Fórum témák
» Több friss téma |
Egy úszókapu "alja" mindig a C-profil (...vagy nem?): Bővebben: Link
Igen, igazad van ennek az alján is C profil van és arra van ráhegesztve a keret zártszelvénnyel és azon van a fogasléc.
ez így nagyon rossz. Én már találkoztam ilyennel, hajtogattunk a léc fölé 3 méter Z profil szerűséget 0,8-as horganyzott lemezből. Azóta egész jól működik, egyszerűbb volt mint az egészet átalakítani. Motort is arrébb kellett volna tenni stb.
Lehet nálad is ezt kéne. PD5 vezérlés hibaSziasztok!V2 PD5 vezérlést javított már valaki? A hiba az,hogy az M2-es motor nem akar nyitni, csak zárni. A régi reléje rossz volt,azt és a másik kettőt is cseréltem, ami a motorok kapcsolásához kell. Viszont így sem jelenik meg feszültség a nyitás érintkezőjén. Záráskor jó, a másik motor is rendesen nyit-zár. Már amit lehet azt át csengettem, de egyszerűen nem jövök rá hogy mi lehet a baj. A relék rendesen behúznak, újak. Ha esetleg lenne valakinek erről rajza, ami jobban átlátható mint a panel, azt megköszönném.
Hali!
A panelen próbáltad már a motorokat felcserélni? Akkor is?
Próbáltam,de nincs jelentősége. Magán a panelon nem ad ki feszültséget a nyitó irányú csatlakozóra.
A sorkapocs tű stabil? Jártam már úgy hogy a sok vezeték cserélgetéssel, a sorkapocs csavargatásával, a tövénél eltőrött. Látom, hogy más tip. Oldható.
Ha jól értelmezem a leírást, a 2 es kapu zárás idejét külön lehet 0 - 120 mp ig állítani. Nem itt lehet valami elállítva?
Sajnos ezeken már túl vagyok. Más gond lesz, csak még nem jöttem rá hogy mi
Nem egészen értem.. Azt írod, hogy a relé kattan, a motor jó, a feszültség meg nincs meg.
Akkor oly sok helyen nem lehet a hiba, mert már csak a relé kontaktus és a sorkapocs között van a gond. De az nem lehetséges, hogy a relé feszültsége nincs meg és ugyan hallod hogy kattan, csak épp nem húz be?
Szia!
Hát ezt én sem értem. A relé burkolata átlátszó,így látom hogy behúz. Kiforrasztva ha adok neki 12v-ot, akkor a lábait át tudom csengetni, de mindet jónak mérem,tehát akkor a pogácsák érintkeznek. Pláne hogy vadi új. A relé táplábain, a panelba beültetve 11.2-11,3v-ot mérek,szerintem ez is jó. Ez a relé kapcsolja az M1 és M2 motor nyitó oldalára a 230v-ot, ami az M1 sorkapcsán meg is van, viszont az M2-jén nincs. És ugyan ez a relé kapcsolja a 2 motor záró irányú oldalát, az pedig mindkét motoron meg van. Most kiforrasztottam az összes relét és megpróbálom vissza rajzolni hogy mi hová megy,mert így egy kicsit bonyolult átlátni két oldalas panel esetén.
Én ugyan nem vagyok ebben a vezérlőelektronikákban profi, de néhányban előfordul, hogy ugyan relé kapcsolja a motorra a villanyt, de egy triakon keresztül (így tudják megoldani a lassítást), nem lehet, hogy ennél a vezérlésnél is így van, és a triak körében van valami hiba?
Az LCD kijelzőn nincs semmi hibajel? (macskaköröm)
Akkor valószínű, hogy Zolinak van igaza, mert a relé csak az irányváltást végzi, és a triac szabályozza a sebességet. De ha egyik irányba jó, akkor a triac-nak is jónak kell lenni. Ergo a vezérlés tilthatja le a mozgást, valamely okból. Esetleg nézd meg, mi változott, bekötés-irány, valami. Infra védelem nem szólhat bele? Mert ugye az nyitást nem akadályozza, de a zárást igen.
Vagy végállás kapcsoló nincs? Esetleg nincs, de a programba meg ki van választva.. (De én alapból nem ismerem a dolgokat, csak sejtéseim vannak.) |
Bejelentkezés
Hirdetés |