Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   2870 / 3607
(#) gernerakos válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Működik, Ferencváros rendezőiben aktívan használják is őket.
(#) Alkotó válasza pjg hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
És akkor még szóba se került a lóverseny, a kártya és a szerencsejáték, meg a sportfogadások számos lehetősége (tippmixpro).
(#) Alkotó hozzászólása Márc 20, 2018 /
 
Milyen elven működhet a vénaszkenner? Mi kerülhet benne 1,4 millióba?
(#) Bakman válasza Alkotó hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Nagy valószínűséggel van benne pár munkaóra. Lévén orvosi eszköz, kicsit durvább követelményeknek kell megfelelnie, mint egy 555-tel felépített villogónak. A videót elnézve, a vetített kép elég jó felbontású ahhoz, hogy használható legyen. Nyílván valamilyen bevételt is remélnek a fejlesztők és befektetők.

Valószínű valamilyen, az emberi szem számára nem látható fényt vetít az ember bőrére és a visszaverődési képet alakítja láthatóvá. Fényforrás, kamera, mini kivetítő. Talán.
(#) Alkotó válasza Bakman hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Ha tippelnem kellene akkor inkább valamilyen hőfelvételre gondolnék, amit aztán némi konverzió után -fekete/fehér átalakítás és hullámhossz eltolás- látható képként vetít vissza. De egy lázas betegnél ez okozhat eltolódást.
(#) kameleon2 válasza Alkotó hozzászólására (») Márc 20, 2018 /
 
Talán, hogy nem kell felboncoljanak az eredmény megnézéséhez . Gyanítom nem maga az eszköz a drága, hanem az, hogy megkapja az engedélyt. Gondolj bele, ha pl, egy zárlatos mikrosütővel próbálkoznának, mert nem tesztelték eleget...
A hozzászólás módosítva: Márc 20, 2018
(#) szucsistvan123 hozzászólása Márc 21, 2018 /
 
Heló!

Lenne egy kis gondom egy Briggs&Stratton rotációs kapával, pontosabban a motorjával. Itt szabad kérdeznem ezzel kapcsolatban? Vagy aki vágja a témát, azzal megbeszélném Pü-ben!
(#) Petyaa válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Nyugodtan Pü-ben nem javaslom, tanuljon belőle itt nyíltan minden fórumtárs
(#) gernerakos válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Néhány láncfűrészt már megjavítottak itt...
(#) szucsistvan123 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Akkor leírom:

Adott egy briggs motor, ami úgy lett letéve, hogy tökéletesen működött, volt benne erő, ez volt kb 10 éve. Most elővettem, mert kellett volna, folyt belőle az olaj, nem indult be, és tiszta kosz volt.
Darabjaira szedtem, és kitakarítottam. Új tömítések, membrán, de összerakás után nehezen indul be, ha beindul, akkor meg nem pörög fel. a fordulatszám szabályzó lemez (amit a lendkerék "fúj") meg sem moccan az alacsony fordulat miatt.Mi lehet a gondja?
(#) szucsistvan123 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Még annyit, hogy az egyik oldalon a hengerfej 3 csavarja félig ki volt hajtva, a többi az meg volt húzva. Esetleg elgörbülhetett így a hengerfej?
(#) nagym6 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 21, 2018 / 1
 
Nézz át minden mozgó forgó bizgentyűt könnyen mozogjon, ennyi állásnál be szoktak rohadni.
Hengerfej nem görbül ilyen könnyen, ha nincs lehúzva, akkor ott kimegy a levegő, el sem indul. Ha mégis beindulna, akkor nem záró hengerfejnél kifúj, de nem görbíti el. Ha beindul, kézzel húzd rá a gázt, a fordulatszabályozó lemezt, amit nem visz a levegő, felpörög-e.
(#) szucsistvan123 válasza nagym6 hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
A szelepek, és a teljes blokk szét lett szedve, ki lett tisztítva, a henger sem tűnt kopottnak. alapból teljes gázon van, a fordulatszám szabályzó húzza visszább, ha túlpörög.
Már vagy 3 hete próbálok rájönni mi lehet vele!
(#) szikorapéter válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 21, 2018 / 1
 
A Briggs-eknek a blokkjából is kijön egy röpsúlyos szabályozó által mozgatott rúd. Próbálj meg kézzel ellene dolgozni néha makacs módon összeszorul ,ilyenkor alig jár a motor.Amennyiben a motor nem hány füstöt (sem fehéret sem feketét /kormosat/ akkor csak nem kap elég anyagot. Ha nem működik úgy sem önts le a torkán egy kis pet palack üveg kupaknyi benzint, majd kézzel feszítsd ki a pillangókat a karbiban max nyitott állásra. Ha berántod és felbőg a motor akkor karbi, ha nem bőg fel csak döcög akkor szabályozó , ha felbőg de erősen durrog ,dadog akkor gyújtás újrahézagolás a lendkerék felé Ha nem megy mégsem keress meg szívesen segítek. Egy ideig márka szervizben dolgoztam.
(#) nagym6 válasza szikorapéter hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
Szia. Esetleg az MTD motorok hidegindításának titkát nem tudod? Van egy rotakapa, és egy fűnyíró, pár évesek kevés üzemidővel. Szépen működnek, de beíndítani nagyon nehéz mindkettőt. Akárhogy variálok szivatóval, bepumpával, keserves.
(#) szikorapéter válasza nagym6 hozzászólására (») Márc 21, 2018 / 1
 
Elsősorban nézd meg nem-e került piszok a szívótorokba. Akkor csinált ilyet egy 650-es MTD amikor beretkelődött a szívótorok, át kellet mosni a szívószelepig az egészet óvatosan. Esetleg nézd meg hogy a szívatógomb gumija mennyire öregedett el, lehet nem fecskendez már be a hidegindításhoz elegendő mennyiségű üzemanyagot. Ha szükséges és más megoldás nincs próbáld meg a gyertyát kiszedni (hideg motornál első indításnál) és a gyertyához tegyél be egy pici benzint. Adj rá csőgázt majd indítás. Ha pöccre indul és rendesen jár akkor szívatás körüli hiba lesz, ha elindul de felpörög majd le is áll akkor karburátort illik kipucolni rendesen. Általában ezeket a gépeket gyári ajánlás szerint üzemanyag mentesen illik tárolni téli időben (még a karbiból is ki kell járatni). Általában így könnyebb a tavaszi hidegindítás.
(#) szucsistvan123 válasza szikorapéter hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
A gyújtótekercs és a lendkerék közti hézagot beállítottam (egy szétvágott sörösdobozt használtam). Öntöttem a karbiba benzint, úgy sem pörög fel. Ebben nincsen semmilyen szabályzórúd, csak a képen látható lapát.
A pillangószelep alapból teljesen nyitott állásban van.
A karbi így néz ki: (netről szedtem a képeket, de pont ilyen)
(#) Petyaa válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 21, 2018 / 1
 
A karburátort is kitakarítottad? A regulátor addig nem avatkozik be túlzottan, amíg a védelem ezt nem kívánja. Fontos hogy minden rugó (2 újabb, régebbi 3db ) meglegyen a karburátoron, és méret(alak)helyesen legyenek felhelyezve. Csatolt képen majd látszik.
A belevaló rugó az nagyon fontos a regulátoron, a lelke az egésznek.
Érdemes még a pumpáló gombócot is kicserélni, ,illetve a hengerfejtömítés csere szintén alap, akkor is ha épnek látszódik. Továbbá új légszűrő ( vagy szappanos vízben kimosott ) , friss benzin, új gyertya> természetesen akkor is új kell bele ha kivéve látod hogy szikrázik, mert ha régi öreg, nyomás alatt már nem biztos hogy fog. Továbbá: a karbiban van egy nagyon finom szita szűrő, ez 10 év állás után főleg ha volt benne benzin eléggé be tud dugulni.
A membránt nem raktad be fordítva véletlenül? Videó a szereléséről: Bővebben: Link
De hogy 3 csavar ki volt hajtva, azt valaki már 100% hogy szerelte. Ha nem nyúl hozzá senki, 100 év múlva sem csavarodik ki magától
A hozzászólás módosítva: Márc 21, 2018
(#) szucsistvan123 válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 21, 2018 /
 
A rugó úgy van fent ahogy a képen, a karburátor egy hétig ázott benzinben, majd át lett fújva kompresszorral (nem is egyszer). A gumicsöcs is ki lett cserélve, a membránt meg nem is tudtam volna fordítva belerakni! A hengerfej rendesen vissza lett téve új tömítéssel. A légszűrő is új. Szerintem ez nem karburátor gond lesz. (Egyébként a videón látható van nekem is.)
A benzin is tiszta volt, a tank is ki lett takarítva, a kis szűrő is.
(#) Petyaa válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 22, 2018 / 1
 
A szelep jól nyitnak / zárnak? Meg kell vizsgálni hogy a szelepek a szelepfészeknél jól záródnak e.
A kompressziót is meg kell vizsgálni.
De lehet még gyújtáskábel / gyújtótekercs is a ludas.
A szikra nagyságát szemrevételezéssel ellenőrizni kell.
Ha benzint fecskendezve a hengerbe sem pörög fel egészségesen, akkor az előbbi felsoroltakon kell végig menni.
(#) szucsistvan123 válasza Petyaa hozzászólására (») Márc 22, 2018 /
 
A szelepeket megnézem ha haza értem.
A gyújtás az szerintem jó, az állástól csak nem megy tönkre! sérülés nincs a kábelen. de megnézem azt is majd. köszi a válaszokat!
(#) gkari válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 22, 2018 / 1
 
Ugyebár ez 4 ütemű, tehát meg kell vizsgálni, hogy a szelepvezérlés is istenbizony-e.
(#) nagym6 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 22, 2018 / 1
 
Gyújtás vizsgálat levett gyertyapipa, csak kábelvég és test között minimum kb. 6mm távolról át kell húzni a szikrának. Utána ugyanez gyertyával, gyertya kívül, ott is legyen szikra. Gyertyakábelt ellenállásméréssel nézd meg.
(#) szucsistvan123 válasza nagym6 hozzászólására (») Márc 22, 2018 /
 
Köszi a válaszokat!
Holnap megnézem amiket írtatok és írok majd, hogy mi lett.
(#) Tomi111 válasza szucsistvan123 hozzászólására (») Márc 23, 2018 /
 
A karburátor csonkja szorosan ül a hengertől jövő szívócsonkon? Műanyag az is azt hiszem. tömítés oké a kettő között, nem szív falsot?
(#) Petyaa válasza Tomi111 hozzászólására (») Márc 23, 2018 /
 
Az enyémen is műanyag, és bizony elvoltam vele egy darabig amíg rá nem jöttem hogy volt rajta egy kb 2mm-es repedés, és ott szívott falsot. Az enyém amikor falsot szívott, akkor úgy pörgött, mint munkaüzem közben, majdnem maxon.
(#) Gafly hozzászólása Márc 23, 2018 / 1
 
(#) Gafly hozzászólása Márc 24, 2018 /
 
(#) Hp41C válasza Gafly hozzászólására (») Márc 24, 2018 /
 
De jó, akkor holnaptól egy órával többet lehet délután szánkózni és hógolyózni!
(#) kameleon2 válasza Gafly hozzászólására (») Márc 24, 2018 /
 
Egy ismerős így halt meg. Az előtte lévő autó épp átszaladt a piroson. Ő már nem ért át. Egy pillanatnyi figyelmetlenség, mert csak az előtte lévőt figyelte - a jelzést nem. Egy adott idegállapotban és körülmények között, vagy adott korban ez sajnos bárkivel megeshet.
Következő: »»   2870 / 3607
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem