Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Nekem is volt már 2 csomagom, amit ezek hoztak ki..., néztem is nagyokat, hogy ez meg mi??!! Ugyanis semmi jelzés előtte nem volt, ki, miért, hol, mikor...csak csengettek az ajtón, és egy teljesen hétköznapi öltözékű fazon áll ott, aki valamilyen csomagot akart nekem kézbesíteni!
Korábban mindig kizárólag az MPL-en keresztül jöttek csomagjaim(>100db biztos volt eddig), ezért nem értettem mi is ez... Most se nagyon, de úgy látszik, ezzel már együtt kell élni ezekután...
Pedig még emailt is küldtek mindig, hogy várhatóan mikor hoznak csomagot.
Sőt, egy két nap után még linket is küldtek, hogy értékeljem a szolgáltatásukat...
Én is jártam így a Postával párszor,hogy nem értesítettek,a csomag meg a rendszer szerint ott figyelt napok óta a postán,be is írtam a panaszkönyvbe,hazafele meg pont a házunk előtt állt a kis postás furgon,benne két fiatal ellentétes neművel,ott turbékoltak.Másnap megint kellett mennem a postára csomagért,és beszéltem a fiókvezetővel,hogy tegnap is ott turbékoltak a ház előtt a fiatalok a furgonban,én nem adnék már nekik munkát,mert nem tudják elvégezni.Különben meg hogy lehet elengedni két fiatalt,mire számít,hogy majd dolgoznak?
Ha lehet,én nem adok enni a postának.
Ez olyasmi lehet, mint a csigáknál. Nem mindegy, hogy az út melyik oldalára születünk. Én két, egymástól hatvan kilométerre levő címre kaptam rajtuk keresztül tucatnyi küldeményt. Példás precizitással, megfelelő időben történő érdesítéssel, kellemes modorú futárral.
Az tény, hogy akit sérelem ér, hangosabban kiabál, mint az a száz, akinek nincs problémája.
Ez olyan, hogy ha belépek a "posta egy szívás"
FB csoportba, akkor rengeteg hasonló írást fogok látni.
Sziasztok!
Az Amazontól rendelt már valaki? Idézet: „No Import Fees Deposit & HUF 5,738.33 Shipping to Hungary” Milyen egyéb költségekkel lehet számolni esetükben?
Honnan rendeltél, és fizettél-e áfát.
Ezt te tudod.
Pár napja legutóbb...
Semmilyen extra költség nem jött rá. DPD hozta házhoz.
Ez az, hogy még nem rendeltem meg, ezért érdeklődtem a lehetséges költségvonzata felől.
Utoljára még az AliExpressről rendeltem, még az EU szabályozások előtt. Az korrekt volt, kifizettem, majd pár hét múlva landolt a postaládámban, semmi cécó nem volt.
Köszönöm, ez biztató. A német Amazontól rendeltél, vagy az amerikaitól?
Most Amerikából.
Ősszel Angliából, akkor felszámítottak (előre jelezték) némi vám és ügynöki költséget, amit csomag átvétele után kb 30 nappal részben vissza is utaltak...
Ha semmi extrát nem fizettél rá, akkor számíts rá, hogy 27% áfa köteles lesz + kezelési költség...
Már nálam van, amit rendeltem. Írtam volt, a DPD hozta....
Ha EU-n kivül rendelsz akkor ott látni fogod, hogy az eladó (ioss - áfa fizető), vagy sem.
Ha az, akkor nincs költséged külön. Ha nem áfa fizető, akkor áfa + eljárási költség.
Most hozott az Express One egy csomagot.
Tegnap délelőtt érkezett a budapesti, központi raktárukba, ma kaptam értesítőt a közeli depótól, hogy milyen időablakban hozzák, majd még egyet, hogy tizenöt percen belül érkezik. A futár öt perccel hamarabb ért ide. Az ímél tartalmazott linket, ahol módosítani lehet a kézbesítési dátumot, és a címet, a futár telefonszámát, Messenger követés linkjét. Kell valakinek ennél több? Én maximum a futár szemének színét hiányolom belőle. A hozzászólás módosítva: Feb 4, 2022
Ezt olvasgasd kicsit...a legfelső bejegyzés hozzászólásait pl... El fogsz képedni szerintem.
És igen, kell ennél több, mint amit ez a cég nyújt...
Én a saját tapasztalataimat írtam le. Elfogadom, hogy lehetnek olyan futárok, depók, ahol csapnivaló az ügyfélkezelés, de neked is el kell fogadnod, hogy másnak ellentétes tapasztalata van. Egy egész céget nem kellene általánosítva szidni.
Néhai keresztanyámat egy biciklis elgázolta, belehalt. Most akkor szidjam a bicikliseket? Egy gyalogos elémugrott, elgázoltam. Minden gyalogos hülye?
A cég felelőssége a hanyag, trehány futárok kezelése is! Ha ezt nem teszi meg, annak ellenére, hogy irgalmatlan sok panasz érkezik be hozzájuk elég sok futárukról, akkor ott erős bajok vannak a cég hozzáállásával is!
Ha csomaghoz mellékelve van a címzett telefonszáma, emailcíme, valamint a csomagszám is ismert, akkor sokat nem hibázhatnak...
Nekem is jó tapasztalataim vannak minden olyan futárcéggel akivel kapcsolatban vagyok. Remélem így is marad. Ha nem látom az autóját, nem is tudom éppen ki hozta.
Egyáltalán semmi bajom nincs a Postával sem, tőlük is megkapom amit várok, és elviszik amit küldök. A FoXPost-ot használom még, ami szintén jól működik, de itt jelentős időintervallumban mozog a megérkezés. Esetenként a feladás utáni napon átvehetem, de van amikor 2-3 napig a raktárukban van a nyomkövetés szerint, majd még 1-2 nap mire bekerül a dobozba. Nálam ritkán sürgősek a dolgok, ezért ez is beleférhet.
Érdekes, nekem ezzel a céggel semmi bajom, csak pozitív tapasztalatom van velük, pedig volt már pár csomag, amit ők hoztak ki. Minden esetben előre értesítettek e-mailben, de sms is jött.
Lehet, hogy a te környékeden lévő depójuknak rossz a szolgáltatása, de aki hozzánk jön, arra egy szó panaszom nem lehet. A postára annál több rosszat tudnék mondani, lehet nálatok meg az működik normálisan... A frászbúk oldal kb. semmire nem jó, oda csak azok írnak, akiknek nyűgjük van. Ha a szolgáltatásuk rendben van, akkor a fene se fogja venni a fáradtságot, hogy megdícsérje őket azon az oldalon. S, hogy mennyi tűnik soknak? Van száz panasz? Ezer? Amikor milliós tételben szállítanak ki? Akkor az most sok? S mindez milyen időintervallumra vonatkozik? Neked az egyetlen panaszod is sok azt megértem, de attól még nem lesz kritikán aluli egy cég, hogy pár embernek nem tetszik valami.
Te tettél bejelentést? Válaszoltak, nem vették fel a telefont?
A frászbúk nem egy olyan platform ami a hőbörgésen kívül másra jó.
Ez nem egészen így van. Ha az eladó beszedi is az ÁFAt, attól még a posta be fogja szedni a vámkezelési költséget (jobb esetben csak ezt, ha az eladó lejelentette a NAV felé az áfa befizetését, ha nem, akkor a posta még 1x be fogja hajtani rajtad az ÁFAt is, aztán levelezhetsz velük, meg az eladóval, hogy valamelyik fizesse vissza neked).
Akkor én a nem egészen igy van kinai áruházban szoktam vásárolni.
Ali, ebay ioss rendszerben van, a termék vásárlásakor fizetek áfát amiről hogy hogy nem áfás számlát is kapok, ezután a postás vagy a futár kézbesíti a csomagom. Soha eddig egy árva forintot sem fizettem senki másnak. És ezen a magam részéről más információt adni nem tudok, csak ami történik a vásárlásaim során.
Már bocs, de engem a trehány hozzáállásukkal megkárosítottak konkrétan, hiszen fizettem 2db árúért, amik külön rendelések voltak, de valamiért náluk összecsapták őket egy kiszállításba, és mivel nem szállították ki, de hazug módon azt jelölték meg, nem voltam otthon(pedig de), és utána állítólag visszaküldték a feladóknak a csomagokat.... Mondanom sem kell, hogy egyik sem kapta meg(de legalábbis bolond lesz beismerni, még ha igen is), így a pénzem elúszott miattuk! Persze hogy dühös vagyok rájuk, és baromira nem érdekel őszintén szólva, hogy a szolgáltatás melyik rétege a hibás?!! És egyáltalán nem boldogít, hogy a 3-ból 2-szer meg is kaptam rajtuk keresztül a csomagot, vagy hogy másoknak még eddig nem volt feltétlenül problémájuk velük, mert ez így kb csak idő kérdése...
Természetesen felvettem a kapcsolatot velük! Írtam feljebb, olvasni nem szokás?!
NAV iránymutató,
eVÁM . Rémlik, hogy össze van(lesz) kötve a Posta és a NAV rendszere, így legfeljebb a 399 forintos sarcot kell befizetni, ha jól értelmezem az itt olvasottakat. Jó lenne, ha nálam képzettebb elolvasná, megnézné a videót.
Már bocs, de ki kérte, hogy legyél boldog? Megkárosítottak, s mégis nekünk panaszkodsz, meg frászbúkról irogatsz, amikor azzal pont nem mész semmire. Ott van az összes elérhetőségük, az online felületeken meg a külföldieknél is reklamálhatsz (tudom megtetted, de ezért is én vagyok a hibás, mert azt írom itt hiába panaszkodsz erről).
S most áruld el szépen melyik szolgáltató az, amelyikkel még senkinek sose volt problémája? Mindegyiknél előfordul hasonló történet, hogy ez most éppen veled történt - pech. Ennyi, lépj túl a dolgon, verd náluk az asztalt, meg a külföldieknél, de ezen a fórumon nem fogsz előrébb jutni. Itt max. annyit érhetsz el, hogy nagyon fogunk sajnálni, meg bőszen egyet értünk azzal, hogy kellemetlen eseted volt velük, de többet nem.
Egyáltalán nem azért írtam le az esetemet, hogy itt leljek megnyugvást, hanem mert olyan nagyon dicsérgetik egyesek, a saját legnagyobb elégedettségükre, mennyire jó az a fuvarcég, holott kicsit sem igaz ez! És akinek van rá módja hogy válasszon, az lehet jobban jár, ha mással szállíthat! Téged lehet hogy ez nem érdekel addig, míg nem veled történik..., de az vesse rám az első követ, aki birka módon hallgatna az esetéről! Ennyi...
Csak halkan jegyzem meg, ez 3-ból 1 hiba. Az MPL-el >100(de lehet jóval több) csomagból egy sem veszett el még - és ez a lényeg! Hogy más kellemetlenség előfordulhat, azt nem tenném szóvá se, de amikor visszavonhatatlanul elvész, az ő hibájukból, az igenis bosszantó, finoman szólva. És nem 100Ft-ról beszélünk... |
Bejelentkezés
Hirdetés |