Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Nem kell emiatt sietni. Bár nyugodtabb lehetnél ha tudnád a hibakódot is. Nehogy valami váratlan meglepetés érjen.
Köszönöm, hazafelé benézek a szervizbe.
Sziasztok. 98'-as AEE motorkódú Octavia. Ingadozik az alapjáratom és néha menet közben egyszerűen leáll. Erre találtam itt az oldalon egy lehetséges megoldást, abban viszont szeretném kérni a tanácsotokat, hogy miért nem kommunikál az autó, a laptoppal? Kolega tegnap rádugta (nem tudom milyen programja van) és nem kommunikáltak egymással. Az alapjáratot akarta beállítani. Viszont a műszerfal stb. visszajelzett, hogy nincs hiba. A srác azt mondta, hogy vennem kell bele egy motorvezérlő elektronikát. Szerintetek?
Melyik a fojtószelep állás érzékelő? A hozzászólás módosítva: Júl 23, 2016
Az előzőhöz még hozzászólva.
Ha lehúzom a csatlakozót. Honnan kap áramot az alapjárati motor?
Szia! Ha innen visszaolvasol az oldalon a megoldásig, talán magad is megoldod a problémát.
Az alapjárati szabályzóval kapcsolatos gyűjtemény-ből ezt emelném ki. A kérdésedre válaszolva, ha a csatlakozót lehúzod valamiről, akkor az honnan kapna táplálást ha nincs is kontaktusa semmivel? Talán melyik pontokon van a kivezetése a motornak? A képeket szoktad nézegetni? Meg fogod találni az aee motorkódhoz tartozó v60 kivezetések hovatartozását.
Sziasztok!
Ismét új dolog jött elő az autónál(1999 Octavia AKL motor) Indításnál pöccre indul az autó felpörög, majd leáll. Kis gázzal elindul rendesen de érezni, hogy nehézkesen jár, ha elengedem a gázt ismét lefullad. Hirtelen gázadásra szintén fulladozik... 1-2 perc járatás után már rendbe van, de az alapjárat nagyon leesik. Ment közben nincs gond, húz szépen, erő van benne, csak hirtelen gázadásra dadog be... Ha valakinek lenne ötlete szívesen venném, hogy merre lehet a hiba Köszönöm
Annyi kiegészítés, hogy kb. fél éve volt szerelőnél(vezérlés, gyertya, légszűrő, stb) A fojtószelepet kitakarította a pasi, de mondta hogy ha valami hiba van, mert állandóan magas az alapjárat(1500) ezt úgy oldotta meg a belegyezésemmel, hogy egy csövet lekötött, ekkor beállt a normál értékre, ezidáig nem is volt vele bajom. most mikor elő jött ez az alapjárati gond, visszakötöttem, most magasabb az alapjárat(1500) de indításnál ugyan az. indul pöccre, felpörren, majd leáll... csak kis gázadásra indul, de érezni hogy dadog, majd kicsit melegszik a motor, és jól használható az autó....
Szia! Olvass vissza ide és a következő kettőre ... Reméljük hogy csak ezzel van a probléma és nem a légcsappantyú állító szerkezettel Bővebben: Link.
Köszönöm a választ. néztem már azt az érzékelőt( ugyan ott van nálam is), eléggé korrodáltnak tűnt a kábel körülötte. holnap lekapom és megnézem mit csinál olyankor. A megoldást ha lesz akár a szerviz után is, igyekszem leírni okulásul.
Megtörtént a javítás, ill. ideiglenes javítás.
Az a jeladó, amit VIM írt, megnéztem, olajsáros volt, a csatlakozó fej vezetékét elmarta az olaj, ill az egyik szál el is szakadt, a másikhoz hozzáért.( ahogy néztem már javítottak rajta, mert gyors kötözővel volt a helyére rögzítve) Kiszerelés után le is vágtam azt a pár szálat ami tartotta, és kis farigcsálás után sikerült megmenteni annyi kábelt részt, hogy forrasztani lehessen rá 10-15 cm es toldást. visszarakás után az autó pöcc röff indul, alapjárat a helyén, gázadásra szépen felpörög. Mindenképpen köszönöm VIM-nek a hasznos tanácsot. Következő, hogy keresek rendes kábelt, mert félek a forrasztás nem tart örökké, ill ami feltűnt, hogy némi olaj/olajos víz volt a csatlakozó betét belsejében... ezt megnézetem. Az is hozzá tartozik, hogy az akkumulátort töltenem kellett mert alacsonyan volt a szint..lehet h csere és ez is befolyásolta a működést. A kilométer óra mutatói jelenleg működnek( a szétszedéses forrasztásos vizsgálaton túl vagyok, ott rendbe minden), ezzel van jó ideje gondom, nem tudom h ez megoldás jelentett e a csati javítása. Dióhéjban ennyi... Csütörtökön mindenképpen megy villamosságihoz, ártani nem árt...mérjen rá a dolgokra
Hello mindenkinek.Olvasgattam elég sokat a fórumon, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.
Következő a helyzet, tegnapi nap este 11 felé jöttem haza és ahogy váltogattam a reflektor és a tompított fény között sajnos volt olyan hogy megszűnt a világítás.:S Kicsit megijedtem.Itthon próbálgattam és azt vettem észre hogy mikor reflektorrol váltok tompítottra 3-4 sec mulva kapcsol de olyan is van hogy kihagy,és egyáltalán nem világit.Előre is köszi a válaszokat Ja a másik az alapjárat valami oknál fogva hideg motornál(én úgy vettem észre 1200 körüli)megfelelő.de ahogy kicsit már mentem az autóval ez kb 5 km akkor utána dadog az auto és a fordulatot sem tartja a megfelelő tartományban,van olyan hogy le esik 400 alá:S.Én nem értem mi ez de mióta bejött a jó idő azóta van ez(kb 2 hónapja).Fójtószelep lett takarítva,nem lehet hogy valami jel adó?Ja az alapjárati fordulat felkuszott 1000 környékére ami eddig 700 körűl volt,de ez huzamosabb autozás után van kb 15 km.Előre is köszi a válaszokat
Szia! Motorkódot tessék írni, mert ahány kocsi annyi vezérlő típus és kapcsolási megoldás.
Ki kell szerelni a kormányt , ha az imobilizér leolvasó tekercs pólusait meg akarom tisztítani ? Fabia 1. Nekem nem jelzi a hibát a műszerfalon, de gondolom, hogy immohiba az oka.
Ki kell szerelni a kormányt , ha az imobilizér leolvasó tekercs pólusait meg akarom tisztítani ? Fabia 1. Nekem nem jelzi a hibát a műszerfalon, de gondolom, hogy immohiba az oka.
Használhatnád a válasz gombot hogy tudjuk kinek, mikorra szól stb. Mert így kb semmit se jelent.
Ki kell szerelni a kormányt , ha az imobilizér leolvasó tekercs pólusait meg akarom tisztítani ? Fabia 1. Nekem nem jelzi a hibát a műszerfalon, de gondolom, hogy immohiba az oka. Néha nem nem indít nagy melegben hiába kulcs csere. Ha benne hagyom a zárban 5-10 percet pöccre megy.
Az enyém pont ezt csinálja csak az enyém passat és a komputernél van egy relém, ami beragad. Nekem az kapcsolja a másodlagos rendszereket, mint ECU, immo, ac stb az önteszt után.
Nekem soha nem csinált ilyet, még szerviz kulcssal bár nem próbáltam beindítani, ma is fél órát a parkolóban ültem mire beindult persze 200 km-re az otthonomtól nem ismertem aztán sehol leállítani 2 órát berregett egy másik helyen ahol intézkedtem.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
Igen önteszt OK és nem megy. Mi a megoldás ?
Előtte nekem se csinálta. Egyszer csak elkezdte. Véletlen jöttem rá hogy hol a baj. Rajta hagytam a gyújtást párszor és néztem mik kattannak mikor végre hajlandó megjavulni. Amikor nem megy és megmozgatom azt a bizonyos relét elindul. Relé tisztítás után egy ideig jó.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
VAG teszt azt jelzi kulcs kommunikációs hiba na de mind a kettő gyári. És csak ha nagy meleg van akkor csinálja.
Nekem is csak melegbe csinálja. Mivel nem mindig javul meg tisztításra így elképzelhető, hogy a relé foglalatom rosszalkodik és csak a kibe húzogatástól javul meg..
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
és hol az a relé ? ěn nem hallok semmit hogy kattanna...
Nekem bal elöl, kint az esőelvezető alatt egy vízhatlan dobozban a vezérlő mellett. 219 a szám ami rá van írva. De mégegyszer írom... passat..
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
Akkor kell keresnem valami szakit, mert márkaszervizben megszívatnak...
Utánnna néztem. Biztos hogy az ECU-nak külön van egy tápreléje. Az ECU-ban van az immó és az ac vezérlő is többek között. Nálam az ac is akkor indul be, amikor kattan és helyrejön. Onnan tudom, hogy már indítható, hogy hallom az ac-t 1-2 mp-re.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
Utolljára épp tegnap szivatott meg és már 1 hónapja szivat folyamatosan ismét. A nagy melegig semmi baja nem volt. 40 percet álltam mire jó lett. Gondoltam kicsit szétfeszítgetem a lábait a relének hogy feszüljön a helyén, hátha a foglalatban nem jó a kontakt. Ma egész nap tökéletesen működött, indult.
A hozzászólás módosítva: Júl 27, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |