Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   44 / 44
(#) sany válasza Epu2 hozzászólására (») Márc 13, 2024 /
 
Lehet volt diagnosztikán is, azt nem tudom. Lehet ott derült ki, hogy a gyertyák kell cserélni.
(#) CcRex057 válasza sany hozzászólására (») Márc 20, 2024 /
 
Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni, valószínűleg nem nagy probléma hanem csak bosszantó.egyik pillanatrol megalt az alany ,,1.3 8V suzuki ez meg a regi lemez szelepdekni verzió. nincs ablaktörlő nincs ventilátor funkció, semmilyen jelet nem mutat a működésre! továbbá az autó nem indul el de az önindító szépen dolgozik. valamint a gyújtáskapcsoló használata nélkül amikor a világítást rácsavarom most figyelj, világítani kezd a olajnyomás es mas visszajelző lámpa is. Van esetleg olyan relé vagy biztosíték ami a gyújtáskapcsoló helyes működését hivatott szolgálni? ha igen akkor hol van a motortérben vagy a beltérben esetleg melyik számú biztosíték okozhatja? Se az index se az elakadásjelző nem működik. Előre is köszönöm a segítő szavakat.
(#) dB_Thunder válasza CcRex057 hozzászólására (») Márc 20, 2024 /
 
Jó a test kábel, az aksi és a karosszéria közt??
A motor és az akksi közt biztos jó, egyébként nem indítózna.
(#) CcRex057 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Márc 20, 2024 /
 
Köszi a válaszod !Egy zárlatos csatlakozoláb volt a ludas a biztositéktáblán!
(#) etzsmora hozzászólása Júl 4, 2024 /
 
Sziasztok!
Egy 2000-es Swift MK3-as fényszórómagasság emelő motorját szeretném egy másik járműbe szerelni, ehhez megvan a kapcsoló egység és a két motor.
Sajnos a szabályzó gomb és a motorok bekötése nem teljesen világos, ponostabban fogalmazva, eddig sehogy sem sikerült működésre bírnom őket.
A szabályzó gombot szétszedve próbáltam kikövetkeztetni a helyes bekötést, de már ott elakadtam, hogy a 4 bemenő vezetékből 2 db egy potenciálon van. (a kék és a piros) Ennek számomra semmi értelme - vagyis nem értem.
Tudna esetleg valaki egy bekötési rajzot mutatni, vagy a vezetétek funkcióját leírni?
A motor amúgy működőképes, mert az egyik irányba sikerült életre kelteni, de visszafele irányba már nem tudtam vezéreli.
A segítő válaszokat előre is köszönöm!
(#) sany hozzászólása Júl 19, 2024 /
 
Üdvözlet a topik olvasóinak!
Segítséget kérnék, hátha tudtok adni.
Esetleg valaki tudna weboldalt, ahonnan letölthető vagy megtekinthető lenne egy Suzuki Wagon R+ plus 1.3 -as 2001. évjáratú gépkocsi elektromos kapcsolási rajza? A világítási rendszer érdekelne. Elsősorban a bal oldali kormánykapcsoló 56b csatlakozó pontjára menő vezeték (barna/fehér) funkciója lenne érdekes számomra, mert ott megolvadt a csatlakozó körüli műanyag kapcsolón. A kapcsoló, már nem gyári, hanem utángyártott volt.
Köszönöm a segítséget!
A hozzászólás módosítva: Júl 19, 2024
(#) Epu2 válasza sany hozzászólására (») Júl 19, 2024 /
 
Régebben volt.
(#) uniman válasza Epu2 hozzászólására (») Júl 19, 2024 /
 
Leellenőrizted a linket?
(#) Epu2 válasza uniman hozzászólására (») Júl 19, 2024 /
 
Csak annyira, hogy működik.
(#) uniman válasza Epu2 hozzászólására (») Júl 19, 2024 /
 
"Nem biztonságos"...meg nem látni, honnan lehet letölteni a keresett dokut.
(#) Lezli46 hozzászólása Aug 27, 2024 /
 
Sziasztok!

Suzuki SX4 2006. Világitást nem lehet lekapcsolni!!!

Ezért Jelenleg az égőkről levannak huzva a csatlakozók!
Véleményetek??? Kapcsoló csere és kész???
Esetleg találkozott már valaki ilyen hibával?? Vagy valami más is szóbajöhet még a kormánykapcsoló hibán kivül?? Pl egy leragadt relé? Már ha bevan relézve gyárilag a világitás..., sajnos nem tudom relézett-e vagy nem...
A Kapcsolási szisztéma , vajon még a régi japán iskola?? Ahol a Bilux izzó 31.Testje helyén állandó +12V-van., A tompitott és a fényszóró kapcsolt Testel müködik a kapcsolóról.

Esetleg egy kapcsolási rajz a világitás kapcsoló vidékéről??

Üdv és köszi minden választ!!!
A hozzászólás módosítva: Aug 27, 2024
(#) diamik hozzászólása Szo, 16:19 /
 

SX4 aktuátor

Sziasztok.
Szintén SX4-el kapcsolatban gyűltek meg a problémáim.

A levegő irányának állítója (aktuátor) nem működik.
Kiszereltem. Motor oké, teszteltem labortápról. Csatlakozók megpucolva alkohollal, de továbbra sem működik.

Kerestem manualt a neten (mellékelve). Amit én kimértem kapcsolás, totál eltér a manauálban lévőtől (skicc mellékelve). Mért már valaki hasonlót, hogy legyen referenciám?

Az ellenállás sáv egyik helyen kicsit kopottabb az érintkezők miatt. De forgatásra szépen lineársian változik az általam mért kimenetek között.

Ha valaki bütykölt már ilyet és van bármi ötlete, szívesen veszem
(#) lukacsp válasza diamik hozzászólására (») Kedd, 12:30 /
 
Szia, én nem Suzukiban hanem Toyotában szoktam időnként szórakozni egy ugyanilyennel.
A doksi szerinti lábkiosztást engedd el, jól mérted ki és jól is van úgy.
Amiket szoktam csinálni vele karbantartásként:
- leszedő érintkezősort érzéssel kicsit kijjebb szoktam hajtani, hogy stabilabban érintkezzen,
- újjhegynyi zsírral lekenni az ellenálláspályát
- megnézni, hogy mennyi áramot vesz fel a motor, sajnos a pontatlan pozíció visszajelzés miatt túl tud menni és szorul, látszólag akkor is jól működik, mozgatja is a tengelyt, de a klíma vezérlő elektronika túláramot érzékel, lemond róla és nem vezérli tovább.
Ilyenkor labortápról egyik irányba hajtva nekem visszaugrik a "jó" helyzetébe és az áramfelvétele lecsökken. Amikor rossz akkor terhelésmentesen (nincs rajta a légkeverőzsalu) 1-2A közt vesz fel, amikor jó akkor mindössze 2-300 mA-t.
Ennyit tudok segíteni, remélem összejön!

(Az ellenálláspálya ezen egy helyen nagyon durván ki van kopva, lehet hogy cserés lesz.)
(#) diamik válasza lukacsp hozzászólására (») Kedd, 21:06 /
 
Először is, köszönöm. Pont olyan fórumtársat kerestem, mint Te: aki már bütykölt hasonlót.

A motort laboratápon néztem és emlékeim szerint nem volt vele semmi gond.

Ami számomra érdekes, hogy az ellenállás (a potenciométer két szélére vonatkoztatva) normális-e.
Továbbá hogy a beépítés "pozíciója" fontos-e: ha a potin eső feszültség tartományon kívül van. Fontos-e, hogy a kezelőszerven milyen pozícióban van a forgókapcsoló?

Egyébként hálás vagyok
Következő: »»   44 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem