Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Működik, Ferencváros rendezőiben aktívan használják is őket.
És akkor még szóba se került a lóverseny, a kártya és a szerencsejáték, meg a sportfogadások számos lehetősége (tippmixpro).
Milyen elven működhet a vénaszkenner? Mi kerülhet benne 1,4 millióba?
Nagy valószínűséggel van benne pár munkaóra. Lévén orvosi eszköz, kicsit durvább követelményeknek kell megfelelnie, mint egy 555-tel felépített villogónak. A videót elnézve, a vetített kép elég jó felbontású ahhoz, hogy használható legyen. Nyílván valamilyen bevételt is remélnek a fejlesztők és befektetők.
Valószínű valamilyen, az emberi szem számára nem látható fényt vetít az ember bőrére és a visszaverődési képet alakítja láthatóvá. Fényforrás, kamera, mini kivetítő. Talán.
Ha tippelnem kellene akkor inkább valamilyen hőfelvételre gondolnék, amit aztán némi konverzió után -fekete/fehér átalakítás és hullámhossz eltolás- látható képként vetít vissza. De egy lázas betegnél ez okozhat eltolódást.
Talán, hogy nem kell felboncoljanak az eredmény megnézéséhez . Gyanítom nem maga az eszköz a drága, hanem az, hogy megkapja az engedélyt. Gondolj bele, ha pl, egy zárlatos mikrosütővel próbálkoznának, mert nem tesztelték eleget...
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2018
Heló!
Lenne egy kis gondom egy Briggs&Stratton rotációs kapával, pontosabban a motorjával. Itt szabad kérdeznem ezzel kapcsolatban? Vagy aki vágja a témát, azzal megbeszélném Pü-ben!
Nyugodtan Pü-ben nem javaslom, tanuljon belőle itt nyíltan minden fórumtárs
Néhány láncfűrészt már megjavítottak itt...
Akkor leírom:
Adott egy briggs motor, ami úgy lett letéve, hogy tökéletesen működött, volt benne erő, ez volt kb 10 éve. Most elővettem, mert kellett volna, folyt belőle az olaj, nem indult be, és tiszta kosz volt. Darabjaira szedtem, és kitakarítottam. Új tömítések, membrán, de összerakás után nehezen indul be, ha beindul, akkor meg nem pörög fel. a fordulatszám szabályzó lemez (amit a lendkerék "fúj") meg sem moccan az alacsony fordulat miatt.Mi lehet a gondja?
Még annyit, hogy az egyik oldalon a hengerfej 3 csavarja félig ki volt hajtva, a többi az meg volt húzva. Esetleg elgörbülhetett így a hengerfej?
Nézz át minden mozgó forgó bizgentyűt könnyen mozogjon, ennyi állásnál be szoktak rohadni.
Hengerfej nem görbül ilyen könnyen, ha nincs lehúzva, akkor ott kimegy a levegő, el sem indul. Ha mégis beindulna, akkor nem záró hengerfejnél kifúj, de nem görbíti el. Ha beindul, kézzel húzd rá a gázt, a fordulatszabályozó lemezt, amit nem visz a levegő, felpörög-e.
A szelepek, és a teljes blokk szét lett szedve, ki lett tisztítva, a henger sem tűnt kopottnak. alapból teljes gázon van, a fordulatszám szabályzó húzza visszább, ha túlpörög.
Már vagy 3 hete próbálok rájönni mi lehet vele!
A Briggs-eknek a blokkjából is kijön egy röpsúlyos szabályozó által mozgatott rúd. Próbálj meg kézzel ellene dolgozni néha makacs módon összeszorul ,ilyenkor alig jár a motor.Amennyiben a motor nem hány füstöt (sem fehéret sem feketét /kormosat/ akkor csak nem kap elég anyagot. Ha nem működik úgy sem önts le a torkán egy kis pet palack üveg kupaknyi benzint, majd kézzel feszítsd ki a pillangókat a karbiban max nyitott állásra. Ha berántod és felbőg a motor akkor karbi, ha nem bőg fel csak döcög akkor szabályozó , ha felbőg de erősen durrog ,dadog akkor gyújtás újrahézagolás a lendkerék felé Ha nem megy mégsem keress meg szívesen segítek. Egy ideig márka szervizben dolgoztam.
Szia. Esetleg az MTD motorok hidegindításának titkát nem tudod? Van egy rotakapa, és egy fűnyíró, pár évesek kevés üzemidővel. Szépen működnek, de beíndítani nagyon nehéz mindkettőt. Akárhogy variálok szivatóval, bepumpával, keserves.
Elsősorban nézd meg nem-e került piszok a szívótorokba. Akkor csinált ilyet egy 650-es MTD amikor beretkelődött a szívótorok, át kellet mosni a szívószelepig az egészet óvatosan. Esetleg nézd meg hogy a szívatógomb gumija mennyire öregedett el, lehet nem fecskendez már be a hidegindításhoz elegendő mennyiségű üzemanyagot. Ha szükséges és más megoldás nincs próbáld meg a gyertyát kiszedni (hideg motornál első indításnál) és a gyertyához tegyél be egy pici benzint. Adj rá csőgázt majd indítás. Ha pöccre indul és rendesen jár akkor szívatás körüli hiba lesz, ha elindul de felpörög majd le is áll akkor karburátort illik kipucolni rendesen. Általában ezeket a gépeket gyári ajánlás szerint üzemanyag mentesen illik tárolni téli időben (még a karbiból is ki kell járatni). Általában így könnyebb a tavaszi hidegindítás.
A gyújtótekercs és a lendkerék közti hézagot beállítottam (egy szétvágott sörösdobozt használtam). Öntöttem a karbiba benzint, úgy sem pörög fel. Ebben nincsen semmilyen szabályzórúd, csak a képen látható lapát.
A pillangószelep alapból teljesen nyitott állásban van. A karbi így néz ki: (netről szedtem a képeket, de pont ilyen)
A karburátort is kitakarítottad? A regulátor addig nem avatkozik be túlzottan, amíg a védelem ezt nem kívánja. Fontos hogy minden rugó (2 újabb, régebbi 3db ) meglegyen a karburátoron, és méret(alak)helyesen legyenek felhelyezve. Csatolt képen majd látszik.
A belevaló rugó az nagyon fontos a regulátoron, a lelke az egésznek. Érdemes még a pumpáló gombócot is kicserélni, ,illetve a hengerfejtömítés csere szintén alap, akkor is ha épnek látszódik. Továbbá új légszűrő ( vagy szappanos vízben kimosott ) , friss benzin, új gyertya> természetesen akkor is új kell bele ha kivéve látod hogy szikrázik, mert ha régi öreg, nyomás alatt már nem biztos hogy fog. Továbbá: a karbiban van egy nagyon finom szita szűrő, ez 10 év állás után főleg ha volt benne benzin eléggé be tud dugulni. A membránt nem raktad be fordítva véletlenül? Videó a szereléséről: Bővebben: Link De hogy 3 csavar ki volt hajtva, azt valaki már 100% hogy szerelte. Ha nem nyúl hozzá senki, 100 év múlva sem csavarodik ki magától A hozzászólás módosítva: Márc 21, 2018
A rugó úgy van fent ahogy a képen, a karburátor egy hétig ázott benzinben, majd át lett fújva kompresszorral (nem is egyszer). A gumicsöcs is ki lett cserélve, a membránt meg nem is tudtam volna fordítva belerakni! A hengerfej rendesen vissza lett téve új tömítéssel. A légszűrő is új. Szerintem ez nem karburátor gond lesz. (Egyébként a videón látható van nekem is.)
A benzin is tiszta volt, a tank is ki lett takarítva, a kis szűrő is.
A szelep jól nyitnak / zárnak? Meg kell vizsgálni hogy a szelepek a szelepfészeknél jól záródnak e.
A kompressziót is meg kell vizsgálni. De lehet még gyújtáskábel / gyújtótekercs is a ludas. A szikra nagyságát szemrevételezéssel ellenőrizni kell. Ha benzint fecskendezve a hengerbe sem pörög fel egészségesen, akkor az előbbi felsoroltakon kell végig menni.
A szelepeket megnézem ha haza értem.
A gyújtás az szerintem jó, az állástól csak nem megy tönkre! sérülés nincs a kábelen. de megnézem azt is majd. köszi a válaszokat!
Ugyebár ez 4 ütemű, tehát meg kell vizsgálni, hogy a szelepvezérlés is istenbizony-e.
Gyújtás vizsgálat levett gyertyapipa, csak kábelvég és test között minimum kb. 6mm távolról át kell húzni a szikrának. Utána ugyanez gyertyával, gyertya kívül, ott is legyen szikra. Gyertyakábelt ellenállásméréssel nézd meg.
Köszi a válaszokat!
Holnap megnézem amiket írtatok és írok majd, hogy mi lett.
A karburátor csonkja szorosan ül a hengertől jövő szívócsonkon? Műanyag az is azt hiszem. tömítés oké a kettő között, nem szív falsot?
Az enyémen is műanyag, és bizony elvoltam vele egy darabig amíg rá nem jöttem hogy volt rajta egy kb 2mm-es repedés, és ott szívott falsot. Az enyém amikor falsot szívott, akkor úgy pörgött, mint munkaüzem közben, majdnem maxon.
Csak szólok:
2018. március 25. vasárnap hajnalban 2:00 órakor 3:00 órára kell el... órát Ráadásul szombaton börze is van
De jó, akkor holnaptól egy órával többet lehet délután szánkózni és hógolyózni!
Egy ismerős így halt meg. Az előtte lévő autó épp átszaladt a piroson. Ő már nem ért át. Egy pillanatnyi figyelmetlenség, mert csak az előtte lévőt figyelte - a jelzést nem. Egy adott idegállapotban és körülmények között, vagy adott korban ez sajnos bárkivel megeshet.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |