Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Modulrendszerű, grafikus PIC programozás
Lapozás: OK   11 / 177
(#) aderka válasza Rozsomák hozzászólására (») Jan 31, 2009 /

Szeretnék neked segíteni, de hozzáteszem én is kezdő vagyok a témában. Csak jó feladatnak gondoltam a problémádat .

Nekem ez jött össze, mondom ne vedd biztosra te is gondold ezt végig, valahogy így összehozható szerintem.

Remélem tudtam segíteni!

proba.pic

(#) aderka hozzászólása Jan 31, 2009 /

Ez igy nem fog menni utólag rájöttem . Gondolkodok még rajta.

Nah ez már kicsit jobb. Életben lehet hogy menne, a szimuláció valamiért nem jó, de elméletileg mennie kéne.
Csak itt az a gond, hogy alap helyzetben is világít a led, szerintem. De közel járok

proba1.pic

Nah, eljutottam a végleges megoldásig . A többit ki se próbáld nem fognak működni!
Ebben mit most feltöltök, biztos vagyok, ezt próbáld ki!

proba1.pic

(#) poros válasza aderka hozzászólására (») Jan 31, 2009 /

Ez is egy lehetséges megoldás.

5 mp.PIC

Ez is megy. Azt próbáld ki amelyiket akarod. De amit utoljára töltöttem fel, az is jó!

Nemtudom, mit bonyolítjuk . Ahhoz hogy egy LED 5 mp-ig világítson, és aztán kialudjon ennyi kell csak.

5mp.pic

(#) dcsabi válasza Rozsomák hozzászólására (») Jan 31, 2009 /

jó ez így, ami megy szimulációban, az általában megy a gyakorlatban is...
Ha az Mplab lefordítja akkor meg 100%...
Ha több időzítőt akarsz használni, akkor válassz másik megoldást, mert egymásra hatással lehetnek...tettem fel példát néhány oldallal visszafelé...
egy ötlet...egy nyomógombot, 4,7-10k ellenállással köss pozitvra, és testre kapcsolj, ekkor az adott bemenetet invertáltra állísd (gombóc) a szimulációban ilyenkor azonnal aktív, ne tévesszen meg...
Pl: egy nyomógombos set-reset

RS1.PIC

(#) Rozsomák válasza dcsabi hozzászólására (») Jan 31, 2009 /

előszőr köszönöm mindenkinek, aki segít.

hello Dcsabi!

az az Mplab jó, ami abban a zipben volt, aminek a linkje még a legelső hozzászólás oldalon az utolsó hozzászolásban volt?