Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Muzeális készülékek-alkatrészek restaurálása
Témaindító: Kutyuli, idő: Márc 29, 2008
Témakörök:
Meg egy ujabb szerzemeny,nem is hittem hogy nem csak auto letezik,hanem radio is ilyen (nem autoradio)
Akkor már nem csak a "csöcsgombos" Pacsirta miatt irigyellek.
Üdv:gkari
Es egy "kommunista" ritkasag Romaniabol,Elektronika Tomis,AM/FM csoves radio,kb olyan Pacsirta minosegu,sajnos le van torve az egyik gombja,de van hozza mas,rendben fogom tenni.Anno 1965
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2016
Még Wartburg is van:
RFT Wartburg 5160
Egyedul meg Dacia nincs radioban
A formatervezője ugyanaz lehetett mint az autónak.
Azt nem tudom,hogy a feneben lehet sztereo amikor nincs rajta URH,vagy csak az erositoje az?
Nem stereo az, hanem stern
STERNRADIO * SONNEBERG
Egy legendaris magno, a legelso tranzisztoros Tesla
Ez meg egy muszka magno,nem tudom menyire muzealis,de eleg regi ez is,kb a 70-es evekbol
Még egy 20-30 év kell nekik, de ha most nem vigyázol rájuk, az sosem jön el.
Sziasztok szép estét és ehhez mit szóltok tesla sonet
Én inkább a Standard 1022 Ideál-ra izgulok.
szép db szól is bár tavaszal lerssz egy kis karbantartás
Ha kell kommunista magno,akkor meg van egy orsos csoves lengyel Grundig,ez mar eleg regi szerintem
A csövesek az igazik,főleg ha szovjet.
A bosevikok kozul kell egy kazetas is,sajnos nagyon siralmas allapotban, de meg mukodik,egy muszka magno kazettaval
Minden muzealis keszuleket meg kell takaritani a portol,ehez aztan szukseges a felujitott kifogastalanul mukodo 1965-os ruszki porszivo
Jó öreg Raketta Ezek még legalább helyrehozhatók. Ha napi haználatra nem, de használható.
„Hello NDK-s VA-J-100-as radioaktív sugárzásmérő kéne egy eredeti német műszerkönyv rajzzal! Ezer köszönet, ha valaki kisegítene!”
Nem szeretem a tesla orsós magnókat. De azért mégis van b100, b116, b93.
Én is útálom őket. Régi szervizes mondás volt:Isten nem ver bottal, erre ott vannak a Tesla magnók.
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2016
Az első orsós magnóm egy B43A volt. Valamiért kíváncsiságból belenéztem az elektronikájába, rögtön elkezdtem könyörögni az Éghez, addig el ne törjön valamelyik tömör huzal, amikből 1 színben 1000 látszódott, kábelkorbácsban ugyan - amíg gyorsan visszacsukom a panelt a helyére.
Nálam van egy szép B444, de alig kellett belenyúlnom. Igaz, ritkán használom.
Szep kis muszer,csak eppen ne kelljen hasznaljumk majd ilyent a jovoben (atomhaboru,Isten orizz)
Én akkor akadtam ki egy B100-asra, amikor fejcsere után be kellett állítani a jelszinteket rajta.. A műszer hitelesítése még megoldható (cserébe fejcserekor pont nincs rá szükség), viszont a lejátszási-felvételi szinteket a szalaghoz beállítani hatalmas szívás. Ugyebár a szabályozószervekhez csak alul lehet hozzáférni, sőt az egyikhez valami lehetetlen szögben a motor felől. A mechanika viszont nem működőképes állított helyzetben, pláne fejrefordítva. Mondom most akkor építsek hozzá szerelőaknát, mint az autóműhelyekben? (Egyébként végül kb. 60 fokos szögben megdöntve, nagy nehezen sikerült..)
A regi kommunizmusban meg volt nekem majdnem minden Tesla tipusu orsos magno,a B4-est meg apam vette gyermekkoromban,emlekszem ket fizeteseben kerult,aztan mikor kezdem mar iskolaskoromba zenelni vendegsegeken,kerult egy B5-os ,B 100-as,es meg ket antik csoves,Sonett Duo es Sonett B3,a legutolso emlekszem egy CM130 volt,az nagyon szepen szolt,jo szallaggal CD minosegben,sajnos rengeget belole eldtam,vagy elajandekoztam.Ruszki magnogbol is volt egy par,meg egy Rostov is volt
Tesla magnóból tényleg van 1-2 idióta megoldású, de nem nagyon volt jobb. Persze ma már mindegy. Minálunk a Tesla utolsó 3 fejes orsósait nem lehetett kapni. Addigra már senkit se érdekelt a dolog, CC/CD ment. Érdekes módon az orosz csodamagnókért sokan odavannak(Rostov, Olimp és társai).
A Tesla B4-esnek van egy szornyu idiota attetele a motor es a tobbi resze kozott egy szeles gumiszijjal ami a gyorscsevelesnel allandoan szokik le. A masik a sebessegvaltonal egy gumikerek ami deformalodik,ha a magnot elfelejted a kapcsolos potibil megallitani,vagyis az kotodik egy mechanikahoz,ami a gumikereket ferehuzza a haromlepcsos sebessegvalto kerektol a leallitott allapotban,a B5-t nel mar nem volt ez a katasztrofalis mechanika ,sem a tobbi valtozatnal.A Sonetteknel a sebesseget a motor tekercseinek negy polus,vagy ket polusba valo kotesevel nyertek,azert voltak ezek a legstrapabiroak.A legegyszerubb mechanika a harom motoros magnoknal volt mint peldaul az Akai magnok,ezek voltak a legmegbizhatoak
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |