Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » DC-DC konverter

Témaindító: Placi84, idő: Nov 10, 2005
Témakörök:
Lapozás: OK   85 / 132
(#) Kovidivi válasza jocka0012 hozzászólására (») Jan 16, 2016 /

Attól még nem lesz szabályzásod. Tehát a feszültség sem lesz stabilizálva, és rövidzárlatnál nem lesz elég gyors a mikrokontroller, hogy azonnal kikapcsolja a FET-et. A vezérlést analóg áramkörre kellene bízni, és ennek az analóg áramkörnek kellene egy referenciát adni (feszültség és/vagy max. áram), aztán majd az analóg rész leköveti a kimenet változásait.
A hozzászólás módosítva: Jan 16, 2016
(#) jocka0012 válasza Kovidivi hozzászólására (») Jan 17, 2016 /

Sajnos kezdő vagyok!Tudnàl segìteni , hogy ezt a szabalyzast , hogy lehet megoldani?Vagy nincs esetleg valami ic ami ezeket tudja?
(#) Peter65 válasza jocka0012 hozzászólására (») Jan 18, 2016 /

Üdv!
Az UC3843-as árammódú PWM vezérlővel is meg lehet csinálni. Ez egy viszonylag olcsó IC. Csak a vezérlő rész van benne, a fetet, az áramérzékelő söntöt és még a szükséges egyéb alkatrészeket nem tartalmazza.
Eredetileg záróüzemű tápegységekhez fejlesztették ki, de lehet belőle feszültség növelőt is készíteni, én is készítettem már ilyet. Legutóbb 24V-ból kellett 48V-t előállítanom, annak a rajzából mellékelek egy részt. Ezt neked át kell tervezned a te igényeidnek megfelelően. (Ami javítások a rajzon vannak, azok nem neked szólnak, hanem nekem kellett módosítanom a bemérés során).