Fórum témák
» Több friss téma |
Hopsz. Ez fölött elsiklottam. Tehát tulajdonképpen jól működik! Most jönne az a rész, hogy megnézzük, mi miért történik úgy ahogy történik. Vagy te már tudod értelmezni a forrást?
Mást is rendelek onnan, a kiszállítási idő nem gond!
Ha meg hamisítvány akkor az is működik rendesen? Vagy miért olcsóbb jóval mint a többi?
Igen, amire azt írta, hogy 5 perc alatt átírta.
Sziasztok! Segítséget kell kérnem, mert egyszerűen nem bírok a programmal. Miért nem enged a fordítóm delay-t tenni?
MPLABX 2.26, XC8 fordítóval. #define _XTAL_FREQ 4000000 sor megvan, a __delay_ms(100); sorra hibát dob a következő üzenettel: unable to resolve identifier. Mit csináljak vele? __delay_us és sima __delay sem működik.
Lehet hogy nagy kérés de mivel kezdő vagyok lehet hogy jó lenne ha soronként leirná valaki.
Köszönöm
Töltsd le a PIC adatlapját és nézd meg ezt a videót sok minden érthető lesz addig én felkommentezem a forrást, hogy világos legyen.
Itt a felkommentezett forrás. Itt egy csomó infó magyarul.
Kötelező olvasmány Ha valami nem világos, kérdezz! Jó tanulást! A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2015
Talán nem teljesen idevág ... de talán mégis ...
Nézegetem ezt a DSO 138 digitális oscilloszkópot ... Bővebben: Link Lehet ezzel vizsgálni a PIC lábán a jeleket? Mondjuk egy I2C kommunikáció közben, vagy egy DS18B20-as, vagy DHT22-es kommunkikációja közben? A hozzászólás módosítva: Nov 8, 2015
Nem ismeri fel a __delay_ms(), __delay_us függvényeket(definíciók), így tudod orvosolni
vagy, ha ez se működik
akkor ezt definiáld globálisként és úgy működni fog. szucsistvan123: Megnéztem a Microchip honlapján ott 1.65 amerikai dollárba kerül (euro-ból váltva). Amiért olcsóbb lehet szerintem az az, hogy aki árulja vett nagy darabszámon ebből az IC-ből és így megéri neki olcsóbban eladni vagy a másik lehetőség, hogy kamu.
Szia!
Inkább egy ilyet, ez sok protokollt képes vissza is fejteni !