Fórum témák
» Több friss téma |
Üdvözletem !
Szeretnék készíteni egy olyan kábelt elektronikával ami egy opel corsa cdti 2004-es autót tud olvasni, Palm VX,Pda, vagy laptop usb- keresztül. Konkrétan egy kapcsolási rajz, egy hozzátartozó nyákrajz, és egy ajánlható szoftvert illetően. Egyéni felhasználásra kellene, Elméleti dolgokhoz nem nagyon értek,de kész előbbi dolgokkal már talán meg tudnám oldani viszonylag kis költséggel. Ebben kérnék segítséget.
Sziasztok!
Citroen XsaraII 1.4 benzines verzióhoz épített már valaki ilyen készüléket? Ha igen, melyik volt az ami működött rendesen, a sok kapcsolás közül? Valamilyen tapasztalat, észrevétel? Válaszotokat előre is köszönöm! Üdv, Makita
Úgy látszik elment mindenki készüléket csinálni. Nem érnek rá a tudatlanokat felvilágosítani, segíteni.
Olvasgasd vissza ezt a topic-ot és utánna talász rajzot és szoftot is esetleg (Ha sürgös inkább vedd meg!).
Teljes mértékben átolvastam, de olyan kapcsolást nem találtam, hogy usb-s kapcsolódású, laptpophoz, vagy esetleg palm, vagy pda-n lehet megjeleníteni, az interfész által továbbított adatokat illetően. Olyan kapcsolást szeretnék, ahol a rajzon kívül, esetleg a nyomtatott panel rajza is meg van. Sajnos ilyen nincs, sok elméleti vélemény van. Ilyen komplett leírás konkrétan nincs. Én átolvastam az egészet de ilyet nem találtam. Ha te tudsz ilyet légyszíves
felhívni a figyelmemet erre, hogy hol található. Nálam a megvalósítás lehetősége ott kezdődik amikor egy egységcsomagban megtudom venni egy alkatrészboltban a neylon zacskóban a panelt az alkatrészeket,kapcs. rajzot. Ennél mélyebb szintű dolgok már nem mennek, mert nem ez a tanult szakmám. Viszont készen venni, nekem hobby célra nem éri meg. Amiből ezen igényem fakad, az meg abból ered, hogy ez az autó 1200-2000 f/p tartományban kifejezetten gyengének tűnik, és a hangja se az igazi. 2000 f/p után az autó ereje érezhetően megnő, és a végsebességgel sincs probléma. Az autóban ez a jelenség 25000km után jelentkezett,és jelenleg 46000 km van benne.Több szervíz is nézte de hibát nem találtak,se a hangot és mért adatokat illetően. Viszont kőkeményen számláztak. Ezért szeretném,saját magam elvégezni ezeket a méréseket, mert nem hiszem, hogy közel négy évtizedes, számtalan gk-m. volt tévednék ezen hibajelenség megitélésében. Azért írtam le mindezeket,hogy érhetővé váljon problémám Várom segítő szándékú dolgokat ebben a témában.
Baaakkker! Az nekem is elkélne! (Azthiszem erre a legtutibb az Opel Scanner lenne! USB-s ! ...és '87-től tudja az Opeleket napjainkig! Ja és CAN -t is!)
Ha valaki tud ilyen kapcsolásról az ne fogja vissza magát! (Ithon árulja egy csóka a progit majd 170-ért! Németeknél 390 Eu! De valahol láttam 199Eu-ért! De szerintem ez is horror! ) Bővebben: Link Bővebben: Link
Bővebben: Link
Üdv ! Ezen a linken van egy usb-s interface elm327 ic-vel ez állítólag mindent tud. több szoftvert is kezel. Az ára is elég baráti. A szoftverek interneten elérhető. Nem tudom mi a véleményed erről. Vajon opeltech2-t és van egy magyar nyelvű szoft is azt vajon kezeli-e.
Nekem van egy ilyen ELM-327-es interfészem. Meg egy Opel Corsa 1,3 CDTi kocsim. Mivel ez már CAN BUS rendszerű, így lehet olvasni, törölni hibakódokat vele, illetve élő adatokat is lehet vele figyelni. Az egyik kollégámnak ugyan ilyen problémája van az autójával mint neked, csak neki az első szervíz után szoftvert frissítettek, és azóta csinálja ezt a jelenséget.
Jelenleg a kocsi totálra van törve, de ha megjavítják, megpróbálja megkeresni ő is hogy mi az oka ennek a jelenségnek. Ha lesz valami eredménye, akkor írok. Egyébként ha esetleg Kenderes közelében jársz, én itt ülök az autósboltban, és szívesen megmutatom működés közben az interfészt. Üdvözlettel: Krisztián
Nekem is van ElmScann 5 -ösöm - csak soros portos.Nagyon jó kis faces! Van egy Opel Tech2-esem is, amivel amivelelég jól elboldogulok. De az ElmScann és a Tech2 se tud annyit mint az Opel Scanner! Szinte teljes mélységében gyári szinten tudja a diagnosztikát. ...ezért ilyen húzós az ára!
A Tech2-öt ajánlom Opel progival! De nem a magyar opel progival! ( Az nem megy ezeken az interfaceseken. ) Bővebben: Link Innen le is töltheted a programot.
...még ez is egy tuti jó intetfaces!!! Gyári szintű diagnosztikát tud pl. Opellel is !!!
Bővebben: Link ...ja mondjuk az ára is ütős!!! ....de ha vavaki tudna ilyen SDI interfaces kapcsrajzot ?!! az ne fogja vissza magát!!!
Üdvözöllek !
Ez az autó egy 2004-es Opel C corsa 1,3cdti. Ennek évjárata alapján iso típusú interf ace -re van szüksége. Az biztos hogy ,nem CAN buszos. Valószínű, hogy a tech2 szoft jó hozzá. és a Elm scan. Az lehetséges, hogy a legújabb D corsa már Can buszos. Egy nagyon jó tippet adtál erről még nem hallotttam, hogy lehet a gépkocsiban lévő computer szoftverét frissítették. ! Ez érdekes lehet, lehet hogy a frissítéssel eltolták. Az első tulajdonos az német volt, és lehet, hogy Ő virmanolt vele valamit. A szervízekben amikor ezt a jelenséget előadom mindíg hitetlenkedve néznek rám, hogy ilyen nincs, és próba során a "gyenge" hallásúak" nem nagyon hiszik el hogy nem igazi a hangja. Így is el lehet járni, de egy kicsit kellemetlen abban a tartományban, pláne akkor amikor egy lámpától indulva egy sokkal erősebb liheg a nyakadon.
Csak ezen az egyetlen oldalon 5 db, szövegként beszúrt linket javítottam; aki még egyszer figyelmen kívül hagyja az URL gombot, az három napig néma lesz.
Fene tudja, de nálam még müködik az O-TIS a tech2 -vel tökéletesen(igaz hivatalos a szoft-kulcs hozzá).
Üdv !
Az igazság az állítólag,ezt nemrég hallottam, hogy ezek a szoftverek úgy vannak megcsinálva,ha egy feltört szoftverral próbálják működtetni akkor a programozott IC-ben csinálnak egy olyan tiltást, hogy csak újra programozással lehet életre kelteni. Ezért csak olyan interface-ben amiben programozott ic van csak szabad szofttal, és legálissal lehet működtetni, abban nem csinál tiltást. Vannak olyan interface-ek ahol eredeti ic-k vannak ezek /ELM327,ELM322,ELM320/ ott ilyen problémák nincsenek, nem tudnak ezekben változást csinálni, de ezek nagyon drágák. Tehát a PIC feliratú Ic-kel fenn áll a működésképtelenség veszélye.
Azért működik,mert van hozzá kulcs, és ezért legális. Semmilyen illegális szoft-tal nem szabad használni,mert rögtön letíltja a készüléket.
Szia !
Lehet hogy láma vagyok, de ez a rövidítés, hogy FDTi chip, ez mit takar.
Sziasztok!
Elég új vagyok még a témában és az elektronikában is kezdő de érdekelnek az ODB rendszerek, főképpen az opelé. Van egy opel astra G-m és ahhoz keresnék komplett megoldást, amivel hozzá tudnék férni az ODB által kezelt dolgaihoz. Mindegy, hogy kapcs. rajz vagy komplett megépített dolog, mindkettő érdekelne. Tudnátok segíteni? Hogy kellene elindulni? Köszi és üdv.: Zoli
Mellékelem az opel csatlakozóját. Ez elárul már valamit, hogy milyen elektronika illeszthető hozzá?
Ez egy OBDII - es csatlakozó, de az autó még nem az. Egy K/L interfész kell neked és vagy az AB-COM vagy a TECH--2 , ami kering a neten szép számban. Hobby célokra mindkettő megfelelő.
Van ez a Link, néztem a rajta levő elektronikát, csak az zavar, hogy a doksijában az Astra-G-t csak 1999-től támogatja... :S
Akkor az én régi astrammal nem is fog menni ??? Leírom a pontos típusát: Astra 1.4 GL, 1996, C14SE02DH1299 Gondolom az elektronikának egyezni kellene, csak a program nem támogatja??? Köszi és üdv.: Zoli
Sziasztok!
Nekem egy 2003-as C Vectrám van, ha jólgondolom ez CAN buszos. Hibakód olvasás/törlés, esetleg élőadat megtekintése lenne a célom. Milyen interface és progit tudnátok nekem ajánlani? Előre is köszi! Üdv. Majd el felejtettem! Z18XE!
Ne az OP-COM leírását nézd, hanem a Tech-2 -t vagy az AB-COM - ot töltsd le vegyél egy K/L illesztőt és menni fog. De ha jót akarsz magadnak messziről kerüld az USB-s kábeleket és az USB-SOROS átalakítókat is!
Pontosan mi az a K/L illesztő?
A honlapon, amit mellékeltél volt egy kapcsolás, azt akarom most összerakni, mellékelem a rajzot. Erre gondolsz? Erre van szükségem? |
Bejelentkezés
Hirdetés |