Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Helló! Remélem mihamarabb sikerül üzembe állítani Szeretem megnézni a tied fajta precíz munkát! Én is rakok fel képeket azokról amiket készítettem. (remélem még ma Üdv!
A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2015
Próbáld ki, hogy mit csinál, ha arra forgatod... Én a gyakorlatban nem próbáltam ki, csupán az én észjárásomat írtam le, az enyémen tömör szíjtárcsa van, így én kapásból úgy raktam össze, hogy az óramutató járásával ellentétesen forog, így nekem nem jön ki olaj, igaz olyan tartály van rajta, amit korábban már lerajzoltam az egyik hsz-emben.
Helló! A képeket feltöltöm , a feketét kb 5 éve csináltam , a kéket egy hónapja. Van egy szinte ugyan olyan mint a tiedé csak azt több mint 10 éve építettem arról is lesz fotó. Ha látsz valami hibát nyugodtan írd meg Az utolsó képen a töltőcső fesztelenítése lett megoldva , emlékszel írtam , hogy nem indul el nyomás alatt. Üdv!!!!
Tiszteletem! Felraktam képeket az általam készített kompresszorokról, a nagy komprit is le fogom fotózni, és felrakom. Üdv!!!
Üdv! Nagyon szépek lettek,látszik adsz a külsőre is,nem úgy mint én. A sajátomra valahogy sosem jut időm,mindig csak összedobom egy próbára,azt' úgy marad. De nem látom a tömlőnyomást hol állítod,és minek a nyomóágba golyós csap?
Tiszteletem! Köszönöm a dicséretet, jól esik, főleg egy "öreg" szakitól"!!!!! Az öreg-et azt tisztelettel írom!!!!! Jó lett az Öné is, nem csak a külső a lényeg. A golyóscsap azért kell mert én ezeket a komprikat szinte csak fújtatásra használom mint írtam mezőgazdasággal foglalkozunk, és sokszor nem tartályról kell nyomás hanem direktbe. akkor a csapot zárom csak arra kell figyelni, hogy a tömlő végén lévő pisztolyt nem kell elzárni. Ezek nem is nyomáskapcsolósak hanem lefúvószelepesek. A nagy kompresszorom az vezérelt, meg a műhelyemben kiépítettem "henco" csőrendszert leállásokkal ott tudom állítani a nyomást de azt a rendszert 4,5 és 7,5 bar között használom, levegős szerszámaimat kiiktattam, nem szeretem mert írtó sok levegőt használnak, elektromos ütvecsavarozókat vásároltam és bedugom rögtön használhatom nem kell várni míg feltermeli a levegőt. A kék gépet azt csak fújtatásra és portalanításra és brigeciol kihordására használom, mert a nagyobb gépet nehezebb mozgatni. Üdv!!!!
Igen beválltak a festo csatlakozók egyik sem folyat. Kisebb fényezésekhez, légkulcshoz, pisztollyal tisztításra, alvázvédőzésre, zsírzásra használom.
Szia.
Igen emlékszem,hallod ezek is igényesen megépitett gépek ám!!! Akkor az utólsó képen egy mágnes szelep van igaz? A fekete tartályoson ha jól látom egy magyar Imi motor hajt egy Defém-es kompresszort,igaz? Várom kiváncsian a kéthengeresről is a képeket.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Házilag tákolok én is egy szerkezetet. (IFA kompresszor 50l-es gyári tartállyal, tehermentesítős nyomáskapcsolóval, visszacsapó szeleppel.) 1 fázisú nyomáskapcsolóm van és 3 fázisú motort hajtanék meg. (nem akarom átkötni 1 fázisra, mert ott a 3, meg különben is csökken a teljesítmény.) Olvastam itt a fórumon, hogy egy mágneskapcsoló szükséges. Tudnátok írni konkrét típust/típusszámot, amire nekem szükségem van. Hiába tallózom a netet nem tesznek fel annyi infót róla, ami alapján el tudom dönteni melyik lenne a számomra a megfelelő. A másik kérdésem, akinek IFA kompresszora van a levegőszűrőt hogy oldotta meg házilag? Nagyon köszönöm!
Hali! Neked egy GANZ DIL-16-os mágneskapcsoló kell,230 as behúzó tekerccsel. A 16 az amperre vonatkozik,ha nagyobb nem baj!
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2015
Üdv! Ma kipróbáltam a zillel a homokfúvást. Folyamatosan lehetett vele fújni.
Helló! Már yulo5310 meg is írta a választ ,de annyit hozzátennék, hogy van kifejezetten kompresszor nyomáskapcsoló a vaterán vagy a jófogáson keress rá régi kelet német gyártmány és 3 fázisú. Van rajta tehermentesítő is. A levegőszűrést meg motoros boltban kapható "sport légszűrő" igaz nem tudom a hatásfokát , hátha olvassák mások is akik használják és írnak róla tapasztalatot. Ha kész a gép fotót tegyél róla Üdv és jó munkát!!!!!
Akkor nem volt hiábavaló a befektetett munka 6 bart folyamatosan???? Az szerintem okés a régi ruszki gépek bírják az egész napos üzemet is. Egy snghaji technika biztosan kidőlne Üdv!!!!
Ez nagyon drága!,van sokkal olcsóbban is a vatin,vagy a jófogáson. A lényeg h. 3 érintkezős legyen!
Ilyen lett... Ilyenből volt 6db plusz 2 felni
7 bár szinte folyamatosan. Kicsit kevés a kompresszor hozzá, de 40+120l-es tartályom van így míg töltöttem a fúvót homokkal addig abba termelődött és míg kifogyott sem esett 7 bár alá.
Sziasztok!
Az IFA kompresszor tulajdonosoktól kérnék segítséget. Nekem is van egy, nagyon régi darab, központi olajzású. Megcsináltam vele a fórum elején Geo képein is látható olajos rész visszakötést, de sajnos az alsó csavarnál elég rendesen nyomja ki az olajat, hiába tömítem. Mit csináltam rosszul? (Sajnos még elég kezdetleges stádiumban van, és műhely hiányában csak a szüleimnél tudom szerelgetni, oda meg 2 hetente jutok csak haza. De a lelkesedés az megvan ) A segítséget előre is köszönöm!
Helló! Szerintem az a gond , hogy nem szellőzik ki az olajteknő a légtérbe. A mostani 2 csavarnál vakold le , és fúrj az alu házon oldalsó felső részen egy 6,5 lyukat belefúrsz m 8 as menetet és egy fém fékcsőre hajtasz egy karikát és beleteszed a kompresszorba. Az a lényeg hogy legyen rajta szuszogó, mert ha a kocsidon a kartergáz szellőző csövét bedugod ki fogja lőni az olajnívó pálcát Itt is ugyan ez a helyzet nincs szellőzésed. Megpróbálom bejelölni x-el a leendő lyuk helyét. ha van valami régi gépből szuszogód akkor azt is beleépítheted. Ezeket
differenciálművek, régi váltószekrényekbe szerelték be. Remélem tudtam segíteni. Üdv: gyufi76!!!!
A forgattyús házból tud távozni a nyomás?NEM,szerintem nem és ez a baj!!
Szia!
Apámnak van egy vödörnyi levegős cucca, mindig abból "csemegézek". Szerintem láttam benne szuszogót is, akkor azzal megoldom! Köszönöm az infót!
Szia.
Nekem a csapágyfedél közepe van megfúrva mindkét kompresszoromon, és ott szuszog. Nem jön ki egy csepp olaj sem. Egyébként, a gyári külön olajzású is így van megoldva. A képeket a 73-as oldalon megtalálod. Jah, és kb. 3dl olaj elég bele. Remélem segítettem.
Sziasztok
Lenne pár kérdésem csonka tk 200al kapcsolatban megköszönném ha segítenétek!! mennyi olaj kell bele és milyen?és körülbelül milyen fordulatra kellene belőni?holnap teszek fel képet hol járok az enyémmel.előre is köszönöm a segítséget!!
Motorolaj mehet bele,főtengely középvonaláig,fordulat pedig 800-1200 max 1400 ami optimális!
Én itt járok most.csak próbára volt idáig indítva.200 literes tartály 2.4kw motor 1 perc alatt 4barra tornázta fel a 2 db tk 200as.viszont a motor kicsi szerintem mert 12A vett fel.
A fordulatot sem jól lőttem be mert 2200 forog ami ezek szerint sok... Vettem egy 4kw motort 2890 forog most csináltatok rá szíjtárcsát meg a kompikra is és olyan 1000-1200 fordulatot szeretnék. Valakinek valami észrevétel jöhet hideg meleg!!!
Brutál jószág lesz
Az 1200 as fordulat pont jó lesz,se nem sok se nem kevés,szeretni Csonka! Nekem csak egy van rajta és csak 70 littyós tartály,a tiéddel már meg lehetne kockáztatni a homokolást szerintem.
Helló! Ügyes vagy , szép munka, és látszik nem spóroltál az alkatrészek megvásárlásánál
Biztos meglessz , de írtad ha van észrevétel akkor annyit írnék:, hogy a bejövő levegőt szűrőzd. A bontóban valami német autó levegőszűrőjét keresd mert ahhoz olcsó a betét és van is általában polcon. Amúgy szerintem nem hiányzik semmi róla ami egy komoly ipari kompresszoron is rajta kell legyen. Mit fogsz vele dolgozni??? Ez bőven viszi a levegős szerszámokat és a 6-8 bar közötti nyomásértéket. Üdv!!!!
Köszönöm szépen.a bejövő levegőt is szűrni fogom csak az még nincs kitalálva pontosan hogy legyen .Egyébként autószerelő vagyok és légkulcs meg gumiszerelő gép megy majd róla plusz alvázvédőzés.Lehet lesz majd még kérdésem miközben építgetem majd írkálok
Szép darab...
A visszacsapó szelepeket és a biztonsági szelepeket ( ha azok a visszacsapók előtt...) cseréld fel, mert így nem védi a tartályt.A biztonsági szelepnek közvetlen összeköttetésben kell lennie a tartállyal. Tehát: kompresszor-visszacsapó- "T" idom a biztonsági szeleppel- tartály. |
Bejelentkezés
Hirdetés |