Fórum témák
» Több friss téma |
Az én kapumotorom lassan 13. éve teszi a dolgát, a tolórudat szoktam néha letörölni majd finoman megszórni WD40-el. Ezenkívül a forgáspontokat szoktam tisztítani, szilikonos zsírral gyengén megkínálni. A motorba még bele se néztem pedig naponta párszor teszi a dolgát.
A vezérlő viszont a padlástérben van, védve mindentől (időjárás, kutya). A hozzászólás módosítva: Dec 31, 2016
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ebben a formában oldottam meg a rudazat védelmét.
Én az enyémre nem tettem védőt. Ha kellene rá, akkor eleve úgy szerelnék őket. Annyit szoktam tenni, hogy 2-3 havonta megfújom szilikonnal, majd megjáratom,hogy a csőben lévő gumigyűrű, ami a szennyeződéseket, vizet hivatott lehúzni illetve kizárni, ne száradjon ki. Ennyi.
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék.kérni egy kapunyitó elektronika beazonosításában. Esetleg bekötési és programozási leirást hol találok hozzá? Segítséget előre is nagyon köszönöm! Csatolok pár.képet.
twister 2 szárnyú.
Az a noname vevő meg egyértelmű, kap egy 24VAC-t és ad egy impulzust a vezérlés felé ha nyomod a távirányítót. Üdv
Sziasztok!
Segítséget szeretnék tőletek kérni. Adott egy CS-03 RF receiver feliratú vevő, amiről csak 1 képem van. Ehhez szeretnék én új távirányítót venni. Keveset van használva nagyon, ezért takarékos megoldást keresek... Olvasgattam a témában, amit találtam az egy hasonló: vevő, de nem ugyanaz. Ennek leírása alapján ugrókódos 433mhz-es a történet. A régi távirányító olyan, mint ami a képeken van. Annyit értek, hogy itt ugye a vevőt kell a távirányítóra megtanítani, ennek a kapunak a működése azonban, "A" gombra nyílik, "B" gombra zár. Ezt hogyan tudom én neki megmondani, hogy az új távirányítóval így menjen? Egyébként egy ilyen kínai csodát néztem ki utódnak, vélemény van róla? Köszönöm előre is a segítséget.
Hello
A képen egy kapunyitó elektronika látható a VR1 panel jelöléssel milyen alkatrész lehet?
Szerintem varisztor, de nem kell a működéshez (nem ezért nem működik)...
A hozzászólás módosítva: Feb 21, 2017
Nyilván ő ezt már kibányászta bizony, hogy kell, elég jó szolgálatot szokott tenni, ha rátolják a 400 voltot valahol
Idézet: „Nyilván ő ezt már kibányászta” Vagy Ő vagy a nagy Ő Gyárban nem véletlenül tették bele, de ettől még berreghetne (pontosabban szerintem most nem emiatt nem megy, ha menne akkor nem lenne ez a post)...
Ott a sorkapcson korom van? Akkor nem ártana a környéken a vezetősávokat is megvizsgálni, jártam már úgy hogy a biztosíték tartó alatt égett el.
Hello! Én nem látom, hol írta "Lalle", hogy nem működik a cucc...lehet, csak kíváncsi?
..vagy majd, most fogja elárulni, hogy a kapunyitója működésképtelen...
Szerintem csak apránként csepegteti az információt
Tegnap szóltak az egyik helyen, hogy nem működik a tolókapu motor." De miért?"
A természet vissza veszi ami az övé
Az még teljesen normális, ha nincs beleégve az egér vagy a béka, viszont onnan ha jól látom hiányzik egy átlátszó műanyag burkolat.
Tipp, ha ismerősödé akkor egy ragasztó szalag darab a felső csapágyházra sokat jelent, ha nem akkor ne
A műanyag burkolat rajta volt,csak levettük róla. Azon kívül is ilyen dzsindzsa volt
Pedig olyan, mintha be is ázott volna.
Nekem egy kapunyitó vezérlőt kellett már többször javítani csigatámadás után. Pici csiga alulról a kábelek mellett bekúszik, bent végigcsúszik a panelen és a 230V-os részen az enyészeté lesz, de visz magával fóliát és biztosítékot is. Legutóbb is bejutott egy valahogy, most a pótlás mellett kapott a panel fólia oldala egy melegragasztós műanyag réteget is. A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2017
A panelon nem látszik beázás nyoma. Inkább a motoron, de szerintem azt pára okozhatta. Belül elég sok homok volt, amit a hangyák, meg egyéb rovarok behordhattak, gondolom átvizesedett és az okozhatta a motoron a rozsdát, meg a felmaródást. Nem mi telepítettük, csak a javításra szóltak. Egyik irányba nem forog a motor, majd át kell néznem a panelt. Ilyen csigás panelom nekem is van, egyszer lehet hogy nekiállok megjavítani ha lesz hozzá kedvem . A kuncsaft kapott helyette egy másik vezérlést, azt kérte.
Idézet: „Pici csiga alulról a kábelek mellett bekúszik, bent végigcsúszik a panelen és a 230V-os részen az enyészeté lesz, de visz magával fóliát és biztosítékot is.” "Házas" élet után megpihennek. És még a FI relét is leverik Ámbár miért is tud a tömszelencén átmászni
Nem a házas csigák, hanem a meztelen csigák. Ezeknél a motoroknál nincs tömszelence, az alján egy lyuk van, ahol a kábelek be mennek. Van egy külön rész a panelnak, amin van egy műanyag védő burkolat, de ha nem jól van visszarakva, akkor a kis hézagokon be tudnak mászni a panelra.
Még egy ok, ami miatt szárnyas kapum van és nem tolós
Nekem is. De nem ezért. A tolókapu nem fért volna el
Idézet: „az alján egy lyuk van” De volt abban a "lyukban" egy spéci gumiból készült többkábeles átvezető elem...de mivel azt eléggé macerás használni, mert előre kell látni, hogy hol mekkora nyílást kell kivágni . Ezért a t.(trehány) telepítő az egyszerűen kihagyta...és ez az "eredmény". A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2017
Az a gond (nekem nem ) a nice-knál, hogy a végálláskapcsolónál is be tudnak mászni.
A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2017
Igen...látom .
Találkoztam én is már egy "kamikaze" kövér pókkal, amely egy harmatos reggelen bemászott a NYÁK alá, a fázisvezető és a védőföld közé "melegedni", ami sikerült is neki, szénné égett és korommal beterítette a vezérlő kétharmadát. Ezen kívül a NYÁK oldalon, az alkatrészek egy része alá, a zárlat következtében "gőzzé" vált fémmaradványok is bekerültek... Alapos tisztítás és kapirgálás után helyre lett állítva a panel. A hozzászólás módosítva: Feb 24, 2017
Egyébként poén, de ha a túlfeszt és a bemászó élőlényeket leszámítjuk és föltételezünk egy nem túl terhelt hajtást, akkor ezek a motorok simán lehetnének örök élet.
Így kellene lennie, de sajnos nem mindegyikben van. Én például tele szoktam tömni nylon zacskóval, hogy egér,béka ne tudjon belemászni. Nem szakszerű, de több a semminél
Bocs, azt nem írtam, hogy ez egy szárnyas kapu vezérlés volt, külön doboz. A sok módosítás után, hatalmas káosz van a dobozban (nem én szereltem, nekem a finomságok jutnak a helyreállítással). Mindenféle módosítás, plusz trafó lóg ki a dobozból, be sem lehet rendesen zárni. Egy plusz alu szekrényben van, annak zárt az ajtaja, de a kábeleknél ott is van rés rendesen. Többször rendbe akartam már tenni, de a tulaj mindig gyorsan akarja, legyen jó, mert ki kell szállni a kocsiból, meg nyitogatni...aztán ha már működik, akkor jó van az, majd legközelebb. A csigák mellett (ezekből 1-2 max) a kínai katicák több száz darabos kolóniája még ami gáz...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |