Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Mint írtam: fogalmam sincs, mely témában volt.
Szia! Kit keresel? Készítek neked linket.
Szia!
Köszönöm! "Firefighter1", és "gergo55" h.sz-át kerestem, mert ezekkel kapcsolatos a dolog. A témát már elfeledtem (persze kerestem, de semmi).
Érdekes,én is keresném a hozzászólásokat de semmi.
Köszönöm!
Vakuljon meg a négy lovam, ha nem épp így kerestem! Nekem semmi nem jött! Láss csodát: megint kerestem, és működik. Akkor az imént 20× miért nem?! A hozzászólás módosítva: Feb 27, 2017
Érdekes. Régebben "*" is kellett közé valahova. Én sem tudtam már régóta hozzászólásokat visszakeresni. Így most nálam is bejönnek. Köszi reloop!
A szóközt tartalmazó felhasználónevet kell időzőjelbe tenni - Bővebben: Link
Amikor én próbáltam ugyanebben a formában nem ment. Most működik, gondolom valamit barkácsoltak a rendszeren.
Sziasztok!
Valaki hasznalta mar a Microchip-nek a support szolgaltatasat? Midig ilyen segitokeszek, mint az en esetemben? Idézet: „I was not able to help you with this matter, sorry for this. I believe in the meanwhile this is not an issue any longer. Good luck for your future projects” A kerdes 2015-ben volt nekik elkuldve es ez a valasz ma erkezett.
Itt a HE fórumán is gyakran előfordul, hogy a legjobb akarattal sem lehet tanácsot adni, ha kevés az információ, ha kimarad egy lényeges apróság, ami a kérdező számára magáról értetődő. Nem történhetett ilyen?
A nagy cégek support szolgáltatása akkor is ilyen távolságtartó, ha valamiféle, nem a szakterülethez kapcsolódó tényező is van a projektben.
Üdv mindenkinek!
Van nekem egy Suzuki 125 ccm es 4T cruiser motorom ami 12 lovas és elvileg 105 km/h lenne a maximális végsebessége, viszont 90km/h-nál többet még nem nagyon akaródzott menni (szélárnyékban 100km/h volt már . A motorban 28ekm van, fúvóka gyári 112.5-ös ( amikor megvettem 95-ös fúvóka volt benne és akkor is ennyit ment végsebességre ) a 80 km/h-át at viszonylag hamar eléri, 4.ben megvan a 85km/h viszont amikor beteszem onnan 5.be a lovak mintha elfogynának, és alig alig gyorsul. Gyertya új, karburátor tiszta, minden fő alkató egysége gyári. Mitől lehet vajon? A hozzászólás módosítva: Márc 1, 2017
Fordulatszám korlátozó nincs benne?
A motort álló helyben, terhelés nélkül tudod üveghangig pörgetni, vagy ugyanannyira, mint menet közben?
Nincs benne szerencsére korlátozás, japán belpiacos. Igen, tudom üveghangon álló helyben pörgetni, és menet közben 4.fokozatban is ki lehet üveghangig pörgetni. Gyanakodtam már a kompresszió csökkenésére is, de akkor üzem meleg motornál nehezebben indulna, ilyet meg nem tapasztaltam még.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
Előgyújtás értéke megfelelő? A fúvókát miért cserélted és melyik a gyári? A karburátor jól van beállítva?
CDI gyújtása van, szerintem biztos nem állítható A szervizbe cserélték ki, a 112.5-ös a gyári értékű. Hogy jól van e beállítva nem tudom, olyan sok mindent ezen nem lehet állítani cv karburátor, de a tömítéseket, fúvókákat stb kicserélték benne anno
Sziasztok. Hirtelen nem tudom melyik topic-ban,de valamelyikben elég sok szó esett a nixie csövek és hasonló csövek gyártásáról. Esetleg valaki tudja melyik topic volt az? Válaszokat előre is köszönöm.
Légszűrő tiszta? Az is okozhatja a gondot.
Kipufogógáz elemzés jó eséllyel megmondhatja, hogy esetleg ritka a keverék, vagy esetleg más égési probléma van.
Szervízt mikor látott utoljára? Olaja jó? Szelephézagokat nézd át mert 4T-nek a lelke. Vezérműlánc jó nem csörög? Kerekekben elég a nyomás? Kuplung lamellák ferrodol rétege elég vastag-e? (Bár ha megfelelően gyorsul akkor ez okés,meg hát 28E Km után még a kuplungnak nem szabadna bajának lenni). Ha gyertya szép színű akkor a vezérlést nézd át (amit írtam: szelephézag,vezérműlánc,esetleg kopás,és egyéb nyomokat figyelni kell azért. )
Igen, új légszűrő van benne
Két éve nyáron látott utoljára szervizt Igaz mióta nálam van szelephézagot nem állíttattam. Olaja új Motul, motorkerékpárba való.
A lánc nem csörög, alapjáraton amikor bedugom a kipufogót hogy halk legyen, csak a szelepeket lehet hallani ahogy járnak. A keréknyomást jó hogy mondod, azt már régen néztem meg...elég régen. Okés, köszi rákukkantok ezekre, elsőképpen a szelephézagra A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
Rendben,a szelephézagra figyelni kell,szerintem gyári szervizkönyvében megtalálod a beállításhoz szükséges infókat.
Lassan műszakira megy, ott akár rá is nézhetnének erre is
Akkor marad az előgyújtás szabályozás...
Ha nagy fordulaton nem jön elég hamar a gyújtószikra, az égés már a dugattyú lefelé haladásakor történik meg, amikor kevés nyomatékot tud adni a gyorsításhoz, és a 80 km/h felett exponenciálisan emelkedő menetellenállás legyőzésére. A kompressziócsökkenést okozhatja szelephézag eltűnése is, nagy töltésnél a szívó vagy kipufogószelepnél is léphet felnyomásvesztés. A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
Hétvégén ránézek a szelephézagra, viszont cdi gyújtásnál hol lehet az előgyújtás értékén állítani?
A gyújtáson általában sehol... a jeladó a főtengelyen, vagy a vezérlésen van?
Van valami fordulatszámfüggő szabályozás? A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
Hogy hol van a jeladó azt nem tudom, viszont eddig még sosem dadogott le, amikor 2.ban 50 km/h-ig húzattam még akkor sem
|
Bejelentkezés
Hirdetés |