Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   202 / 340
(#) Danikika94 válasza Szebence hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Amatőr kérdés....a helyzetjelző az nem egyenlő az indexel...a helyzet jelzőt honnan tudom h melyik?
Esetleg ha lehet akk képekkel tudsz illusztrációt adni?
A hozzászólás módosítva: Dec 9, 2015
(#) VIM válasza Bakancsok hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Szia! Néztem ezt a pdf-t amiben a vezérlésről van a rajz de abban főtengely jeladó van és az volna a vezérlő jele az egésznek. Így néz ki ha minden igaz a jeladó. Ezt cserélted volna ki?
(#) Bakancsok válasza VIM hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Természetesen cseréltem.

De továbbmegyek... ami fura, hogy a vezérlő egyszer csak újraindul menet közben... ill.
a 1-4es hengerpárnál jó a gyújtás jelalak (1 kép). A 2-3-as hengerpárnál pedig nem. De ez mg nem lehet ok arra hogy a számítógép újrainduljon.

gyújtás.jpg
    
(#) helektro válasza Szebence hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
A motorvezérlő bemenőpontján 10-12V a fesz.? Ezt te méred, vagy a motorvezérlő szoftverét olvasod ki?
(#) VIM válasza Bakancsok hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Ezek a jelalakok hol mérhetők? A progiban vannak mérési pontok megadva erre a főtengely jeladóra és jelalak is van hozzá, hogy hogyan kell kinéznie. Kellenek ezek az infók, mert akkor "beollózom".
(#) Bakancsok válasza helektro hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Igen. A motorvezérlő tápján ott van a 12V és a test is rendben van. Nem nem én mértem, a szerviz mérte oszcilloszkóppal.
(#) Bakancsok válasza VIM hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Nem tudom hol mérték, de elméletileg ugye szinte azonosnak kellene lennie a gyújtótrafó-párokon jelalaknak. Köszönöm, de a Tolerance Data-ban megvan snte minden, nem tudom, hogy te melyiket használod.
(#) VIM válasza Bakancsok hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Nálam ez így néz ki. Jutott eszembe, hogy nem lehet az a probléma ezzel a soros trafós gyújtással, hogy az egyik zárlatos lesz üzem közben és a vezérlő letilt e miatt? Ezek 6V-osak és csak egyszer ne legyen rajta jó a gyertya és készen is vannak.
(#) Bakancsok válasza VIM hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Gondoltam én is erre, de ehhez már nem elég 2 csatornás szkóp, valószínűleg az arduinot alakítom úgy át hogy ezeket mind tudja figyelni.
(#) AZoli válasza Bakancsok hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Ez így biztos hogy nem jó, és ettől resetelhet az ECU is. Meg kell cserélni a trafókat először párban, majd ugyan így mérni, és megnézni hogy átment-e a hiba a másik hengerpárra. Ha nem akkor gyertya, kábelköteg vagy ECU, ha átmegy akkor trafó, ebben az esetben tovább cserélgetéssel kiderül melyik.
A jobb oldali kép a hibás, valószínű hogy az ECU is érzi, megnövelte a tekercs töltési idejét.
(#) Bakancsok hozzászólása Dec 9, 2015 /
 
A rajz amit feltettem, nem konkrétan az az ábra, hanem, csak körülbelül így néz ki. (emlékezetből rajzoltam). A következő lépés az lesz hogy a hangkártyás módszerrel megmérem én is. Azért azzal, mert nincs más.
(#) Szebence válasza helektro hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
A következő hozzászólásom csatolmányából minden kiderül: Bővebben: Link
Egyébként OBDII-n keresztül olvasom ki. Van referencia autó is, ott 14,4V-ot mér OBD-n keresztül...
(#) AZoli válasza Bakancsok hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Az más.. Jó lenne eredeti ábrát látni.
Azért a ~400V -okkal vigyázz a hangkártyára..
(#) Bakancsok válasza AZoli hozzászólására (») Dec 9, 2015 /
 
Rajta leszek.
(#) kissattila88 hozzászólása Dec 11, 2015 /
 
Egyik ismerősömnek a 3 golfjában nem működött a fuker ventilátor bekötötte direktre. Tőlem kért segítséget hogy tudnánk megoldani hogy lehessen fokozatosan állítani én arra gondolta hogy 3 állású kapcsoló egyik részén lenne egy zener dióda csak nem tudom hogy melyik lenne oda jó tudnátok ebben segíteni?
(#) akos70 válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Az nem lesz jó oda, inkább ezt kellene kicserélni:
Bővebben: Link
De az is lehet, hogy csak a hőbiztosíték ment ki benne, ki kell mérni.
(#) kissattila88 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Digitális klimás a kocsi.
(#) akos70 válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Akkor abban valami ilyesmi van.
Bővebben: Link
(#) kissattila88 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
merre kell ezt keresni a kocsiba?
(#) akos70 válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Közvetlenül a fűtőmotor mellett szokott lenni.
(#) kissattila88 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
A dióda mért nem jó?
(#) akos70 válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Miért lenne jó?
(#) kissattila88 válasza akos70 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
A zénere gondolok. hogy az mért nem jó.
(#) BarnaPili válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
A Zener diódás stabilizátor nem alkalmas ekkora teljesítményre. Jobban jársz ha megpróbálod megjavítani az eredeti fokozatszabályzót,vagy csinálsz egyet PWM-mel.
István
(#) kissattila88 válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Idézet:
„csinálsz egyet PWM-mel.”
PWM az mi?
(#) kissattila88 válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
(#) BarnaPili válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Pulse Width Modulation,azaz impulzusszélesség-moduláció. Az is olyasmi,amit belinkeltél,de a 8 A kevés neki. Több áramot vesz fel a motor.
István
(#) kissattila88 válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Mértük kb 7.5A működés közbe.
(#) BarnaPili válasza kissattila88 hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Akkor a szabályzó nem biztos hogy szerette az induktív terhelést. Dimmer van ráírva,valószínűleg izzó fényerejét lehet vele szabályozni.
(#) kissattila88 válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 11, 2015 /
 
Amikor letekertük sípolt. Van benne lm353 meg ne555p meg egy cep83a3. Szerintem az utóbbi ment tönkre.
Következő: »»   202 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem