Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Muzeális készülékek-alkatrészek restaurálása
Lapozás: OK   388 / 581
(#) petermusica hozzászólása Feb 17, 2016 /
 
Meg egy ujabb szerzemeny,nem is hittem hogy nem csak auto letezik,hanem radio is ilyen (nem autoradio)

trabant.jpg
    
(#) gkari válasza petermusica hozzászólására (») Feb 17, 2016 / 1
 
Akkor már nem csak a "csöcsgombos" Pacsirta miatt irigyellek.
Üdv:gkari
(#) petermusica hozzászólása Feb 17, 2016 / 1
 
Es egy "kommunista" ritkasag Romaniabol,Elektronika Tomis,AM/FM csoves radio,kb olyan Pacsirta minosegu,sajnos le van torve az egyik gombja,de van hozza mas,rendben fogom tenni.Anno 1965
A hozzászólás módosítva: Feb 17, 2016
(#) Szikravadasz válasza petermusica hozzászólására (») Feb 18, 2016 /
 
Még Wartburg is van:
RFT Wartburg 5160
(#) petermusica válasza Szikravadasz hozzászólására (») Feb 18, 2016 /
 
Egyedul meg Dacia nincs radioban
(#) zolika60 válasza Szikravadasz hozzászólására (») Feb 18, 2016 /
 
A formatervezője ugyanaz lehetett mint az autónak.
(#) petermusica válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 18, 2016 /
 
Azt nem tudom,hogy a feneben lehet sztereo amikor nincs rajta URH,vagy csak az erositoje az?
(#) kisgeri válasza petermusica hozzászólására (») Feb 18, 2016 / 1
 
Nem stereo az, hanem stern
(#) Szikravadasz válasza petermusica hozzászólására (») Feb 18, 2016 / 1
 
STERNRADIO * SONNEBERG
(#) petermusica hozzászólása Feb 20, 2016 /
 
Egy legendaris magno, a legelso tranzisztoros Tesla

tesla b4.jpg
    
(#) petermusica hozzászólása Feb 20, 2016 /
 
Ez meg egy muszka magno,nem tudom menyire muzealis,de eleg regi ez is,kb a 70-es evekbol

majak.jpg
    
(#) zolika60 válasza petermusica hozzászólására (») Feb 20, 2016 /
 
Még egy 20-30 év kell nekik, de ha most nem vigyázol rájuk, az sosem jön el.
(#) horváth lajos hozzászólása Feb 20, 2016 / 1
 
Sziasztok szép estét és ehhez mit szóltok tesla sonet
(#) Szikravadasz válasza horváth lajos hozzászólására (») Feb 20, 2016 /
 
Én inkább a Standard 1022 Ideál-ra izgulok.
(#) horváth lajos válasza Szikravadasz hozzászólására (») Feb 20, 2016 /
 
szép db szól is bár tavaszal lerssz egy kis karbantartás
(#) petermusica hozzászólása Feb 20, 2016 / 1
 
Ha kell kommunista magno,akkor meg van egy orsos csoves lengyel Grundig,ez mar eleg regi szerintem

ZK145.jpg
    
(#) szikorapéter válasza petermusica hozzászólására (») Feb 20, 2016 / 1
 
A csövesek az igazik,főleg ha szovjet.
(#) petermusica hozzászólása Feb 20, 2016 / 1
 
A bosevikok kozul kell egy kazetas is,sajnos nagyon siralmas allapotban, de meg mukodik,egy muszka magno kazettaval
(#) petermusica hozzászólása Feb 20, 2016 /
 
Minden muzealis keszuleket meg kell takaritani a portol,ehez aztan szukseges a felujitott kifogastalanul mukodo 1965-os ruszki porszivo
(#) kristikoma válasza petermusica hozzászólására (») Feb 20, 2016 /
 
Jó öreg Raketta Ezek még legalább helyrehozhatók. Ha napi haználatra nem, de használható.
(#) johnred hozzászólása Feb 20, 2016 /
 
„Hello NDK-s VA-J-100-as radioaktív sugárzásmérő kéne egy eredeti német műszerkönyv rajzzal! Ezer köszönet, ha valaki kisegítene!”
(#) Totottkaposzta24 válasza horváth lajos hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Nem szeretem a tesla orsós magnókat. De azért mégis van b100, b116, b93.
(#) Janó bácsi válasza Totottkaposzta24 hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Én is útálom őket. Régi szervizes mondás volt:Isten nem ver bottal, erre ott vannak a Tesla magnók.
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2016
(#) Orbán József válasza Janó bácsi hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Az első orsós magnóm egy B43A volt. Valamiért kíváncsiságból belenéztem az elektronikájába, rögtön elkezdtem könyörögni az Éghez, addig el ne törjön valamelyik tömör huzal, amikből 1 színben 1000 látszódott, kábelkorbácsban ugyan - amíg gyorsan visszacsukom a panelt a helyére.
(#) kristikoma válasza Orbán József hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Nálam van egy szép B444, de alig kellett belenyúlnom. Igaz, ritkán használom.
(#) petermusica válasza johnred hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Szep kis muszer,csak eppen ne kelljen hasznaljumk majd ilyent a jovoben (atomhaboru,Isten orizz)
(#) Tomi94 válasza Orbán József hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Én akkor akadtam ki egy B100-asra, amikor fejcsere után be kellett állítani a jelszinteket rajta.. A műszer hitelesítése még megoldható (cserébe fejcserekor pont nincs rá szükség), viszont a lejátszási-felvételi szinteket a szalaghoz beállítani hatalmas szívás. Ugyebár a szabályozószervekhez csak alul lehet hozzáférni, sőt az egyikhez valami lehetetlen szögben a motor felől. A mechanika viszont nem működőképes állított helyzetben, pláne fejrefordítva. Mondom most akkor építsek hozzá szerelőaknát, mint az autóműhelyekben? (Egyébként végül kb. 60 fokos szögben megdöntve, nagy nehezen sikerült..)
(#) petermusica válasza kristikoma hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
A regi kommunizmusban meg volt nekem majdnem minden Tesla tipusu orsos magno,a B4-est meg apam vette gyermekkoromban,emlekszem ket fizeteseben kerult,aztan mikor kezdem mar iskolaskoromba zenelni vendegsegeken,kerult egy B5-os ,B 100-as,es meg ket antik csoves,Sonett Duo es Sonett B3,a legutolso emlekszem egy CM130 volt,az nagyon szepen szolt,jo szallaggal CD minosegben,sajnos rengeget belole eldtam,vagy elajandekoztam.Ruszki magnogbol is volt egy par,meg egy Rostov is volt
(#) kristikoma válasza petermusica hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
Tesla magnóból tényleg van 1-2 idióta megoldású, de nem nagyon volt jobb. Persze ma már mindegy. Minálunk a Tesla utolsó 3 fejes orsósait nem lehetett kapni. Addigra már senkit se érdekelt a dolog, CC/CD ment. Érdekes módon az orosz csodamagnókért sokan odavannak(Rostov, Olimp és társai).
(#) petermusica válasza kristikoma hozzászólására (») Feb 21, 2016 /
 
A Tesla B4-esnek van egy szornyu idiota attetele a motor es a tobbi resze kozott egy szeles gumiszijjal ami a gyorscsevelesnel allandoan szokik le. A masik a sebessegvaltonal egy gumikerek ami deformalodik,ha a magnot elfelejted a kapcsolos potibil megallitani,vagyis az kotodik egy mechanikahoz,ami a gumikereket ferehuzza a haromlepcsos sebessegvalto kerektol a leallitott allapotban,a B5-t nel mar nem volt ez a katasztrofalis mechanika ,sem a tobbi valtozatnal.A Sonetteknel a sebesseget a motor tekercseinek negy polus,vagy ket polusba valo kotesevel nyertek,azert voltak ezek a legstrapabiroak.A legegyszerubb mechanika a harom motoros magnoknal volt mint peldaul az Akai magnok,ezek voltak a legmegbizhatoak
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2016
Következő: »»   388 / 581
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem