Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Impulzusból folyamatos jel
 
Témaindító: enree, idő: Aug 26, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   4 / 4
(#) uniman válasza zsolt58 hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
Csupán annyi, hogy az ottani előírásokat mi nem ismerjük... Erre utalva meg is kérdeztem: "Magyarországon közlekedsz", amire nem jött válasz.
De témánál maradva, talán elég lenne a LED indexrelét kicserélni egy másikra, ami folyamatos tápot ad az indexnek (egyszerű 12V-os relé?).
(#) zsolt58 válasza uniman hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
De ha ki cserélem a relét akkor az első indexet is kellene mokolni.
Mert ott hagyományos égő van.
A hozzászólás módosítva: Ápr 14, 2025
(#) uniman válasza zsolt58 hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
Lassan mindenre fény derül...eddig erről nem tudtunk.
Több helyen is azt olvastam, hogy az eredeti indexlámpák mellé szerelik be ezeket a csicsás technikai vívmányokat.
Ha a hátsó index LED-es akkor annak már talán van külön reléje...persze ez nem biztos. De a meglévő relé mellé talán be lehetne kötni párhuzamosan (az indexrelé bemenetére) egy másikat is.
(#) zsolt58 válasza uniman hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
Oké. Köszi. Őszintén én valami egyszerű megoldást szeretnék. Nem szeretném bántani az index relét.
Reméltem, hogy meglehet venni készen egy olyan modult amire rá kötöm a villogó impulzust amit a motor ad, rá kötöm az indexet és kész.
(#) proli007 válasza uniman hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
A Led-es mehet együtt az első lámpákkal. De általában a relé után van az irányjelző kapcsolója..
(#) uniman válasza proli007 hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
Nem ismerem a mostani mocikat...de a neten 2,3, 4 (LED-hez) pines indexreléket látok.

Relay.JPG
    
(#) proli007 válasza uniman hozzászólására (») Ápr 14, 2025 /
 
Na, azt én sem. Az elmúlt 10 évben egyszer ültem motoron, míg kivittem a garázsba. Még a buksit is kölcsön kellett hogy kérjek.
(#) zsolt58 válasza proli007 hozzászólására (») Sze, 16:01 /
 
Meglett a megoldás. Ki van próbálva és működik.
Egy greatz és egy 3300 mikrofarados kondi. Persze ez az egyik indexre.
Mindenkinek köszi a segítséget.
(#) uniman válasza zsolt58 hozzászólására (») Sze, 16:20 /
 
Esetleg max. áramfelvételt nem mértél? Hogy az indexrelé mennyire bírja károsodás nélkül.
(#) zsolt58 válasza uniman hozzászólására (») Csü, 13:01 /
 
Nem. Nem mértem.
(#) somitomi válasza uniman hozzászólására (») Csü, 14:14 /
 
Ennyire azért nem eszik forrón ezt a kását, E-jeles ködlámpát például minden különösebb ceremónia nélkül felszerelhetsz plusz reflektorként az autóra, csak a megfelelő rendeletben előírtakat (kábé: szimmetrikusan előre néz, összesen 4 távolsági fényszóród lehet és mindnek egyszerre kell kapcsolni) kell betartani. Motorosok körében is viszonylag gyakori a gyári fényszórót kompletten lecserélni egy LED-es lámpatestre a jobb világítás kedvéért vagy mert egy esésnél összetört és marha drága a gyári. Index meg méginkább sérülékeny alkatrész egy motoron, ellenben sok típuson könnyen pótolható univerzális megoldásokkal, mert csak a sárhányón/tartólemezen lévő kerek lyukba kell passzolnia. Motoros iskolában például egy motor nem volt, amin gyári indexek lettek volna, sőt, egy-két oldalanként felemás darab is előfordult.
Meg amúgy gondolj már bele, az út szélén a rendőr mégis honnan tudná, hogy adott típust adott évjáratban milyen irányjelzővel szereltek?
(#) Massawa válasza somitomi hozzászólására (») Csü, 18:31 /
 
Nem biztos a rendör köt bele, hanem amikor a jármüt vizsgáztatni viszed. Azoknak van ideje meg lehetösége ellenörizni, hogy megfelel-e az elöirásoknak.
Következő: »»   4 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem