Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault elektronika
 
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 24
(#) laci7137 hozzászólása Szept 21, 2016 /
 
Üdvözlök Mindenkit !
Tudna valaki segíteni arról van szó hogy van egy Renault Clio 1992-es 1.2 benzines autóm . A probléma az vele hogy egyszer csak elkezdett menet közben rángatni az autó olyan volt mintha nem ment volna minden henger, gáz adásra nem reagált . Volt úgy hogy egyszer gondolt egyet és nem indult nem is tekert . Aztán már most ott tart hogy nincs szikra de az üzemanyag szivattyú az állandóan megy . Igazából az autó villamosági szerelő sem tudja hogy mi okozhatja ezt a problémát nem jött még rá hogy mi lett vele.
(#) vandorbot válasza laci7137 hozzászólására (») Szept 21, 2016 /
 
Menet közben rángat-leáll ------> FHP jeladó
Nem teker------> Indítómotor, vagy a reléje, vagy gyújtáskapcsoló.
Ha rossz az FHP, akkor szikra sincs.
Lehet, hogy azért tanácstalan a szerelő, mert összetett a probléma, nem csak1 hiba okozza.
(#) zolika60 válasza laci7137 hozzászólására (») Szept 22, 2016 /
 
Lendületből keress másik szerelőt.
(#) Ktulu hozzászólása Szept 22, 2016 /
 
Sziasztok.
Renault Modusnál mindegyre gyúl ki a motor és a villáskulcs szimbólum. Abgassytem überprüfen felirattal. OBD 2 -t rákötve, P0010 "A" Camshaft Position Actuator Circuit/Open Bank 1
hibaüzenetet ad. Ha törlöm az üzenetet, a bordon mindkét jelzőlámpa, és felirat is kialszik, de pár nap után újra előjön a hiba. Olyan is volt hogy magátol eltűnt, majd egy hétre rá visszajött.
Szerelő szerint nem kell aggódni...
Tudna valaki akinek tapasztalata van segíteni, hogy merre kellene keresni a hibát?
Köszönöm.
(#) laci7137 hozzászólása Szept 22, 2016 /
 
Köszönöm a válaszokat . Igen megpróbálok másik autó vill. szerelőt is megkeresni ezzel kapcsolatban . De azt hogy egyfolytában megy az üzemanyag szivattyú azt mi okozhatja? Nos az előző kérdésemhez azt azért hozzáteszem hogy az 1.2 -es motort kicseréltettem benne egyébb okokból kifolyólag egy 1.4-es motorra amihez természetesen megvolt a saját főtengely jeladója sőt később elhoztam hozzá a saját gyújtótrafóját és a motorvezérlő egységét is . De semmi nem változott szikra nincs és az üzemanyag szivattyú is ugyan úgy egyfolytában megy. Az 1.4-es motort is úgy hoztam el hogy előtte ki lett próbálva és üzemképes volt . Valami rejtett elektromos hiba lehet az autónál de hogy mi kitudja? Szerintem nagy gondja nem lehet csak eléglessz megtalálni a hiba forrását.
(#) vandorbot válasza laci7137 hozzászólására (») Szept 22, 2016 /
 
Megvan hozzá a Magyar nyelvű leírásod ? Ha nincs akkor elküldöm. Én sem tudnék mást, csak rajz alapján kibogarászni. Addig is ártani nem árt, vizsgáld át az ECU csatlakozóját, ha jól emlékszem a szivattyúért és a gyújtásért is az ECU felel.
(#) laci7137 hozzászólása Szept 23, 2016 /
 
Üdv vandorbot!
Sajnos nincs hozzá semmi leírásom, de ha elküldöd örök hálám és köszönöm.
(#) lorinczet hozzászólása Nov 12, 2016 /
 
Udv.mindenkinek..Segitseget kernek...Renault Scenic ll 2005 os 1.9 Dci autom van..Ahhot kernek segitseget..hogy hol talalom az izzito relet...Cserelnem kellene
(#) fibbrizzo hozzászólása Márc 2, 2017 /
 
Segitene valaki a renault clio 2 nél az immobileiser hol jo hol nem ,villog össze vissza egyfolytába ,aztán 10 kulcstekerésre megjavul ,néha meg semmi baja ,azota kezdte amiota a tanksapkát levettem a kulcsal .
(#) zzz válasza fibbrizzo hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Helló! Próbáld ki a pótkulccsal, hogy van e változás.
(#) fibbrizzo hozzászólása Ápr 26, 2017 /
 
Sziasztok! Renault clio 2 2001 1,4 16 v auto most az inditokulcs megadta magát .Bedugom csak villog egyfolytába és nem indul ,csak össze vissza tekerem a zárba és akkor helyrejön ugy hogy folyamatosan ég a piros és gyári törlést csinálok azt ujra jo ,Elindul de ha leállitom ujra ugyanez .Megjegyzem miota ez van az ajtokon se enged fel a központizár ha kinyitom az elsö ajtot ,Az immos kulcsmásolo azt mondta nem a kulcs hanem az uhc modul ment megint galyra mert tavaly is cseréltem mert akkor az elektronika halt meg a kocsiba .és most müszaki elött vagyok se pénzem ujra használtra se igen esetleg hátha tud valaki egy kis segitséget adni .
(#) eSDi válasza fibbrizzo hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Üdv!

Ha jól megy a forrasztás, vagy meg tudsz bízni egy hozzáértő embert, akkor nem kell új UHC-t venni. Sajnos nekem is 25eFt-om bánta ezt a játékot, mert vettem én is bontottat. Csak, hát más verziós volt és nem minden működöt, úgy ahogy kellene. Szóval, az a lényeg, hogy minden egyes forrasztást újra kell forrasztani, plusz még a lyukgalvánozott furatokat is át kell forrasztani. Én fél éve követtem el ezt a műveletet, azóta gond nélkül működik a régi UHC-vel a masina. Illetve lehet találni direkt ilyennel foglalkozó úri embereket, csak sajnos nincsenek hirdetve. Renault-os szerelőknél lehet érdeklődni, hátha elárulják.

Clio II 2003-as 1.5dCi
(#) eSDi válasza fibbrizzo hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Ja igen! Nem biztos hogy UHC hiba, ha a zárban való mozgatásra rendbejön. Elsősorban kicserélném az olvasótekercset, ami a zár körül van. Az is tönkre tud menni néha, legalábbis hallottam már ilyenről. Viszont a többi hiba, meg arra utal.
A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2017
(#) eSDi hozzászólása Ápr 26, 2017 /
 
Ha már itt tartunk kérdezek én is!

Tudja valaki, hogy hol szerezhetnék be ilyen csatlakozót? Vagy legalább arról jó lenne infó, hogy hogyan tudnám szétszedni. De már egy típusszámnak vagy Renault-os azonosító számnak is örülnék.
Amúgy ez az EGR szelep csatlakozója és legalább háromszor forrasztottam már meg, de sajnos tőben szakadt ki a visszajelző vezeték. Így nem igazán hosszú életű és a többi sem bírja már sokáig.
A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2017
(#) david10 válasza eSDi hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Szia
Bővebben: Link
Ilyen dugaszt csak gyári Renaultban lehet kapni, ennél olcsóbban nehezen találsz ilyen dugaszt. Amit küldtem, abban benne van a gyári kód is.
Esetleg bontókban vagy a képviseletnél tudol árajánlatot kérni.
A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2017
(#) bbb válasza eSDi hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Ha a belevaló tüske is elég, akkor a lomexben nézelődj a superseal csatlakozó környékén.
(#) eSDi válasza david10 hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Kösz! Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű. De, hogy a kereső ezt az oldalt eddig miért nem dobta nekem ki, azt nem tudom.
(#) eSDi válasza bbb hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
A háznak nincs baja, szóval a tüske is elég. david10 linkje alapján, pedig már látom, hogy hogyan is kellene szétjönnie. Lomex, TME, Farnell ami szóba jöhet, utóbbitól már rendeltem az UHC-hez való Micro Quadlock tüskéket régebben.
(#) fibbrizzo válasza fibbrizzo hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
még annyi a régi uhc val kitudom probálni hogy azzal müködik e a kulcs ?
(#) eSDi válasza fibbrizzo hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Ha a réginek másfajta problémája volt, akkor gond nélkül. Csak vissza kell cserélni.
(#) david10 válasza eSDi hozzászólására (») Ápr 26, 2017 /
 
Szívesen!
Nekem telefonról szokott olyan dolgokat kiadni a Google, mint amit gépen nem.
Neked is Clio 2-esed van, mint fibbrizzo-nak?
(#) eSDi válasza david10 hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Igen, csak fiatalabb két évvel és 1.5dCi. Neki még olyan az UCH benne, hogy a kulcsot egy bizonyos műveletsor elvégzésével tanulja meg. Nekem mindent már a Renault Clip kábel és szoftveren keresztül lehet. Neki még könnyű játszani vele.
(#) fibbrizzo hozzászólása Ápr 27, 2017 /
 
Sziasztok ,köszönöm az eddigi válaszokat ,kiprobáltam a régi uhc-t müködik kulcs is jo az elektronika ami érdekes mert pont az halt be rajt tavaly ,a lényeg mig a tanksapkát nem nyitottam ki kulccsal addig volt jo azt utánna az is villogott ,most már én se tudom a kulcs vagy mi lehet a hibás ,
(#) eSDi válasza fibbrizzo hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Érdemes lehet a kulcsban lévő elektronikát óvatosan átforrasztani. Felettébb érdekes a dolog.
(#) david10 válasza fibbrizzo hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Szerintem a kuocsban haldoklik az antenna. Amikor kitörlöd a hibakódot, azelőtt milyen hibakódot ad meg?
(#) david10 válasza eSDi hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Egyszerre ment el az előbbi hozzászólás...
Neked van Can Clip-ed? Ha igen, mikori kiadás a programja?
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
(#) eSDi válasza david10 hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Nincs Clip kábelem és kompatibilis PC-m (Csak Win XP alatt működik). Maga a szoftver megvan, az 1.30-as verziószámú. Az ára miatt nehezen tudom rávenni magam a megvásárlására.
(#) david10 válasza eSDi hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
És a DDT2000-el mi a helyzet?
A 2-es Cliot is tudja, a programot meglehet találni hozza az interneten, komolyabb beavatkozásokat is tud (majdnem a Can Clip szintjén), és az egészhez csak egy sima sorosport-->k-line átalakító kell, amihez csak egy max232 és egy 74hc00-ás ic kell. Egyedüli hátránya, hogy csak a k-line interfész építhető hozza meg házilag, a can-es része bonyolultabb, de arre is van megoldás. (Nekem van can clipem, de frissíteni nem merem, tervben van az is, hogy megveszem 125 euróért a 2016-os V165-ös klónt.)
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
(#) eSDi válasza david10 hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Nem ismerem. De ha működik Win10 alatt és FT232-es USB-RS232 átalakítóval, akkor egy próbát megér. Főleg ha a befecskendezésre is rá lehet nézni vele.
(#) david10 válasza eSDi hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Hány bites win10?
Win 10 32 bitesen kitudom probálni, hogy megnyilik-e és probál-e komunikálni soros porton.
64 bites win 7-en megnyillik.
Az autódon milyen ecu van?
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
Következő: »»   3 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem