Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Szia, ez a gyári Renault Can Clip.
Tankoltam prémiumot omw-nél és vettem egy spurit is, pörgettem tegnap Győr-Székesfehérvár-Győr, hát nem sok különbséget vettem észre most az alapjárati rezzenés témában.
Köszi!
Mikor dadog, egyesével húzogasd le az injectorokat, igy még jobban dadog, de ahol megszűnik a dadogás-dadogása, annál a hengernél kell keresni a hibát. A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2018
Vess egy pillantást erre az írásra, hogy mit is okozhat egy alig használt városi motorban a "tatás" vezetési stílus. ... az "FSI turbo" kép feletti rész ...
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni??? Hibajelenség : Ford S.Max (2.0 Tdci. 2006. 6G71920l 110.000km) hol indulos-hol nem kategória..., végső esetben féktisztitóval mindig OK. Hibakód nincs benne sosem. Néhány kérdésem volna a teljes bizonytalanságban. 1. Öninditózáskor, ha nem indul el, de továbbra is starter állásban tartom a gyujtáskulcsot, akkor kb 6.mp mulva, garantáltan mindig megszünik az öninditózás, hiába tartom továbbra is a kulcsot öninditózás pozicióban, akkufesz ebben az állapotba kb 8V..,esetleg gyárilag van valami idő-feszültség limit öninditózáskor?? 2. Egy öninditózás alatti minimum rail nyomás mennyi lehet.? 3.Forscan menüben van ilyesmi hogy :nyomás elegendő: "Nem vagy Igen" opcióval., ez öninditózás alatt mindig átvált "Igen"-re. 4.Vajon mennyi lehet egy minimális fordulatszám öninditózás alatt?? Az akku látszólag nem zárlatos, (terhelő villával nézve), de mégis furcsának találom ,pl bármennyit van töltve ,nagyon lassan éri el a 14V-t., 5. Még annyit ,hogyha elindult akkor problémamentesen megy. Köszönöm válaszaitokat!
Uh ez kemény, azért abban 80ekm volt városban, enyémben csak 15 és azért néha volt vidéken is a kocsi egyébként. Hát csaknem, meg ahogy olvasom teljesítmény problémákat is jelentett, de nálam ilyen téren minden okés.
Viszont mivel a katalizátorom hatásfoka nem az igazi, így felmerült egy kérdés bennem, hogy az EGR visszavezetés az a katalizátor után vagy még előtt történik? Bocsi, ha láma a kérdés, most olvasom a Bosch sárga könyveket,de még itt nem tartok. Chipmunk1960: köszi, ismerem a módszert, amikor nincs változás, az a henger nem ment, de itt most nem volt időm ezt nézni, mert mondom 10 másodperc után helyreállt a dolog. A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2018
Hány éves az akkuja? Ha új az akku akkor szerintem 300 körüli lehet az indítási fordulatszám, ha pedig nagyon gyenge már akkor kb a fele. A miénknek igaz hagyományos adagolós dízel, de ilyen alacsony tekerésnél is beindult télen: Bővebben: Link
Töltsd fel az akkut, és pár nap után nézz rá feszültség mérővel. Ha leesik terheletlenül 12.4_5v alá akkor valószínű hogy ennyit tudott. Próbáld ki egy ismerős akkujával indítani
Köszi.., két éves egyébbként, bár ez akár semmit se jelent.., éjjel rajt volt a töltö., reggel kajakra , nagyon inteziven tekert és négyszer is elindult..,mindenesetre most elindultam egy uj akksiért.., egy dolog legalább ki lesz zárva...,50%- esélyt adok.., mert nem 100%- s a benntlévő akksi, de talán még se rossz...
Az uj akku sem hozott változást sajnos.., esetleg további javallatok??
Gyári adalékot, ami erre elvileg alkalmas, használtam(igaz csak egyszer).
Attól nem lett jobb.
Gyári koromoldó-karburátor tisztító sprayal. Nem tudom fejből a cikkszámát, de megnézhetem!
Jaa, egy időben még ethanollal is próbálkoztam. A hozzászólás módosítva: Máj 28, 2018
Indítózáskor az új akkuval tovább engedi tekerni mint 6mp? A tűzkarikák voltak cserélve az injektoroknál?
Itt egy cikk ebben ír jó dolgokat erről: Bővebben: Link
Nem engedi tovább tekerni most sem mint kb 6mp! Meglepő modon ,csere óta mindenképp pozitivabb az " indulási ráta".., még nem voltak cserélve egyébbként.., megyek olvasni a linket...,megtörtént : tanulságos és mellbevágó egyszerre., egy nagyon tudós ismerősömnek még vannak elképzelései., igy megmutatjuk neki is..,
Egy újabb fordos cikk, igaz ennek kicsit más az esete, de érdemes elolvasni.
Bővebben: Link
ismét köszi.., ismét elolvastam, A fordos spéci (bizonyitottan nagyon jóképességű szerelő..)szerint :Tipushiba., visszalevegősődik, ez a Simenssel szereltek betegsége., üzemanyagcsövek stb cseréje javallt...,(???), sajnos meglepően horrorisztikus árakon....,
Mondanám hogy vidd fel Pestre Novoth Tibihez, de látom hogy messze laksz tőle.
Esetleg ha ott a közelben van olyan spéci szakember, aki csinált már ilyet, gondolom hogy ott már nem lenne annyira horror ára.
Meglátom még.., a srác akinél itt helyben voltam nagyon spéci ,kreativ profi, szerintem a legjobb a városban, és abszolult profi , drága technikája is van., meg régi és megbizható a kapcsolat is vele, ami talán mindennél fontossabb a mai világban..,persze csak egy baráti, korrekt árra számithatunk., ami igysem két forint...,
Nyilván ha ismered az a legjobb, de előtte egy teljes körő diagnosztika hogy tuti az a baja, és ne kelljen esetleg más alkatokat feleslegesen kicserélni
Pár tízezer valószínű így is lesz.
Tulajdonképpen az alkalmi indulási nehézségeket leszámitva semmi probléma.., ha bátorsággal tudunk nézni a jövöbe...,a pali nagyon sok olyan autót megcsinált , ahol nagyon sok jó szerelő felltett kézzel elvérzett..,hardveresen-softveresen fantasztikusan mindig a legeslegujabb és legeslegjobb , legdrágább felszereltséggel...,csak ő rá bizom.kizárolag.., de még várok a csodára...,jól sejted kb., az alkatrészek jó sok tizezrek lennének..,kb 100.000km hez képest elég korai kiadások..., megirom mi lett a vége
Ha valós benne a km. Ha használtan vetted, sanszos hogy inkább 300ekm + van már benne.
Okés, minden jót
Üdvözlet mindenkinek! Van egy citroen berlingóm és szeretnék rá vonóhorgot. Ehhez állítólag egy baypass relét kell beépíteni. De mi van akkor úgy csinálom hogy a hátsó lámpa izzóiról leágazok egy vezetékkel és viszem el az utánfutó izzóihoz.
Nem arra lett tervezve a relé, túl lenne terhelve és lassabban is villogna, ha bimetálos.
Nem éri meg bohóckodni vele. El kell vinni szakihoz, rutinból megcsinálja.
Teljesen kívülállóként, a tévedés lehetőségét sem kizárva. Ha újabb izzókat kötsz a meglévőkkel párhuzamosan, akkor ezzel növeled az izzók áramát. Ezért vizsgálni kell a meglévő elektronika terhelhetőségét, mert az izzók duplázása az áramot is duplázza. Ha a meglévő kiépítés ki tudja szolgálni a megnövekedett áramigényt, akkor ráköthetsz a hátsó lámpa izzóira.
Nem elhanyagolható elvárás, hogy a vonóhorog műszaki vizsga köteles. Ezért akár azt is érdemes mérlegelni, hogy erre szakosodott szakemberre bízod a feladatot, aki a vizsgáztatás részét is megoldja neked.
Ha esetleg canbus rendszerű izzó kiégés figyelő rendszer van a kocsiban, akkor esélytelen egy leágazással megoldani, mivel a canbus egyszerűen vagy letiltja (megnövekedett áramigény = zárlat alapon) vagy kiégetnek tekinti. Mind a kettőre volt már példa.
Az én véleményem is az, hogy ezt egyszerűbb rábízni egy hozzáértő szakemberre.
Azért ha kérdezel .,akkor nem ártott volna megirni hogy C.Berlingó I---II.---netán III. -ról van szó.., az ős Berlingóban is elektronikus a villogó relé., terhelést simán birná stb.., de teljesen osztom a többiek véleményét , ha bizonytalan vagy akkor indulj el inkább egy vill.szerelőhöz., ez a legolcsobb megoldás....,
Mégegyszer F.S.Max.., km futás egyébbként garantáltan annyi..,tudos ismerősöm annyit elárult., egy grátis diag után hogy idönként légbuborékok vannak-keletkeznek az üzemanyagvezetékben.., konkét okának kideritését ránk bizta...., ez okozza a rejtélyes inditási problémákat..., német forumban olvastam hasonló esetet., pl hogy Ford márkaszervizben valami eszméletlenül elképesztő számú alkatrész kicserélése után., ugyanugy megmaradt a probléma .,amit a hajszálrepedéses szürőház okozott.., csapataink harcban állnak..,
Hm ilyen gond nekünk is volt, hogy levegősödött a rendszer, és egy pár másodpercig tekerte amíg felkapta a naftát. Üzemanyag visszacsapó szelep az adagoló előtt nem sokkal elhelyezve, megoldotta a problémát Azóta egy fél fordulat és indul.
Értem. Olyant elektronika lehet, ami a can-buszon keresztül veszi le a kormányszög jelet? Létezik ilyen kapcsolás? Hogy valósítható meg a 2 db can-busz vezetékről kiolvasás? Sebességet sem ártana kiolvasni, hogy 30-40 km/h felett ne dolgozzon.
köszi.., Számból vetted ki a szót..., itt van már a visszacsapó szelep beépitésre..,a szürőbe megy egy átlátszó müanyag cső.., ebben látni néha buborékokat.., ezt készülünk elvágni., és ide sorba bakötni.
igy csináltátok Ti is???
A szűrő után építettük be mi is igen, nekünk is ott volt levegős.
Beépitettük ahogy Ti csináltátok...,de nem nyert hangszórót, mert most is van buborék.., viszont teljesen kiszereltük a szürőt , félretéve, és direktbe van most összekötve.,egyelöre teljesen buborékmentes., teszteljük még .., kb 40.E a szürőház.,csak gyári van., egyelöre ideiglenesen igy marad tesztelés idejére..,megirom hová fut ki az egész
|
Bejelentkezés
Hirdetés |