Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   3174 / 3959
(#) log hozzászólása Jún 4, 2018 /
 
Tisztelt Fórumozók!

Előre is elnézést a pontatlan illetve slendrián megfogalmazásért, amatőr vagyok.
A kérdésem:

Adott egy 220v-os feszültségről működő eszközöm amit be szeretnék kapcsolni, ennek van egy dugója amit be tudok dugni a konnektorba. Van két szenzorom már készre épített "dobozos" kivitelek, amik adott esetben egy konnektorba 220v-ot küldenek, ha érzékelnek valamit, illetve egy programozható vezérlőm, ami szintén 220v-ot küld egy konnektorba, ha éppen aktivizálni szeretne valamit. Tehát van a bekapcsolandó eszközöm és három konnektorom, ahol áramok jelenhetnek meg és kapcsolnák be a bekapcsolandó eszközömet. Létezik-e valami olyan eszköz, amibe belevezetem mindhárom konnektor tartalmát /ha van áram, ha nincs/ és bárhol is jelenjen meg az áram, akár több helyről is egyszerre, bekapcsolja az eszközömet. Elnézést a nem konkrét megfogalmazásért. Nagyon szeretném ha valaki tudna segíteni!
Üdvözlettel!
log
A hozzászólás módosítva: Jún 4, 2018
(#) sany válasza log hozzászólására (») Jún 4, 2018 /
 
Pedig a megfogalmazás fontos lenne, mert én bizony nem pontosan értem mit is szeretnél.
A hozzászólás módosítva: Jún 4, 2018
(#) log hozzászólása Jún 4, 2018 /