Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
A kicsi valami 1N4148 jellegű, általános cucc lehet, ez a mérte miatt talán Zener vagy TVS? Ha van ultrahangos mosód akkor érdemes lenne betenni 1-2 körre a panelt, hogy ledobja magáról a szmötyit mert akkor tisztábban látod, hogy hol, mi sérült és mi cserélendő.
Szia!
Nem mindig hibás egy ilyen "elkorhadt" alkatrész, csak éppen a kivezetések hibásak. A tokozáson beül nem igazán kéne oxidálódnia... Szerintem egy alapos tisztítás után próbára vissza lehetne tenni, vagy egy alkatrész teszterrel ellenőrizni A forrpadot és a furatgalvánt is érdemes ellenőrizni.
Egy "régi 286-os alaplaphoz" jó nagy UH mosó kellhet...
Vagy egyszerre csak az egyik felét, aztán a másik felét, stb.
Alkatrész beazonosításÜdv mindenkinek!Kezdő vagyok itt, remélem jó helyre írom ezt a kérdést... Szóval, van pár elekrtonikai alkatrészem, amiről fogalmam sincs, hogy mik lehetnek, ebben kérnék most segítséget. Fontos, hogy a képek nem idén készültek, így van, amit sikerült azóta azonosítani, de ezt írni is fogom, ahol tudom, hogy micsoda. 1. kép: csak gyanakszom, hogy a fekete-kékek diódák, de a 700 -as feliratúak? 2a, 2b. képek (felső, illetve alsó nézetből) balról jobbra: ismeretlen; két ellenállás "csoport"; ismeretlen; ismeretlen; ismeretlen; ismeretlen; ellenállás; és még egy ismeretlen alkatrész(úgy emlékszem, hogy ezt egy régi mobiltelefonból termeltem ki). Mik ezek? 3. kép: addig sikerült eljutnom, hogy ezek üvegtokozású diódák, ráadásul van köztük szögletes, és hengeres(ezt csak a kép készítése előtt vettem észre), ezek mellett vannak a kék színezetű példányok is. Ezeket hogy lehet beazonosítani? 4. kép: számomra legérdekesebb alkatrész, a neten semmit nem találtam róla, de mint már olvastam itt, H.E. -n, hogy a HIKI gyártott hibrid áramköröket, így gyanítom, hogy ez is valami olyasmi lesz. mi ez pontosan? 5a, 5b. képek: pontosan hat lábbal rendelkező kis alkatrész, aminek a középső két lába egy helyről jön. A felirat alapján, ami van rajta: "CF 455C"