Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv!
Igazad van, mindenképp kell dekódoló IC-t használnom, mivel az adóban is - ami egy 434 MHz-s gyári mozgásérzékelő - van egy PT2262 S kódoló IC. Szóval akkor ennek az IC-nek a párjával (PT2272) kellene dolgoznom. Viszont ezzel az a gondom, hogy nem tudom hol beszerezni. Keresgéltem a neten, de egy boltot sem találtam ahol beszerezhető. Megoldható esetleg valahogy másik IC-vel, vagy lehet inkább valami mikrovezérlős megoldásban kellene gondolkodnom?
Hello!
Korábban már én is szembesültem hasonló problémával. Az is kiderült,hogy bizonyos típusú kóder/dekóder IC-k nem is kerülnek kereskedelmi forgalomba,hanem az összeset valamelyik eszközgyártó megrendelése alapján gyártották le. Ezt a problémát mikrokontroller alkalmazásával oldottam meg. Így,ha később még kérnek a termékből,vagy esetleg javítani kell "nem esek kétségbe"! Üdv. Ottó
Hello!
Hát akkor lehet nekem is ez lesz a megoldás bár a mikrokontrollerekben (AVR) még amatőr vagyok de megpróbálkozom vele. Esetleg nem tudsz valami C forrást AVR-hez a jelfeldolgozással kapcsolatban? Köszi! Üdv.
Sziasztok!
Én is akarok csinálni egy adó-vevő párost. DE én már kész dekoderrel szerelt modult szeretnék összekapcsolni Kérdésem az lenne hogy a két dolog működik-e egymással? RXF-4303D4 vevő TX-4R (12) adó az adóból kettőt akarok hozzákapcsolni a vevőhöz. ez nem gond ugye? Másik kérdés a vevőnek a kimeneteit így ahogy van ráköthetem-e avr (ATmega8) bemenetére input jelnek? Köszönöm
Üdv!
Hívd fel őket! Segítenek, értenek hozzá. Én is használtam ilyeneket, csak én sima RX-es vevőmodult. Nem tudom ez miben különbözik. Egyébként megbízható modulok, van amelyik már több mint öt éve üzemel hiba nélkül. Biztos, hogy jó avr-hez, én PIC bemeneteit vezérelem vele. Tökéletes. Nem kell pergésmentesítés sem. Üdv! Tomi
Üdv!