Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   261 / 340
(#) meroly válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Máj 27, 2018 /
 
Szia, ez a gyári Renault Can Clip.

Tankoltam prémiumot omw-nél és vettem egy spurit is, pörgettem tegnap Győr-Székesfehérvár-Győr, hát nem sok különbséget vettem észre most az alapjárati rezzenés témában.
(#) Chipmunk1960 válasza meroly hozzászólására (») Máj 27, 2018 /
 
Köszi!
Mikor dadog, egyesével húzogasd le az injectorokat, igy még jobban dadog, de ahol megszűnik a dadogás-dadogása, annál a hengernél kell keresni a hibát.
A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2018
(#) VIM válasza meroly hozzászólására (») Máj 27, 2018 /
 
Vess egy pillantást erre az írásra, hogy mit is okozhat egy alig használt városi motorban a "tatás" vezetési stílus. ... az "FSI turbo" kép feletti rész ...
(#) Lezli46 hozzászólása Máj 27, 2018 /
 
Sziasztok!

Tudna valaki segiteni???
Hibajelenség : Ford S.Max (2.0 Tdci. 2006. 6G71920l 110.000km) hol indulos-hol nem kategória..., végső esetben féktisztitóval mindig OK. Hibakód nincs benne sosem. Néhány kérdésem volna a teljes bizonytalanságban.
1. Öninditózáskor, ha nem indul el, de továbbra is starter állásban tartom a gyujtáskulcsot, akkor kb 6.mp mulva, garantáltan mindig megszünik az öninditózás, hiába tartom továbbra is a kulcsot öninditózás pozicióban, akkufesz ebben az állapotba kb 8V..,esetleg gyárilag van valami idő-feszültség limit öninditózáskor??
2. Egy öninditózás alatti minimum rail nyomás mennyi lehet.?
3.Forscan menüben van ilyesmi hogy :nyomás elegendő: "Nem vagy Igen" opcióval., ez öninditózás alatt mindig átvált "Igen"-re.
4.Vajon mennyi lehet egy minimális fordulatszám öninditózás alatt?? Az akku látszólag nem zárlatos, (terhelő villával nézve), de mégis furcsának találom ,pl bármennyit van töltve ,nagyon lassan éri el a 14V-t.,
5. Még annyit ,hogyha elindult akkor problémamentesen megy.
Köszönöm válaszaitokat!
(#) meroly válasza VIM hozzászólására (») Máj 27, 2018 /
 
Uh ez kemény, azért abban 80ekm volt városban, enyémben csak 15 és azért néha volt vidéken is a kocsi egyébként. Hát csaknem, meg ahogy olvasom teljesítmény problémákat is jelentett, de nálam ilyen téren minden okés.

Viszont mivel a katalizátorom hatásfoka nem az igazi, így felmerült egy kérdés bennem, hogy az EGR visszavezetés az a katalizátor után vagy még előtt történik?
Bocsi, ha láma a kérdés, most olvasom a Bosch sárga könyveket,de még itt nem tartok.

Chipmunk1960: köszi, ismerem a módszert, amikor nincs változás, az a henger nem ment, de itt most nem volt időm ezt nézni, mert mondom 10 másodperc után helyreállt a dolog.
A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2018
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 28, 2018 /
 
Hány éves az akkuja? Ha új az akku akkor szerintem 300 körüli lehet az indítási fordulatszám, ha pedig nagyon gyenge már akkor kb a fele. A miénknek igaz hagyományos adagolós dízel, de ilyen alacsony tekerésnél is beindult télen: Bővebben: Link

Töltsd fel az akkut, és pár nap után nézz rá feszültség mérővel. Ha leesik terheletlenül 12.4_5v alá akkor valószínű hogy ennyit tudott.

Próbáld ki egy ismerős akkujával indítani
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 28, 2018 /
 
Köszi.., két éves egyébbként, bár ez akár semmit se jelent.., éjjel rajt volt a töltö., reggel kajakra , nagyon inteziven tekert és négyszer is elindult..,mindenesetre most elindultam egy uj akksiért.., egy dolog legalább ki lesz zárva...,50%- esélyt adok.., mert nem 100%- s a benntlévő akksi, de talán még se rossz...
(#) Lezli46 válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 28, 2018 /
 
Az uj akku sem hozott változást sajnos.., esetleg további javallatok??
(#) babchy válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Máj 28, 2018 /
 
Gyári adalékot, ami erre elvileg alkalmas, használtam(igaz csak egyszer).
Attól nem lett jobb.
(#) babchy válasza kzozo hozzászólására (») Máj 28, 2018 /
 
Gyári koromoldó-karburátor tisztító sprayal. Nem tudom fejből a cikkszámát, de megnézhetem!
Jaa, egy időben még ethanollal is próbálkoztam.
A hozzászólás módosítva: Máj 28, 2018
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 29, 2018 /
 
Indítózáskor az új akkuval tovább engedi tekerni mint 6mp? A tűzkarikák voltak cserélve az injektoroknál?
Itt egy cikk ebben ír jó dolgokat erről: Bővebben: Link
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Nem engedi tovább tekerni most sem mint kb 6mp! Meglepő modon ,csere óta mindenképp pozitivabb az " indulási ráta".., még nem voltak cserélve egyébbként.., megyek olvasni a linket...,megtörtént : tanulságos és mellbevágó egyszerre., egy nagyon tudós ismerősömnek még vannak elképzelései., igy megmutatjuk neki is..,
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Egy újabb fordos cikk, igaz ennek kicsit más az esete, de érdemes elolvasni.
Bővebben: Link
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
ismét köszi.., ismét elolvastam, A fordos spéci (bizonyitottan nagyon jóképességű szerelő..)szerint :Tipushiba., visszalevegősődik, ez a Simenssel szereltek betegsége., üzemanyagcsövek stb cseréje javallt...,(???), sajnos meglepően horrorisztikus árakon....,
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Mondanám hogy vidd fel Pestre Novoth Tibihez, de látom hogy messze laksz tőle.
Esetleg ha ott a közelben van olyan spéci szakember, aki csinált már ilyet, gondolom hogy ott már nem lenne annyira horror ára.
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Meglátom még.., a srác akinél itt helyben voltam nagyon spéci ,kreativ profi, szerintem a legjobb a városban, és abszolult profi , drága technikája is van., meg régi és megbizható a kapcsolat is vele, ami talán mindennél fontossabb a mai világban..,persze csak egy baráti, korrekt árra számithatunk., ami igysem két forint...,
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Nyilván ha ismered az a legjobb, de előtte egy teljes körő diagnosztika hogy tuti az a baja, és ne kelljen esetleg más alkatokat feleslegesen kicserélni
Pár tízezer valószínű így is lesz.
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Tulajdonképpen az alkalmi indulási nehézségeket leszámitva semmi probléma.., ha bátorsággal tudunk nézni a jövöbe...,a pali nagyon sok olyan autót megcsinált , ahol nagyon sok jó szerelő felltett kézzel elvérzett..,hardveresen-softveresen fantasztikusan mindig a legeslegujabb és legeslegjobb , legdrágább felszereltséggel...,csak ő rá bizom.kizárolag.., de még várok a csodára...,jól sejted kb., az alkatrészek jó sok tizezrek lennének..,kb 100.000km hez képest elég korai kiadások..., megirom mi lett a vége
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 30, 2018 /
 
Ha valós benne a km. Ha használtan vetted, sanszos hogy inkább 300ekm + van már benne.
Okés, minden jót
(#) benzinkutas hozzászólása Máj 31, 2018 /
 
Üdvözlet mindenkinek! Van egy citroen berlingóm és szeretnék rá vonóhorgot. Ehhez állítólag egy baypass relét kell beépíteni. De mi van akkor úgy csinálom hogy a hátsó lámpa izzóiról leágazok egy vezetékkel és viszem el az utánfutó izzóihoz.
(#) Petyaa válasza benzinkutas hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Nem arra lett tervezve a relé, túl lenne terhelve és lassabban is villogna, ha bimetálos.
Nem éri meg bohóckodni vele. El kell vinni szakihoz, rutinból megcsinálja.
(#) Alkotó válasza benzinkutas hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Teljesen kívülállóként, a tévedés lehetőségét sem kizárva. Ha újabb izzókat kötsz a meglévőkkel párhuzamosan, akkor ezzel növeled az izzók áramát. Ezért vizsgálni kell a meglévő elektronika terhelhetőségét, mert az izzók duplázása az áramot is duplázza. Ha a meglévő kiépítés ki tudja szolgálni a megnövekedett áramigényt, akkor ráköthetsz a hátsó lámpa izzóira.
Nem elhanyagolható elvárás, hogy a vonóhorog műszaki vizsga köteles. Ezért akár azt is érdemes mérlegelni, hogy erre szakosodott szakemberre bízod a feladatot, aki a vizsgáztatás részét is megoldja neked.
(#) pompidu válasza benzinkutas hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Ha esetleg canbus rendszerű izzó kiégés figyelő rendszer van a kocsiban, akkor esélytelen egy leágazással megoldani, mivel a canbus egyszerűen vagy letiltja (megnövekedett áramigény = zárlat alapon) vagy kiégetnek tekinti. Mind a kettőre volt már példa.
Az én véleményem is az, hogy ezt egyszerűbb rábízni egy hozzáértő szakemberre.
(#) Lezli46 válasza benzinkutas hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Azért ha kérdezel .,akkor nem ártott volna megirni hogy C.Berlingó I---II.---netán III. -ról van szó.., az ős Berlingóban is elektronikus a villogó relé., terhelést simán birná stb.., de teljesen osztom a többiek véleményét , ha bizonytalan vagy akkor indulj el inkább egy vill.szerelőhöz., ez a legolcsobb megoldás....,
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Mégegyszer F.S.Max.., km futás egyébbként garantáltan annyi..,tudos ismerősöm annyit elárult., egy grátis diag után hogy idönként légbuborékok vannak-keletkeznek az üzemanyagvezetékben.., konkét okának kideritését ránk bizta...., ez okozza a rejtélyes inditási problémákat..., német forumban olvastam hasonló esetet., pl hogy Ford márkaszervizben valami eszméletlenül elképesztő számú alkatrész kicserélése után., ugyanugy megmaradt a probléma .,amit a hajszálrepedéses szürőház okozott.., csapataink harcban állnak..,
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Hm ilyen gond nekünk is volt, hogy levegősödött a rendszer, és egy pár másodpercig tekerte amíg felkapta a naftát. Üzemanyag visszacsapó szelep az adagoló előtt nem sokkal elhelyezve, megoldotta a problémát Azóta egy fél fordulat és indul.
(#) zandriis5 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Értem. Olyant elektronika lehet, ami a can-buszon keresztül veszi le a kormányszög jelet? Létezik ilyen kapcsolás? Hogy valósítható meg a 2 db can-busz vezetékről kiolvasás? Sebességet sem ártana kiolvasni, hogy 30-40 km/h felett ne dolgozzon.
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
köszi.., Számból vetted ki a szót..., itt van már a visszacsapó szelep beépitésre..,a szürőbe megy egy átlátszó müanyag cső.., ebben látni néha buborékokat.., ezt készülünk elvágni., és ide sorba bakötni.

igy csináltátok Ti is???
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
A szűrő után építettük be mi is igen, nekünk is ott volt levegős.
(#) Lezli46 válasza Petyaa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Beépitettük ahogy Ti csináltátok...,de nem nyert hangszórót, mert most is van buborék.., viszont teljesen kiszereltük a szürőt , félretéve, és direktbe van most összekötve.,egyelöre teljesen buborékmentes., teszteljük még .., kb 40.E a szürőház.,csak gyári van., egyelöre ideiglenesen igy marad tesztelés idejére..,megirom hová fut ki az egész
Következő: »»   261 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem