Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
A színes rajz így néz ki.
Sziasztok
2004-es Picasso előtét ellenállását kellene kibányásznom, de az agyamról lrugta az ékszíjat. Az ok: az előtét ellenállás nem kifele, hanem elképesztő módon befele jön ki ! Valaki segítsen, hogy ezt most, hogy kell kiszedni? Hívni kell egy kínait, aki a pollenszűrőnél benyúl és kiszedi?
Szia! Ebből a részletből látszik, hogy honnan lehet oda benyúlni? A légcsatornán keresztül ha le lett előtte véve a ventilátor motorja.
Ha valaki látta a Blöff című filmet, abba azt a jelenetet amikor az ürge ki akar menni az ajtón de nem tud, mivel befelé nyílik.
Nos kicsit így érzem magam. A lényeg, hogy a kapcsolót, át kell fordítani belső keringtetésre, így a zsalu nyitja az idom alsó részét, így már kézzel be lehet nyúlni. Megfigyeltem, hogy akik a némethez vannak szokva, a francia gondolkodást, kicsit nehéz átvenni
Üdv!
Esetleg tud valaki olyan weblapot ahol autó alvázszám alapján lehet találni kapcsolási rajzot? Sajnos amit én találtam, hiába színes rajz köszönő viszonyban sincsenek az autóban lévő, és a rajzon található színek. A páciens peugeot 206 1.1 alvázszáma:vf32ahfxf43734027. Esetleg az is nagy segítség volna ha valaki be tudná fotózni a hátsó ablakfűtésre menő szálat a kapcsoló után. Köszönöm előre! ipi
Mennyivel jobb ennél a ford focus 2, amikor ehhez a művelethez a két első ajtót is le kell szedned és csak úgy férsz hozzá a merevítő csavarjaihoz, mert a komplett műszerfalat ki kell szedned az autóból?
Ezzel szemben a renault thalia esetében a motortér felől lehetett viszonylag könnyedén cserélni az egész ventillátort
Nekem nincs bajom a franciával, csak néha röhögök magamon, néha mit össze agyalok, hogy kell lebontani és a legegyszerűbb megoldásra nem gondolok.
Vannak ezek a csőbilincsek (nem abba), huu... hogy kell leszedni? Fél óráig agyalok, videokat nézek, csavarhúzóval alányúlok oszt lepattintom.. nagyon bonyolult
Egy Peugeot 207-es autót szeretnék javítani. A diagnosztika 04D8-as hibakódot ír. Magyarázat ként: "vezérlő kapcsoló be" Nincs valakinek tippje mit is akar jelenteni ez? Előre is köszönöm.
Sziasztok, Golf 6-hoz (2009, 2.0l dízel) keresek kapcsolási rajzot. Leginkább első ablaktörlő és a motortéri biztosítéktábla bekötése érdekelne. Sajnos egy pár kábelt megevett az idő "vasfoga" és a kábelkorbácsot kellene javítanom.
Ha esetleg valaki tudna rajzot adni hozzá, azt nagyon megköszönném.
Üdv mindenkinek!
Van egy fűtőmotor problémám. A mosfet-es fordulatszám szabályzó elfüstölt, ezért csak teljes fordulaton megy és nem tudom kikapcsolni. Kicseréltem a szabályzót, de a helyzet nem változott. A csatiban 3 vezeték(be-ki-vezér). Az autó egy nissan almera n16, de valószínű más autóban is van ilyen megoldás. Van valakinek ötlete a megoldásra?
Sziasztok!
Focus C-Max. 2.0TDCi 2004 G6DA .WF0MXXGDCDM4R29966.Inditási probléma! Hibajelenség: Menetközben leállt---azóta többé nem inditható!!! Kikapcsolt helyzetben Immo LED villog normál ütemben ---gyujtásráadásra kb 5mp-ig folyamatosan ég utána elalszik. Sikertelen inditási probálkozások után 13-sokat villog.., ilyen kor müszerfalvisszajelzői is villognak öninditózás alatt. Állandó, nem törölhető hibakódók: Motorvezérlőben : P1213-71 Befecskendező áramkör hibás müködés. P0380-78 Izzitógyertya vezérlőáramkör Müszercsoportban : U 1900-60 : CAN kommunikácios bus hiba. Ezeket csináltuk eddig: Másik gyujtáskulcsal is probáltunk inditani.Másik akkuval is. Müszercsoport csatlakozó tüskéit átforrasztottuk Öninditózás alatt kb 300.RPM forulatszámjel van. Öninditózás alatt railnyomás kb 300.bar- Piezo injektorok ellenállásra-testzárlatra ellenőrizve–jók. Biztositékok-testkábelek ellenörizve. CAN busz hállózatok vezérlőkön is ellenőrizve-jó- Féktisztitóval elinditható–amig fujom neki addig megy a motor. Befecskendező injektorokon öninditózás alatt semmi jel nem mérhető, egyiken sem! Milyen feszültségnek kellene az Injektorokon(Piezos!) lenni befecskendezéskor??? Egy motorvezélő teljes csatlakozási rajz nagyon szükséges volna., vagy valami jó tipp esetleges kábelkötegbeni vezetékszakadási tipikus helyekről! Minden segitséget előre is köszönünk!!! ödvözlettel C. A hozzászólás módosítva: Feb 20, 2023
Szia! Egyenlőre ennyit tudtam és így feltenni, mert másképpen sokkal rosszabb minőségű a kép. Ha kérdésed lesz, majd felteszed, mert ennyi perifériát képtelenség becímezni. A jó hír az, hogy értékek is vannak hozzájuk. Mivel nem vágom a dízelt, az merült fel nálam kérdésként, hogy a menet közbeni leállás az nem függhet össze üzemanyag problémával? Mondjuk vizes üzemanyaggal? Ilyenkor a vezérlője letilt.
Idézet: „Befecskendező injektorokon öninditózás alatt semmi jel nem mérhető, egyiken sem! Milyen feszültségnek kellene az Injektorokon(Piezos!) lenni befecskendezéskor???” 100V környéki, de annyira rövid, hogy azt csak oszcilloszkóppal látod! Az is lehet hogy behalt az ECU-ban a nagyfesz inverter...
Még annyit, hogy valami testelési hiba fordul elő ezeknél valahol az akku alatti részen lévő testpontnál. Innen megy a dízel befecskendező és előmelegítő "rendszer" de az AC és a motorhűtés is. Ezt találtam még az ismert hibák között a programban.
Nem tudom mennyire van szétszedve de egy kis indítózás után az izzító gyertya helyén érezni kellene az anyagot ha ez nincs meg a porlasztó csúcs is el tömődhetett, rühellem a dízelt de cimborám annak idején sok hirtelen leállt autót indított újra egy igen alapos tisztítás után.
Szia! - Sziasztok!!
Speciel azt a akku környéki testpontot megnéztúk.., ami a beázásféleséget illeti, azt tudom hogy Merciéknél egy db zárlatos injektor leàllitja a befecskendezést..., nem tudom hogy Focuszéknàl is igy van ez?? Mindenesetre biztos hogy egyik egyik Injektor se zárlatos.., Biztonságért megnézzúk az Injektorjelet szkoppal..,multiméterrel próbàltuk, de ez akkor zsákutca volt..,azt olvastam hogy kétvégfokról megy a befecskendezés..,ez esetleg minimalizhatná a totális kiesést??? Az is fólmerúlt hogy kötegen belúl van szakadás pl ECU- tól kezdve..,sajnos eleve elég borzalmas a hozzáférhetøség ezen az autón.., a jelenlegi helyén meg ugyanez tizzel szorozvs.., U1900- s állandó CAN hiba annyira releváns lehet hogy egyedül blokkolja a befecskendezést??? Minden vezérlön a GEM kivételével jónak mértúk.., vagy csak ugy gondoljuk... Kószi mindenkinek a segitséget!
"U1900- s állandó CAN hiba annyira releváns lehet hogy egyedül blokkolja a befecskendezést??? Minden vezérlön a GEM kivételével jónak mértúk.., vagy csak ugy gondoljuk..."...
Félreérthetően fogalmaztam : Nem vizsgálodtunk- CAN vonatkozásokban -elfelelejtettünk vizsgálodni a GEM modul körül...
Mi az a ""rövid" ??? Kb milyen időbeállitásban kellene próbálkozni???
Nagyon köszi!!!!
Ez egy teszter paraméterei:
Idézet: „injektor kivezérlés 10 - 2500 µs;” Idézet: „80-90-100-110-120-130 Volt feszültséget vezérel a piezo fejre”
Nagyon szépen köszönõm!!!
Üdv C.
Sziasztok! Nem tud valaki segíteni VW Fox 2011-es autó kormányszervo rajzával?
Sziasztok!
Ez volna a delikvens.. Opel Frontera 1996. 2.5 Tds. 85Kw. VM41. Vin: SED5KSUD2VV606258 Az auton 2.3D- ből való motor lett cserélve és a múszeregység sem az eredeti..,-- az egész enyhénszólva kissé kaotikus..,pl töltésjelzölámpa sem gyullad ki gyujtásráadásra..., kérdés hogyan van gyárilag megvezérelve a ford. Mérő a müszerfalban , mert teljesen irreális értéket mutat .., A generátoron nem látni " W" kivezetést., már amennyire fölūlröl látni lehet valamit., egyébbként generátort is cseréltek már..., A generátor és müszerfal csatlakózó lábkiosztásáról kellene valami rajz a továbblépéshez. Minden segitséget eløre is köszõnôk!!?
Sziasztok!
Ez volna a delikvens.. Opel Frontera 1996. 2.5 Tds. 85Kw. VM41. Vin: SED5KSUD2VV606258 Az auton 2.3D- ből való motor lett cserélve és a múszeregység sem az eredeti..,-- az egész enyhénszólva kissé kaotikus..,pl töltésjelzölámpa sem gyullad ki gyujtásráadásra..., kérdés hogyan van gyárilag megvezérelve a ford. Mérő a müszerfalban , mert teljesen irreális értéket mutat .., A generátoron nem látni " W" kivezetést., már amennyire fölūlröl látni lehet valamit., egyébbként generátort is cseréltek már..., A generátor és müszerfal csatlakózó lábkiosztásáról kellene valami rajz a továbblépéshez. Minden segitséget eløre is köszõnôk!!? U.I .Igy modosulna a leirás a legujabb "infok" alapján : AZ autóban 2.3D motor lett beszerelve.,de az eredeti müszerfallal üzemellll:Nincs fordulatjel., mert a 2.5TDS -nél a sebváltóról (?) van levéve a fordjel a müszerfalnak..., a 2.3D-nél pedig a generátor "W"" ről(?) Arról kéne megbizható infó hogy honnét van a Fordjel levéve???? Idézet: Nem ismerem a fenti járművet, de az bizonyos, hogy a sebváltóról nem vesznek fordulatszám jelet. A lendkerékről esetleg, és akkor a váltó harangon lehet jeladó. Viszont az meg csak akkor okozhat hibát, ha a váltó is cserélve lett a motorral együtt. „Arról kéne megbizható infó hogy honnét van a Fordjel levéve???? Válasz hozzászólás írása”
Köszi a Válaszod!!!
Még mindig aktuális a kérdés : Hol lehet ténylegesen a Kombimüszerhez szóló fordulatszámszenzor? Vagy másként fogalmazva honnét lehet levéve a fordulat jel a kombimüszer fordmérőhöz? A kérdés aktuális mind a Frontera 1966.2.5 TDS motorhoz és a Frorntera 2.3TD motorhoz is! Ugyanigy ---hab a tortán --a müszerfal Lábkoisztása is... köszi minden választ!!!
Sziasztok!
Frissen vásároltam egy 2009-ös Seat Ibiza-t 1.4 benzines, 2 kérdésem lenne, nincs automata világítás benne , ha nullán áll a világítás kapcsoló akkor is világít a tompított, ezt ki lehet e valahogy kapcsolni? a második kérdésem most vettem észre hogy távolsági fényszóróra kapcsolásnál csak a belső 2 h7-es izzó világít a tompított lekapcsolódik, így elég gyenge a távolsági miért nem világit a távolsági alatt a tompított? megtisztelő válaszotokat előre is köszi!
Sziasztok!
Seat Ibiza 2009 6J elektomos tükör behajtása nem működik.Mi lehet a baj? Tudnátok szerelőt ajánlati Budapest és környékén?
Szia!
Idézet: Gratulálok, remélem jó szolgálatot fog tenni.„Frissen vásároltam egy 2009-ös Seat Ibiza-t 1.4 benzines” Idézet: Ez szerintem egy hiba, de valószínűleg az előző tulaj nappali menetfényre vágyott ezért bekötötte állandóra, vagy elromlott a kapcsoló és nem kapcsol ki.„nincs automata világítás benne , ha nullán áll a világítás kapcsoló akkor is világít a tompított, ezt ki lehet e valahogy kapcsolni?” Idézet: Ez autófüggő, van amelyiknél világít, van amelyiknél nem. Nem tudom ennél hogy van, de, ha ez a normál működése, akkor vegyél bele valami erősebb, jobb minőségű halogén izzót a távolságiba. Ha a tompított segít a távolságin, az már régen rossz.„így elég gyenge a távolsági miért nem világit a távolsági alatt a tompított?” Idézet: Több oka lehet. Keresd meg a biztosítékát (neten találsz a biztosítékokról infót). Ha az ok, akkor nézd meg működik-e a kapcsolója (ha azzal megy be). Ha az is ok, akkor meg kell nézni kap-e áramot a motor, ha kap, akkor a motor döglött, ha nem, akkor valahol máshol lesz a bibi.„Seat Ibiza 2009 6J elektomos tükör behajtása nem működik.Mi lehet a baj?” De mindenek előtt győződj meg róla, hogy valóban elektromosan behajtható tükröd van. Nem tudok szerelőt ajánlani. |
Bejelentkezés
Hirdetés |