Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó riasztó (bekötés)
 
Témaindító: tom79, idő: Szept 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   5 / 42
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 9, 2009 /
 
KOsz szepen a leirast ezeket nagyabol kibongesztem en is csak azt a ket kulon allo relet nem tom hogy kell megoldani mivel h ott nicsen valami reszletes leiras jou lene hogy ha utanna tudnal nezni valahol es gondolom h neked tobb tapasztalatod van az ijesmibe . Naon szepen koszonom a segitseget es hogy ha valami uujat tudol meg akor irj
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 9, 2009 /
 
Szia

Makrós fotót csinálj légyszíves a kérdéses részről, mert még így sem látom tisztán a hármas relécsoportot..
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 10, 2009 /
 
a harmas relescsoportot az be tudom kotni aval nicsen gond mert arra rajottem de nekem a gondom aval a ket kulonaloval van ami a Hight coil-ra megyen meg a masikra azt a ketott nem tom hogy hogyan kell bekotni

Kep rele.JPG
    
(#) laci83 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 11, 2009 /
 
Szervusz Tamás!

Köszönöm a leírást! Sajnos még nem éledt föl a riasztó. Melyik hondás fórumon olvastál a 802sa riasztóról? Hirtelen akartam rákeresni, de nem leltem meg.
Én a crxforum.flix.hu oldalt szoktam látogatni...
Üdv. : Laci
(#) tamas125 válasza laci83 hozzászólására (») Márc 11, 2009 /
 
Szia!

Igen, az az a Honda fórum!
Bors23 Kollégát támadtam le ezügyben, de azóta sem küldte el újra az infót.


Üdv:
Tamás
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 11, 2009 /
 
Szia!

Tudtam ám, hogy mi a kérdés......


Angol oldalakon keresem a választ, de arrafelé is nagy a tanácstalanság a Hight coil felé. Szótárban ez a szó nincs is benne.

A riasztó egymás után kétszer próbálkozik indítani az autót, egy gombnyomás után.
Mivel ezen két relé tekercslésének egyik oldala negatív kimenetre van kötve, gyanítom ha megjön az olajnyomás, és a hight coil-ra az a valami,ami oda kell, akkor tudni fogja a riasztó, hogy már jár a motor, és a második próbálkozást nem süti el/nem indít rá.
Holnap átviszem villanyosmérnök kolegámhoz a rajzot, és kisilabizálunk belőle valamit..

A szöveges leírása nincs meg véletlen? Pageresekhez jópár oldalasnak kellene lennie....

Tamás

(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 11, 2009 /
 
hello nah mar nagyabol megfejtettem meg jobban mar csak azt kene megtudnom hogy azt merre lelem a kocsiban a Hight coil-t (azem eloszto fej) a fuel pump (benzin pumpa) nah szoval ezt kene megtunom. nah de van egy auto szerelo hawerom itt Kint agnliaban es hat vele leulunk es megprobaljuk meg oldani. de azert jou lene hogy ha tovabra is tudnal lelni pozitiv dolgokat errol a cucrol mert meg igy egy csepet homajos nekem. Thanks a leirast pedig neked el tom kuldeni az msn en igaz hogy nem pont hoza valo de egy kiadassal ujabhoz van es hat nagyabol ugyan ez a lenyege az enyemnek is.
jah amugy Fiat BRavaba 1997 be akarom beszerelni
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 11, 2009 /
 
hali a haramas relet szerinted igy kell bekotni ahogy leraj zoltam ?

kulcs.JPG
    
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 12, 2009 /
 
Szia!

NE a benzinpumpára kössed!

Olajpumpát mutat a kapcsolási rajz.
Benyapumpa állandóan megy, ha rajta van a gyújtás, így nem is indítózna....
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 12, 2009 /
 
Nah hello felttettem egy leirast igaz hogy egy kiadassal ujab riasztohoz van de ugyan az a bekotese es otta a fuel pump-at mutassa szoval mar nem tom hogy hova kossem a segitseged kernem ebben ....

Link: http://rapidshare.com/files/208520396/AL838SR_manual.pdf.html
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Szia!

Tégy egy próbát, merj nagyot álmodni.Ne kösd be egyiket se.

Ahogy nézem az új rajzot, meg a hozzávaló rajzot, a gyújtásra, és az üzapumpára köt áramot ezzel a két relével,ha távindít.

A leírás tartalmaz egy olyan kitételt, hogy távindításkor 6x próbálkozik,ha esetleg nem indulna el.
Ha elindul, 8 percig járatja a motort.Utána leállítja. Ha a 8 perc közben beszállsz, és tekered el a kulcsot "gyújtás" állásba, nem fog leállni.

A visszaigazolást továbbra is a "purple" vezetékről oldd meg, az olajnyomás visszajelzőjére kötve.Ha világit a kis lámpa(12V-t kap ezen a szálon), tudni fogja, hogy nem jár a motor.

A kéziféket feltétlen kösd be, meg a fehér vezetéket is.

Tamás
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Ismét szia!

Ha van az autódban van immobiliser, trükközni kell.
Nemes egyszerűséggel nem fog indítózni, mert nem lesz ott a kulcsban levő chip.
A hármas relécsoport reléit a immo után(a megszakítás után) kell kötni, hogy azt ne figyelje, ha indít. a kulcsra attól még működni fog.

Elvileg a két relét bekötni nem kötelező, mert a te autódban is gyújtáson indul a benzinpumpa is, meg a gyújtástrafók is kapnak delejt.

Ha nem akkor mégis be kell őket kötni.
Csakhogy biztos legyél a dolgodban.

Próbálgassátok, jónak kell lennie.

Tamás
(#) DjRob17 hozzászólása Márc 13, 2009 /
 
Szia hali igen van immobiliser nekem bene. es azt hol lelem meg? es ha mar megleltem akor ugyan ugy 4 kabel van ?
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Szia hali igen van immobiliser nekem bene. es azt hol lelem meg? es ha mar megleltem akor ugyan ugy 4 kabel van ?
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 13, 2009 /
 
Szia!

Nekem 98-as Hondám van, kormány alatti takaróműanyagon van az immo, kis dobozban, legalább 8 vezetékkel.

Akkor kell a 2 relé, a benyapumpához, meg a gyújtáshoz is. Ki kell próbálni, hogy ha bekötöd őket, és ha akkor sem indítózik, akkor kell továbbgondolni a dolgokat.

Keresem a modult, meg a reléken a számokat akarom beazonosítani. Én nem számok alapján kötöttem soha, hanem kisakkoztam a működését.
Holnap jelentkezem....
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 14, 2009 /
 
de a riaszto akor is mukodik hogy ha a remote start nicsen bekotve ? mert ha igen akor hozza kezdek a probalgatasokhoz es aztan majd meglassuk majd csinalok kepet a kormany alol es majd betajoljuk az immo-t ---
(#) tamas125 válasza DjRob17 hozzászólására (») Márc 14, 2009 /
 
Szia!


Persze, hogy működik. de akkor semmi hozzátartozó relét ne köss be.
(#) csattosp válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 14, 2009 /
 
Sziasztok!

A segítségeteket kérném!!!
1:A mellékelt rajzon a Kék ill a Kék/Fekete vezetékeket hová kell kötnöm?ezek mennének az ajtókapcsolókra?
2:Motortér-, csomagtérvédelem(Zöld):A régi riasztómnál
nyílászárók kinyitásakor test kerül ide.............de a mellékelt rajzon + kell neki ,ezt hogy tom megoldani?

Segítségeteket Előre is Köszönöm!!!
Péé

Péé.jpg
    
(#) tamas125 válasza csattosp hozzászólására (») Márc 14, 2009 /
 
Szia!


Te döntesz melyiket kötöd be! Mindkettő bemenet.

Ha a kéket, akkor annak testet adva (ajtógomba) indul a riasztás.Ajtó nyílik, a kapcsolója testhez ér riasztás indul.

Ha a kék-feketét, az az utastér lámpájára kell, mert az a megjelenő 12V-re indítja a riasztást.

A zöld vezeték a csomagtérfelpattintást működteti.
Ez kimenet.
Relézni kell, kell hozzá még egy elektromágnes. Ez nem zárja ki az ajtót, hanem felnyitja, csak felfele kell húzni az ajtót.


Vezetékszínek riasztónként eltérőek lehetnek, ebben az esetben azok is.
Üdv:
Tamás



(#) tamas125 válasza csattosp hozzászólására (») Márc 14, 2009 /
 
Szia


A vezetékeken levő nyilacsák adják meg, hogy neked kell oda kötni valamit, vagy a riasztó ad ki valamit.
(#) DjRob17 válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Hali es hogy ha a kulcs utan kotom be a releket akor mukodni fog ?
(#) Sir-Nyeteg hozzászólása Márc 15, 2009 /
 
Üdv!
Nemrég beszereltem a riasztómat, a ti segítségetekkel.
Kiderült, hogy nem érzékeli csak a vezető oldali ajtót. Csak ide forrasztottam be ezt az érzékelő-vezetéket. Ajtónyitásra földel a gomb. Ezek szerint nem egy szál vezeték megy minden ajtóhoz. Azaz nem közös a vezetéke a gombnak.
Na most ha én ezeket a vezetékeket összekötöm, akkor nem lesz ott zárlat, nagy áram, miegymás? Gondolom valami oka lenne annak, hogy külön jelszint van az ajtók külön-külön érzékeléséhez, nem?
Vagy simán összezárhatóak?
Köszi!
(#) csattosp válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Köszönöm a Segítséget!!!

Péé
(#) akos70 válasza Sir-Nyeteg hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Milyen tipus ez?
A kapcsolok müködnek? (bármely ajto nyitására világit az utastérlámpa?)
Lehet az, amit irtál, hogy a kapcsolok függetlenek egymástol (pl akkor, ha a müszerfalon van visszajelzése a nyitott ajtoknak), és ebben az az esetben tényleg bezavarhat, ha összekötöd öket egymással. Akkor talán legcélszerübb lenne plusz kapcsolok beszerelése csak a riasztonak. Esetleg az utastérvilágitásnál rákötni arra a szálra, ami ajtonyitáskor kapcsolja a lámpát.
(#) Sir-Nyeteg válasza akos70 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Ez egy 13 éves Ford Escort kombi. Semmilyen visszajelzés nincs a műszerfalon ajtónyitásra. Sajna azt a szálat szerintem az életben nem fogom megtalálni, műszerfalat nem bontok, ami alatta van ahhoz férek hozzá. Lehet hogy két diódát szembefordítok egymással, két vége a kék gomb plusz része, a közös láb meg az érzékelőm vezetékére megy, bár ezt még át kell gondolnom. Csomagtartót is be kéne kötnöm...
(#) tamas125 válasza Sir-Nyeteg hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Szia!

Én mintha ezt mondtam volna.....

Nálam van visszajelzés a műszerfalon, de csak a csomagtartónak. Én raktam mindhárom kapcsolóra egy plusz vezetéket, és rá a riasztóra.
Így most azt csinálja, hogy bármelyik ajtó van nyitva, visszajelzi a műszerfalon. Ez nem baj, legalább tudom, hogy valami nem oké...
Meg ha az első ajtó nyílik, világít a csomagtartóban a lámpa, ha éppen nincs kiiktatva....és fordítva is....

Láttam egyszer egy olyan rajzot, jó régit, ahol diódákkal voltak elválasztva az ajtók a "kék" vezeték előtt. Így nincs zavaró változás...

Üdv:
Tamás
(#) Sir-Nyeteg válasza tamas125 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Igen-igen!
Akkor lényegében te összekötötted mindegyik gombot, és így bármelyikre mehet a nyitásérzékelő vezetéke?
Szuper!
Most veszek egy csomitartó nyitó motort. Ha már Lúd, legyen zsíros Akkor ezzel együtt behúzom az ajtónyitó érzékelőjét is.
Köszi!
(#) tamas125 válasza Sir-Nyeteg hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Szia!


Mielőtt megvennéd a nyitómotort.......

Ha központizárra kötöd, csak a zárat nyitja ki...
Ha tudja a felpattintást is, akkor elektromágnes is kellhet neked....

Csakhogy ne zavarjalak össze..

(#) akos70 válasza Sir-Nyeteg hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Szerintem 96-os Escortnál egybe vannak kötve azok a kapcsolok. Müködnek egyáltalán, kapcsolja a belsö villanyt?
(#) Sir-Nyeteg válasza akos70 hozzászólására (») Márc 15, 2009 /
 
Persze hogy kapcsolja, de nálam nincsenek egybekötve. Ma próbálgattam, beriasztok, és nyithatom a jobb oldalit jelenleg. Na de majd holnap adok a pofájára
Következő: »»   5 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem