Fórum témák
» Több friss téma |
szia akkor lehet hogy a bontott miatt irja ki és vissza kell rakni az eredetit?
Még talán annyit lehetne ehhez az egészhez hozzátenni, hogy ha az elektróda hézagok nem az előírt nagyságúak (0.7-0.8 mm) akkor nem is várható el szabályos működés, mert ahol előbb ki tud alakulni az ív, ott mindig intenzívebb lesz, mint a páros másik tagján és ez nagyon is az elektróda hézagtól függő dolog. A trafó ohmikus értékei szintén befolyással vannak az ív kialakulásának mikéntjére, tehát ott sem lehetnek túl nagy eltérések a méréseknél. A képeken amiket a bontott trafóról készítettél, már nem látszanak a primer kivezetések hovatartozása, hogy melyik a közös (gondolom az 1. pont) Ha pedig így is jól működik a kocsi akkor meg nincs is miről tovább beszélni.
Ezt nem tudom megmondani de valószínű lehet a dolog. Bővebben: Link
a szakaszos ablaktörlésem volt rossz és a villamosságisnak szoltam ,hogy nem a végállás kapcsolo a rossz mert a motort kettöt is kiprobáltam erre mindenfélét mondott eggy hétig nála volt a kocsi nem találta de összevissza cserélgetett mindent az idö relé áblát t is ezért kérdem , másik villamossági 4 ora alatt megcsinálta a biztositék táblában volt zárlat . Akkor majd utánna a kodot is ki kell üttetnem??
Ha csak az nem, hogy az első nem működhet. Az egyik gyertyát sorba kötve a másikkal nem lesz szikra, de kivitelezni is nagyon nehéz volna.
Eltekintve a kivitelezés problémájától miért is nem működhet?
A gyertya kialakítása miatt. A tetejére megy a feszültség a menetes része pedig a hengerfejbe van testelve. Hogyan kötsz ebből kettőt sorba az első rajz szerint? Külön hengerfejen keresztül?
A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2016
üdv,segitséget szeretnék kérni ...van egy 1.6 os motor (c16NZ) elképzelhető hogy nem megy az 1.4 8v szelepes központi injektoral?
A hengerfejen keresztül. A trafó szekundere nincs testelve, a két vége megy a gyertyákra.
Az első rajzon úgy van, hogy az egyik gyertya össze van kötve a másikkal és mivel a hengerfejjel is össze vannak kötve, tehát azok párhuzamosak.
Hello! Micsoda parázs vita alakul ki, egy ilyen végtelen egyszerű áramkörből. Pedig a válasz is egyszerű. Ha a trafó szekunderének közepe belül testelve van, akkor "párhuzamos". (De csak energetikailag, mert ugye két külön tekercs táplálja, csak ugyan abban az ütemben.) Ha nincs ilyen (ahogy Zoly15 rajzolta), akkor tisztán soros. Függetlenül attól, hogy a gyertyák testen vannak vagy sem. Ez pedig egy egyszerű ellenállás méréssel eldönthető a szekunder tekercs lábai és a test között.
Nem kell elmisztifikálni egy áramkört, mert az kocsiban van. Attól még a soros és párhuzamos kapcsolás az marad ami. Ha a feszültség közös, akkor párhuzamos. Ha az áram, akkor soros. De tápegységeknél sem ismeretlen ilyen módszer, "lebegő táplálásnak" csúfolják. A hozzászólás módosítva: Ápr 25, 2016
A vita tárgyában szereplő elrendezést nem ismerem, de hasonló ahhoz ami a fityóban (kispolski) van, az meg emlékeim szerint olyan, hogy szabadon van a szekunder tekercs mindkét vége, és a végeken lóg 1-1 gyertya, tehát mindkét gyertyán van szikra egyszerre.
Nincs test a tekercs közepén. Ez egy tökegyszerű szekunder tekercs a két végén gyertyákkal. Azért mert a két gyertyát egy alumínium öntvény köti össze egy vezeték helyett, attól még az áramkör soros.
Együtemű, meg egyszerre szikra miatt nem soros, miféle zagyvaság ez?
Kispolszkiét nem ismerem, de ha ilyen ahogy leírtad, akkor megelőzve korát a mai gyújtások közé lépett
Kár, hogy folyton eltört a megszakító pöcke, vittem mindig egy feketekosárral.
udvozlok mindenkit!
nem tudom jo helyre irok e. Olyan kérdésem lenne,hogy mi lehet a hiba ha egy f es astrabol(1.7td)kiveszem a gyujtaskulcsot es még jár a motor tovabb.le kell fullasztani hogy megalljon. segitseget elore is koszi.
Hello!
Gyújtáskapcsoló? Ott kezdeném a hibakeresést. A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2016
Az adagolóban van a leállításért felelős üzemanyag szelep. Egy saru megy rá könnyen megtalálod. Azt húzd le, hogy olyankor leáll-e. Mert lehet az akadt fel. Ha akkor leáll, akkor valóban lehet a gyújtáskapcsoló hibája, vagy más kerülő úton kap feszültséget.
Fateromé az auto.Ő butyköli.Én meg nethez értek.Elmondja a hibajelenségeket én meg leirom.
Olyan gondok voltak az autoval,hogy tordelte a szelephimbákat.Kb havonta egszer.Osszerakta fater ugy negyszer.Most ugy néz ki hogy jo lesz,annyi hibával,hogy most fustol és kozli hogy nem áll le az auto ha kiveszi a gyujtaskulcsot. Amikor tordelte a himbákat akkor az alapjárat nagyon ingadozo volt.(ezt ugy tudnam legjobban leirni,hogy kb 1 masodperc alatt a fordulatszam 700-és 1200 kozott ingadozott nagyon gyorsan)Elég fura hangja volt Most hogy valamit csinált rajta,most jobb a hangja(nem ingadozik olyan nagy mértékben)de most fustol és ez a leállás probléma jelent meg a napokban.:S
Tán kéket füstöl? mert akkor turbó hiba és szívja a motorolajat és azzal üzemel.
Ezt ellenőrizd: Bővebben: Link.
Pedig csúnyán szét is tudja forogni magát, ha a coolerből, a turbo tengelynél. vagy valahonnan felkapja a motorolajat, és megbokrosodik. Bővebben: Link Bár valószínűleg itt tényleg nem ez a helyzet.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2016
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni az a problémám,hogy a hátsó ködlámpám nem működik.A kapcsoló kapcsol a visszajelző világít az izzó jó a bisztosíték jó.Ki lett mérve a kábelen nem jön hátra az áram.Honnét jön a kábel melyik elektronikából? Köszi a választ István
Szép napot kívánok mindenkinek! Új vagyok még itt a fórumon ezért igazából nem tudom hova írjam az Opel Agilám nyűgét baját.
Nos adott egy 2002-es Opel Agila, 1,2-es 16 szelepes Ecotec motorral szerelt Z12XE. A hiba amiért írok az lenne,hogy reggel az első indításkor csak az önindító forgatja a motort de csak 1-2 pöffenés hallható. Gyújtást leveszem majd azonnal újra ráadom és azonnal indul a motor. Tökéletesen, rángatás mentsen jár, húz, gyorsul de kb 40-50-60km után kigyújtja MIL lámpát és P0170-es hibakódot tárol el a hibatárolóban. Amit eddig megcsináltam rajt: Fojtószelep tisztítás, hőfokmérő adó csere, amit találtam csatlakozót és hozzáfértem széthúztam és kontakt sprével lekezeltem, de a hiba maradt ugyan úgy továbbra. Ma voltam egy szerelőnél kézi EOBD műszerrel működésközben megnézte és mindent rendben talált. Kb 1 hónapja volt vezérműlánc csere, komplett szettet kapott. (BGA) Tanácstalan vagyok, idegesít,hogy állandóan kigyújtja MIL lámpát, mit javasoltok, hogyan tovább? Válaszaitok előre is köszönöm, és elnézést kérek ha nem jó helyre írtam. A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2016
Szia! Szegény a keverék, az az falsot (levegőt) szív valahol, vákuumcsövek közül valamelyiknél kirepedezett, törött vagy légtömegmérő szennyezett lehet ...
Szia! Végig ellenőriztem féktisztítóval ezt elfelejtettem írni. A csövek fúvatásánál nem változott a motor hangja semmit. Kipróbáltam egy dolgot. Hajszárítóval picit megmelegítettem a légtömegmérőt kb kéz meleg állapotúra. Láss csodát egyből indult, de a P0170 hibát már dobta is. Ez lehet a hibás légtömegmérő jele?
Rá egy órára ismét egy próba indítás és indul elsőre így,hogy benn a hibakód. Akkor most legyek okos. Hmm ez fura egy eset, nem? Amúgy köszi a választ. Szép estét. |
Bejelentkezés
Hirdetés |