Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Üdvözlök Mindenkit !
Tudna valaki segíteni arról van szó hogy van egy Renault Clio 1992-es 1.2 benzines autóm . A probléma az vele hogy egyszer csak elkezdett menet közben rángatni az autó olyan volt mintha nem ment volna minden henger, gáz adásra nem reagált . Volt úgy hogy egyszer gondolt egyet és nem indult nem is tekert . Aztán már most ott tart hogy nincs szikra de az üzemanyag szivattyú az állandóan megy . Igazából az autó villamosági szerelő sem tudja hogy mi okozhatja ezt a problémát nem jött még rá hogy mi lett vele.
Menet közben rángat-leáll ------> FHP jeladó
Nem teker------> Indítómotor, vagy a reléje, vagy gyújtáskapcsoló. Ha rossz az FHP, akkor szikra sincs. Lehet, hogy azért tanácstalan a szerelő, mert összetett a probléma, nem csak1 hiba okozza.
Lendületből keress másik szerelőt.
Sziasztok.
Renault Modusnál mindegyre gyúl ki a motor és a villáskulcs szimbólum. Abgassytem überprüfen felirattal. OBD 2 -t rákötve, P0010 "A" Camshaft Position Actuator Circuit/Open Bank 1 hibaüzenetet ad. Ha törlöm az üzenetet, a bordon mindkét jelzőlámpa, és felirat is kialszik, de pár nap után újra előjön a hiba. Olyan is volt hogy magátol eltűnt, majd egy hétre rá visszajött. Szerelő szerint nem kell aggódni... Tudna valaki akinek tapasztalata van segíteni, hogy merre kellene keresni a hibát? Köszönöm.
Köszönöm a válaszokat . Igen megpróbálok másik autó vill. szerelőt is megkeresni ezzel kapcsolatban . De azt hogy egyfolytában megy az üzemanyag szivattyú azt mi okozhatja? Nos az előző kérdésemhez azt azért hozzáteszem hogy az 1.2 -es motort kicseréltettem benne egyébb okokból kifolyólag egy 1.4-es motorra amihez természetesen megvolt a saját főtengely jeladója sőt később elhoztam hozzá a saját gyújtótrafóját és a motorvezérlő egységét is . De semmi nem változott szikra nincs és az üzemanyag szivattyú is ugyan úgy egyfolytában megy. Az 1.4-es motort is úgy hoztam el hogy előtte ki lett próbálva és üzemképes volt . Valami rejtett elektromos hiba lehet az autónál de hogy mi kitudja? Szerintem nagy gondja nem lehet csak eléglessz megtalálni a hiba forrását.
Megvan hozzá a Magyar nyelvű leírásod ? Ha nincs akkor elküldöm. Én sem tudnék mást, csak rajz alapján kibogarászni. Addig is ártani nem árt, vizsgáld át az ECU csatlakozóját, ha jól emlékszem a szivattyúért és a gyújtásért is az ECU felel.
Üdv vandorbot!
Sajnos nincs hozzá semmi leírásom, de ha elküldöd örök hálám és köszönöm.
Udv.mindenkinek..Segitseget kernek...Renault Scenic ll 2005 os 1.9 Dci autom van..Ahhot kernek segitseget..hogy hol talalom az izzito relet...Cserelnem kellene
Segitene valaki a renault clio 2 nél az immobileiser hol jo hol nem ,villog össze vissza egyfolytába ,aztán 10 kulcstekerésre megjavul ,néha meg semmi baja ,azota kezdte amiota a tanksapkát levettem a kulcsal .
Helló! Próbáld ki a pótkulccsal, hogy van e változás.
Sziasztok! Renault clio 2 2001 1,4 16 v auto most az inditokulcs megadta magát .Bedugom csak villog egyfolytába és nem indul ,csak össze vissza tekerem a zárba és akkor helyrejön ugy hogy folyamatosan ég a piros és gyári törlést csinálok azt ujra jo ,Elindul de ha leállitom ujra ugyanez .Megjegyzem miota ez van az ajtokon se enged fel a központizár ha kinyitom az elsö ajtot ,Az immos kulcsmásolo azt mondta nem a kulcs hanem az uhc modul ment megint galyra mert tavaly is cseréltem mert akkor az elektronika halt meg a kocsiba .és most müszaki elött vagyok se pénzem ujra használtra se igen esetleg hátha tud valaki egy kis segitséget adni .
Üdv!
Ha jól megy a forrasztás, vagy meg tudsz bízni egy hozzáértő embert, akkor nem kell új UHC-t venni. Sajnos nekem is 25eFt-om bánta ezt a játékot, mert vettem én is bontottat. Csak, hát más verziós volt és nem minden működöt, úgy ahogy kellene. Szóval, az a lényeg, hogy minden egyes forrasztást újra kell forrasztani, plusz még a lyukgalvánozott furatokat is át kell forrasztani. Én fél éve követtem el ezt a műveletet, azóta gond nélkül működik a régi UHC-vel a masina. Illetve lehet találni direkt ilyennel foglalkozó úri embereket, csak sajnos nincsenek hirdetve. Renault-os szerelőknél lehet érdeklődni, hátha elárulják. Clio II 2003-as 1.5dCi
Ja igen! Nem biztos hogy UHC hiba, ha a zárban való mozgatásra rendbejön. Elsősorban kicserélném az olvasótekercset, ami a zár körül van. Az is tönkre tud menni néha, legalábbis hallottam már ilyenről. Viszont a többi hiba, meg arra utal.
A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2017
Ha már itt tartunk kérdezek én is!
Tudja valaki, hogy hol szerezhetnék be ilyen csatlakozót? Vagy legalább arról jó lenne infó, hogy hogyan tudnám szétszedni. De már egy típusszámnak vagy Renault-os azonosító számnak is örülnék. Amúgy ez az EGR szelep csatlakozója és legalább háromszor forrasztottam már meg, de sajnos tőben szakadt ki a visszajelző vezeték. Így nem igazán hosszú életű és a többi sem bírja már sokáig. A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2017
Szia
Bővebben: Link Ilyen dugaszt csak gyári Renaultban lehet kapni, ennél olcsóbban nehezen találsz ilyen dugaszt. Amit küldtem, abban benne van a gyári kód is. Esetleg bontókban vagy a képviseletnél tudol árajánlatot kérni. A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2017
Ha a belevaló tüske is elég, akkor a lomexben nézelődj a superseal csatlakozó környékén.
Kösz! Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű. De, hogy a kereső ezt az oldalt eddig miért nem dobta nekem ki, azt nem tudom.
A háznak nincs baja, szóval a tüske is elég. david10 linkje alapján, pedig már látom, hogy hogyan is kellene szétjönnie. Lomex, TME, Farnell ami szóba jöhet, utóbbitól már rendeltem az UHC-hez való Micro Quadlock tüskéket régebben.
még annyi a régi uhc val kitudom probálni hogy azzal müködik e a kulcs ?
Ha a réginek másfajta problémája volt, akkor gond nélkül. Csak vissza kell cserélni.
Szívesen!
Nekem telefonról szokott olyan dolgokat kiadni a Google, mint amit gépen nem. Neked is Clio 2-esed van, mint fibbrizzo-nak?
Igen, csak fiatalabb két évvel és 1.5dCi. Neki még olyan az UCH benne, hogy a kulcsot egy bizonyos műveletsor elvégzésével tanulja meg. Nekem mindent már a Renault Clip kábel és szoftveren keresztül lehet. Neki még könnyű játszani vele.
Sziasztok ,köszönöm az eddigi válaszokat ,kiprobáltam a régi uhc-t müködik kulcs is jo az elektronika ami érdekes mert pont az halt be rajt tavaly ,a lényeg mig a tanksapkát nem nyitottam ki kulccsal addig volt jo azt utánna az is villogott ,most már én se tudom a kulcs vagy mi lehet a hibás ,
Érdemes lehet a kulcsban lévő elektronikát óvatosan átforrasztani. Felettébb érdekes a dolog.
Szerintem a kuocsban haldoklik az antenna. Amikor kitörlöd a hibakódot, azelőtt milyen hibakódot ad meg?
Egyszerre ment el az előbbi hozzászólás...
Neked van Can Clip-ed? Ha igen, mikori kiadás a programja? A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
Nincs Clip kábelem és kompatibilis PC-m (Csak Win XP alatt működik). Maga a szoftver megvan, az 1.30-as verziószámú. Az ára miatt nehezen tudom rávenni magam a megvásárlására.
És a DDT2000-el mi a helyzet?
A 2-es Cliot is tudja, a programot meglehet találni hozza az interneten, komolyabb beavatkozásokat is tud (majdnem a Can Clip szintjén), és az egészhez csak egy sima sorosport-->k-line átalakító kell, amihez csak egy max232 és egy 74hc00-ás ic kell. Egyedüli hátránya, hogy csak a k-line interfész építhető hozza meg házilag, a can-es része bonyolultabb, de arre is van megoldás. (Nekem van can clipem, de frissíteni nem merem, tervben van az is, hogy megveszem 125 euróért a 2016-os V165-ös klónt.) A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
Hány bites win10?
Win 10 32 bitesen kitudom probálni, hogy megnyilik-e és probál-e komunikálni soros porton. 64 bites win 7-en megnyillik. Az autódon milyen ecu van? A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |