Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2710 / 3599
(#) granpa válasza zolika60 hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Mint írtam: fogalmam sincs, mely témában volt.
(#) reloop válasza granpa hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Szia! Kit keresel? Készítek neked linket.
(#) granpa válasza reloop hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Szia!
Köszönöm! "Firefighter1", és "gergo55" h.sz-át kerestem, mert ezekkel kapcsolatos a dolog. A témát már elfeledtem (persze kerestem, de semmi).
(#) szikorapéter válasza granpa hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Érdekes,én is keresném a hozzászólásokat de semmi.
(#) reloop válasza granpa hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Bővebben: Link
Bővebben: Link
Érthető a kereső kitöltése?
A hozzászólás módosítva: Feb 27, 2017
(#) granpa válasza reloop hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Köszönöm!
Vakuljon meg a négy lovam, ha nem épp így kerestem! Nekem semmi nem jött!
Láss csodát: megint kerestem, és működik. Akkor az imént 20× miért nem?!
A hozzászólás módosítva: Feb 27, 2017
(#) Karesz 50 válasza granpa hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Érdekes. Régebben "*" is kellett közé valahova. Én sem tudtam már régóta hozzászólásokat visszakeresni. Így most nálam is bejönnek. Köszi reloop!
(#) reloop válasza Karesz 50 hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
A szóközt tartalmazó felhasználónevet kell időzőjelbe tenni - Bővebben: Link
(#) zolika60 válasza reloop hozzászólására (») Feb 27, 2017 /
 
Amikor én próbáltam ugyanebben a formában nem ment. Most működik, gondolom valamit barkácsoltak a rendszeren.
(#) pjg hozzászólása Feb 27, 2017 / 4
 

óra.png
    
(#) Zsolt2 hozzászólása Feb 28, 2017 /
 
Sziasztok!
Valaki hasznalta mar a Microchip-nek a support szolgaltatasat? Midig ilyen segitokeszek, mint az en esetemben?
Idézet:
„I was not able to help you with this matter, sorry for this.
I believe in the meanwhile this is not an issue any longer.
Good luck for your future projects”

A kerdes 2015-ben volt nekik elkuldve es ez a valasz ma erkezett.
(#) Stewe válasza Zsolt2 hozzászólására (») Feb 28, 2017 /
 
Itt a HE fórumán is gyakran előfordul, hogy a legjobb akarattal sem lehet tanácsot adni, ha kevés az információ, ha kimarad egy lényeges apróság, ami a kérdező számára magáról értetődő. Nem történhetett ilyen?
A nagy cégek support szolgáltatása akkor is ilyen távolságtartó, ha valamiféle, nem a szakterülethez kapcsolódó tényező is van a projektben.
(#) Petyaa hozzászólása Márc 1, 2017 /
 
Üdv mindenkinek!
Van nekem egy Suzuki 125 ccm es 4T cruiser motorom ami 12 lovas és elvileg 105 km/h lenne a maximális végsebessége, viszont 90km/h-nál többet még nem nagyon akaródzott menni (szélárnyékban 100km/h volt már . A motorban 28ekm van, fúvóka gyári 112.5-ös ( amikor megvettem 95-ös fúvóka volt benne és akkor is ennyit ment végsebességre ) a 80 km/h-át at viszonylag hamar eléri, 4.ben megvan a 85km/h viszont amikor beteszem onnan 5.be a lovak mintha elfogynának, és alig alig gyorsul. Gyertya új, karburátor tiszta, minden fő alkató egysége gyári.
Mitől lehet vajon?
A hozzászólás módosítva: Márc 1, 2017
(#) Stewe válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Fordulatszám korlátozó nincs benne?
A motort álló helyben, terhelés nélkül tudod üveghangig pörgetni, vagy ugyanannyira, mint menet közben?
(#) Petyaa válasza Stewe hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Nincs benne szerencsére korlátozás, japán belpiacos. Igen, tudom üveghangon álló helyben pörgetni, és menet közben 4.fokozatban is ki lehet üveghangig pörgetni. Gyanakodtam már a kompresszió csökkenésére is, de akkor üzem meleg motornál nehezebben indulna, ilyet meg nem tapasztaltam még.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
(#) zolika60 válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Előgyújtás értéke megfelelő? A fúvókát miért cserélted és melyik a gyári? A karburátor jól van beállítva?
(#) Petyaa válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
CDI gyújtása van, szerintem biztos nem állítható A szervizbe cserélték ki, a 112.5-ös a gyári értékű. Hogy jól van e beállítva nem tudom, olyan sok mindent ezen nem lehet állítani cv karburátor, de a tömítéseket, fúvókákat stb kicserélték benne anno
(#) szikorapéter hozzászólása Márc 2, 2017 /
 
Sziasztok. Hirtelen nem tudom melyik topic-ban,de valamelyikben elég sok szó esett a nixie csövek és hasonló csövek gyártásáról. Esetleg valaki tudja melyik topic volt az? Válaszokat előre is köszönöm.
(#) kristikoma válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Légszűrő tiszta? Az is okozhatja a gondot.
(#) nagym6 válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 / 1
 
Kipufogógáz elemzés jó eséllyel megmondhatja, hogy esetleg ritka a keverék, vagy esetleg más égési probléma van.
(#) szikorapéter válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 / 1
 
Szervízt mikor látott utoljára? Olaja jó? Szelephézagokat nézd át mert 4T-nek a lelke. Vezérműlánc jó nem csörög? Kerekekben elég a nyomás? Kuplung lamellák ferrodol rétege elég vastag-e? (Bár ha megfelelően gyorsul akkor ez okés,meg hát 28E Km után még a kuplungnak nem szabadna bajának lenni). Ha gyertya szép színű akkor a vezérlést nézd át (amit írtam: szelephézag,vezérműlánc,esetleg kopás,és egyéb nyomokat figyelni kell azért. )
(#) Petyaa válasza kristikoma hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Igen, új légszűrő van benne
(#) Petyaa válasza szikorapéter hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Két éve nyáron látott utoljára szervizt Igaz mióta nálam van szelephézagot nem állíttattam. Olaja új Motul, motorkerékpárba való.
A lánc nem csörög, alapjáraton amikor bedugom a kipufogót hogy halk legyen, csak a szelepeket lehet hallani ahogy járnak. A keréknyomást jó hogy mondod, azt már régen néztem meg...elég régen. Okés, köszi rákukkantok ezekre, elsőképpen a szelephézagra
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
(#) szikorapéter válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 / 1
 
Rendben,a szelephézagra figyelni kell,szerintem gyári szervizkönyvében megtalálod a beállításhoz szükséges infókat.
(#) Petyaa válasza nagym6 hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Lassan műszakira megy, ott akár rá is nézhetnének erre is
(#) Stewe válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 / 1
 
Akkor marad az előgyújtás szabályozás...
Ha nagy fordulaton nem jön elég hamar a gyújtószikra, az égés már a dugattyú lefelé haladásakor történik meg, amikor kevés nyomatékot tud adni a gyorsításhoz, és a 80 km/h felett exponenciálisan emelkedő menetellenállás legyőzésére.
A kompressziócsökkenést okozhatja szelephézag eltűnése is, nagy töltésnél a szívó vagy kipufogószelepnél is léphet felnyomásvesztés.
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
(#) Petyaa válasza Stewe hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Hétvégén ránézek a szelephézagra, viszont cdi gyújtásnál hol lehet az előgyújtás értékén állítani?
(#) Stewe válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
A gyújtáson általában sehol... a jeladó a főtengelyen, vagy a vezérlésen van?
Van valami fordulatszámfüggő szabályozás?
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2017
(#) Petyaa válasza Stewe hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Hogy hol van a jeladó azt nem tudom, viszont eddig még sosem dadogott le, amikor 2.ban 50 km/h-ig húzattam még akkor sem
(#) Stewe válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 2, 2017 /
 
Fordulatszámmérő van rajta?
Következő: »»   2710 / 3599
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem