Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Minden, ami modell
Hello van aki tudna segíteni abban hogy hol tudok venni ilyen enyvet amivel tudok kasznit csinálni a kocsimhoz?
Szia! Ha megvan még a repülő akkor érdekelne. Üdv : Creans
Sziasztok. Készül az új rettenetes gépem . Kipróbálom a parketta alátétet, de már most érzem, hogy nem az igazi( kár mert elég olcsó)
Ejha!
Te sem unatkozhattál akkor Tetszik ez a zöld és a forma! Kíváncsi leszek hogy fog szálni.. Üdv!
Üdv !
Valóban szép munka. A tempója az halálos lesz az biztos Csak a dobásnál vigyázz a kezedre (engem marcangolt már ilyen fenevad) Szerintem nincs gond a "zöld depronnal" bár én is inkább a fehéret részesítem előnyben. Én legutóbb egy ilyet kreáltam depronból.
Szia. Az a baj ezzel a "depronnal" hogy vetemedik. Amúgy 4 nm 1800 Ft így olcsónak tünik, de több merevités kell bele.Vevő gondom lessz, ugyanis már háromszor tört repcsim egy Jeti 7 MPD "szupernek kikiáltott " S..R miatt.Ezentúl csak koronát veszek, abban még nem csalódtam.Ennek az elődje , egy SU -27" is nagyon jól ment míg a vevő hiba miatt nem tört.( Ez egyébként teljesen hasra ütéses méretezéssel készül , ugyanis csak egy fénykép alapján csinálom , semmi méretezés.) Nagyon kiváncsi vagyok mit alakít majd. A te géped is szupi. légcsavar?
Utolag még annyit, hogy a dobásnál a fülkénél fent fogom és feldobom kb 70 fokban és úgy szúrom rá a gázt. Van egy tolómotoros kéttörzsű viszonylag nagyobb "fa " építésű gépem is amit alul kell fogni , és eldobás után már siklásban tolom neki a kakaót. Lekopogjam, még nem vágtam be a kezemet még robbanóssal sem. :yes:
Itt még készülőben volt.
Kicsit túlmotoroztam és berepnél 1/4 gázon függesztett kíváncsi voltam milyet húz : Nem kellet volna teli gázt adni, mert kitépte a motor magát. És érdekes, hogy letudtam tenni sérülésmentesen valószínűleg a profilos szárny mentette meg. Azóta a moci környékén megerősítettem balzával és így bírja a gép.
A vevő zuhant már nagyobbat ?
mert az lehet gond sajnos esetleg a kristály is lehet probléma, ha nem jeti. Nekem is van Jeti rex7mini vevőm és semmi gond vele, igaz csak kisgépekben van ilyen mert elég kicsi a hatótáv azt hiszem 400m körül.
Ez teljes hatótávú, Sose volt meggyőző a teljesitménye. Először akkor zuhant amikor kipróbáltam a Fail-Safe .T Egy 2.5 méteres vitorlással kb 50 m távolságnál 30 méter magason kikapcsoltam az adót kb 2másodpercig, de mire visszakapcsoltam már a földbe fúródtam.Odafigyelek mindig, hogy a vevő kölönlegesen jól be legyen szivacsozva.Több kristállyal is próbáltam már.
OFF:: Megfigyeltem már itt, hogy sokan építünk modellt de valahogy nem publikáljátok a remekműveket.Mintha szégyenlősek lennétek " hogy pl. nem olyan szép !!" Dehogynem !! Mutassa meg mindenki mit alkotott. Lehet tanulni, és okulni mindenből.
Na mára ennyi. Összeraktam- szervók- irányok , kitérések, minden belőve. Súlypont, hát nemtudom hova kellene esni, de van jó sok ólmom. Akár be is lehetne reptetni holnap , de futóművet is akarok mert a motor lelóg a síkból.És a légcsavar is drága.Fojt. köv.
Sziasztok! Ez a kérdés most a repülős réteghez fog szólni Az volna, hogy ti melyik karkiosztást használjátok? Mode 1 vagy mode 2? És le írnátok hogy melyik mit jelent? Tehát hogy melyiknél melyik kar melyik irányba való mozgatásánál melyik funkció működik? az egyik modellező ismerősöm azt mondta, hogy nem jó a baloldali gáz, mert ha így szokom meg akkor nem fogom tudni kipróbálni valaki más gépét, rakjam át a másik oldalra.
Én és a baráti köröm , az alábbi kiosztást használja:
Bal kéz --joy előre és le Gázkar..jobbra, balra-- oldalkormány. Jobb kéz--fel és le magassági (tolom süllyed -magam felé húzom emelkedik.Jobbra - balra :csűrő.Papirforma szerint ez a mode 2 talán.
Igen, ez volt alapból az art-techemen, de az ismerősünk azt mondta, hogy másik oldalon a gáz. Lehet hogy ő nem úgy gondolta hogy bobb kéz gáz/oldalkormány bal kéz magassági/csűrő, hanem mint egy másik módba (aszt hiszem ez a mode 1 talán)
jobb kéz gáz/csűrő bal kéz magassági/oldalkormány. De én azt hiszem hogy a mode 2 vel fogok majd repülni ha eljön az ideje, nekem így ez kézreálló. Realflight g3.5 el gőz erővel tolom mindenféle géppel. Azt is olvastam más fórumon hogy a 40MHz magyarországon nem legális? Ennek van valami igazság tartalma? Art-tech e-fly 40MHz el saját vevőjével és kb 40cm esre vágott antennával van valakinek tapasztalata? Hatótáv, zavarok, vagy egyéb problémák/hátulütők érdekelnének. Nekem melegszenek az adótekercsek(kézzel még foghatóak) szimulátorozásnál (kivett adókristállyal) ez normális jelenség? Normál kihúzott antennás használatnál mennyire melegedhetnek fel a tekerencek? A közeljövőben tervezem a SRY féle csupát megépíteni. Az art-techen ahogy néztem van benne még egy "rejtett" kapcsoló ami valamiféle mixet kapcsol. Ez a mix a megfelelő a csupához?(ha jól tudom Delta vagy csűrő/elevon mixnek hívják?) Szokott innen a fórumról még valaki multizni a RF G3.5-el? Ha nem, nagyon jó, érdemes kipróbálni
Én régebben multiztam rf g3.5 el de pár hónapja letöröltem mert ismerősök közül nem jött senki..
Pedig szinte bármi gépet meg tudtam függeszteni már a végén
Németeknél , amerikaiknál m STB vannak beállt normák.Mindenképp érdemes azt megszokni ami a környezetünkben elterjedt. 35 MHz a repülőké, 40 Mhz az autó és hajó modelleké. A tekercsek nekem nem melegednek kivett kristálynál, az áramfelvétel is kicsi nálam .
Üdv !
Részben válaszolgatok. A 40 Mhz elfogadott frekvencia itthon, de eléggé zavaros nekem is volt régebben 40 megás cuccom az alsóbb csatik elég zavarmentesek voltak felénk. A vágott antennát szerintem hanyagold főleg elektromos gépben . Az art- tech adók amúgy se tudnak 4-500 méternélnél többet, elhangolt antennával meg passz. Mindenesetre csinálj egy tesztet. Told be az adó antennát kapcsold be a gépet és az adót is. Kezdj el távolodni az adóval és közben mozgasd a botokat, ha legalább 40-50 méterről stabilan működik a vevő akkor rendben van minden ha a hatótáv betolt antennával nagyon kevés akkor fel se szállj. Persze ezt a műveletet ketten végezzétek el. Szimulátorozás közben elvileg kikapcsolja az adórészt amikor bedugod a szim.kábelt tehát a kristályt felesleges kivenni. Üdv : Creans
Sziasztok! Nekem egy Top Driver 217 típusú távirányítós repülő kapcsolási rajza kellene. Ha valaki tud ilyet küldeni, vagy tud olyan oldalat ahol fönn van írjon vissza.
Előre is kösz:Atti
szia, mijen kapcsolási rajz kellene .a motortol az adoig.
motortól nyák minden, főleg hogy hol mennek a nyákba a motor vezetékei
Ocsipilcsi. Szia. A hab parketta alátét nem frankó!! Nem elég erős és nagyon vetemedik.A videókat és fényképeket kiirhatnád lemezre. Hús szerdán lessz hatszázért.
Hát igen ez a gond hogy csak elvileg kapcsolja le... Gyakorlatilag nem... A jack aljzatnak a kapcsolós és a másik lába ugyanazon forrpontra van forrasztva. Amúgy nekem betolt antennával bentlévő kristállyal fél óra szimulátorozás után olyan meleg lett, hogy kiolvadt a tekercsekből a viasz...
a nyákan mit értesz
Nyomtatott áramkör, ado minden.
szijasztok srácok valaki mondja már meg,hogy a szárnyak mekkora szőgbe kell állni a magasági kormánytól.és a motornak menyire legyen az el húzása. :yes:
nem értelek ,most magadnak akarsz épiteni ijesmit.
szijasztok srácok valaki csinált már junior junpert. magyarul rc ejtőernyőst mert ennek németbe nagy hagyománya van.itthon nem lehet kapni. és érdekelne ez a téma.
Javítani akarok!!!!!!!!
lejöttek a vezetékek az alaplapról és nem tudom hol voltak ézért kell
Sziasztok. Remélem ma sokan voltatok terepen,nagyon jó idő volt.Készül a legújabb repcsim (tervrajz nélkül) igazi klón, vagy inkább hibrid.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |