Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
A VCDS kábelen át frissíti a firmware-t, de neked ez csak az ISP csatlakozón át lehetséges, ha a csatlakozó rajta van a panelon.
Nincs rajta, és természetesen utángyártott kábel.. akkor csak úgy lehet ha kiforrasztom? előttem már sokszor barmolták a panelt, s nem hőlégfúvóval, hanem pákáztak.. s már így is egy helyen fel van szakadva a fólia... Számomra azért furcsa, mert ugye a vag com elvileg kiüti mindkettő tartalmát.. vagyis usb-n keresztül bubolja meg..
miután kiütötte a vag a 46 tartalmát, belketettem a régit.. a gép teljes reinstalon esett keresztül.. s látszólag jó is volt, de kocsi megdug..hibakód kiolvas, s kiüt.. erre dobott egy hibaüzenetet mely szerint nem jogtiszta.. és már törölte is megint a 46-ot.. arra gondoltam, hogy beletenném mindkettőbe az új programot, hátha segít...
Mint írtam a gyári program tudja USB-n is, de Te nem. Forrassz vékony szálakat a megfelelő lábakra és programozd fel a helyén.
Ezek a hamisítványok több bosszúságot okoznak, mint amennyi hasznot hajtanak....
Szia!.
igen ha 93c46 uress vagymegfeleloen lett felprogramozva akkor lehet torolni vagy csak uj adatot irni bele usb- kereztul, az mprog progival, de az atmelt csak torolni lehet tutira, lehet hogy irni is lehetne de nincs hozza megfelelo progi.irni viszont konnyen lehet a ponyprog progihoz felepitheto kapcsolassal, a kabelt bedugva az usb portba csupan kb 5 szallat kell csatlakoztass es megy az iras. :yes:
sziasztok ha nem akarjatok hogy a vcds com frisitse magat es hogy nem legyen tobbet gond hogy befelejtetted a kabelt a gepe akkor itt a segitseg!!!
Egy normális tűzfallal 2 kattintás és nem kell a host file-t átírni.
pontosabban el mondod hogy mit is csinaltal
az atmega-t mivel irtad fel ??
http://www.lancos.com/prog.html ezzel tudod ott van kapocs rajz is, vagy ha low cost kapcsolást akarsz, akkor:
http://www.scienceprog.com/simplest-128-atmega-programmer/ Én ez utobbit választottam, és épp most küzdök vele
igen de az a ket kattintast ha nem tudod hova kell ???
leirhatnad hogy ezt a verziot is tudjak az emberkek
Pl. a NOD-nál amikor telepíted a VAG-COM - t és elindítod felugrik egy ablak, amiben pipát teszek a szabály létrehozásához és megnyomom a tiltás gombot. A legtöbb tűzfal hasonlóan működik.
3 programot kell blokkolni: -vcds.exe ( vagcom.exe ) -dpinst.exe -rtupdater.exe ( start menu indítópult -jába eszi be magát) Ha ezeket blokkolod ezer évig rendben vagy, ha csak a host-ot írod át, a szerver FQDN változása hatástalanná teszi a védelmedet! -szerintem-
sziasztok, golfom magas a co ja. golf 3 1.6 AFT 101 lovas, 97 es évjáratú., iletve a ch sem alacsony
Mi lehet a baja? mit nézzek meg, illetve mennyi egy vizsgálat, ami megmondja mi lehet a baja? ilyen vag-com vagy ilyesmi, nem értek hozzá.. mennyi ennek az ára a vizsgálatnak kb? és debrecenben hol lehet ezt elvégeztetni relatíve olcsón. köszi előre is, valamint a tommyka1.1@freemail.hu ra lehet írni. Tommy
Sziasztok.
Segítséget kérnék. Éppen kábel vásárlás előtt állok. Van ilyen probléma a soros kábellel is? Vagy csak az usb-s csalóval ellátottat lehet tönkretenni? Esetleg le lehet menteni az epromok tartalmát a későbbi visszaállítáás céljából? Köszönöm.
Sajnos a soros kabelt is ugyanugy tonkre lehet tenni mint az usb-st felteve ha 5 ost vagy annal ujabb verziot veszel.a regi nem megy tonkre.memoriatartalom mentesre csak reszben van lehetoseg az usb-s verzional.ott az ftd ic beallitasait tudod lementeni esetleg.
Vagy ha eredetit veszel minden megvan oldva
Sziasztok.
Bocs de elektronikában amatőr sem vagyok. Láttam egy kábelt 8000Ft 4.06-ig jó. CAN-t nem tud ,de az én számomra az felesleges. akkor ennél nem áll fenn a törlés veszélye? Ugygondolom akkor vásárolnék egyet. Köszönöm.
Ha soros portra van, akkor a 409-es verzióval nem CAN buszos autóhoz használhatod. ( Ha USB-s én nem venném meg!)
409-ig dumb illesztővel is ment, amiben nem volt semmilyen mikrokontroller amit törölni lehetett volna.
Köszönöm a válaszodat.
puffneki. Van soros és usb-s is de hogy mikrokontrolleres-e azt nem tudom. sajna a laptopon nincs soros port. Bár inkább áldoznék többet rá(pcmcia-soros illesztő) mint elszáljon a kábel. ezt honnan tudom, hogy a soros az dumb illesztős- e?
Annyi pénzért biztosan nem mikrokontrolleres! A PCMCIA -RS232 jó megoldás!
Sziasztok.
Én egy "dumb" illesztőt használok, csak K vonal, VC409 verzióval. Működik tökéletesen, csak annyi a problémám hogy a VC nincs regisztrálva, így nemtudom olvasni a mérési blokkokat, mert ott előjön egy üzenet hogy regisztráljam. Néztem a Ross-Technél hogy ezt el is végzik 99$-ért, de ezt én sokallom arra, amire nekem kell. Ismer valaki olyan programot amivel ezt eltudnám végezni? Köszi. Üdv: Zoli
van egy kis progi ami talan segit.megprobalok utanna nezni
Üdv KZOZO! dobd el nekem az email cimedet ha még aktuális és küldök neked egy keygent hozzá!
Üdv Mindenki!
Nekem egy VAG-TACHO 2.5 ment tönkre, mert ráküldtem az új 3.3 verziót. Biztos kinyírta az EEPROM-ot. FTDI-t újratetteme, de semmi. Tud valaki segíteni? Dump esetleg valakinek? Előre kösz!
Sziasztok!
Olyan dologban kérném segítségeteket, hogy van nekem egy vag-com hex can 704.1-es interface-m. Egy seatot szerettem volna diagnosztizálni, de valami paraszt felcserélte a DLC-ben a pozitivot a testtel. Azóta egyetlen autóval sem működik, hogyha feldugom a rajta lévő led pirosan villog! Annak ellenére, hogy nekem ezt úgy adták el, hogy felcserélt polaritás ellen védett, használhatatlan! Tud valaki ebben segíteni, vagy mehet a kukába? Bármilyen megoldás érdekel, ha javítható. Előre is köszönöm a segítséget!
A gyári kábelek valóban védettek, a kínai klónok nem mindig.
Valószínűleg a buszmeghajtók, a tantál pufferkondi kicserélendő. Fényképezd le a belsejét!
Heló!
Köszönöm válaszodat. Egyébként ezt te meg is tudod javítani? Mennyibe kerülnek ezek a dolgok amit írtál? Feltettem az illesztő képeit. Várom válaszod! Üdv.
Ismerem ezt a klónt. Nem akarlak elkeseríteni, de a legalja minőségben gyártják, eltérve a Ross-Tech által kifejlesztett eredeti csatolótól. A buszmeghajtó itt diszkrét alkatrészekből épül fel a CAN buszt kivéve. Egy halom SMD dióda, kondenzátor, tranzisztor. Ismervén ezeknek a csatolóknak az árát, lehet, hogy jobban jársz ha veszel egy másikat. Az eredeti anyagköltsége is 10.000 Ft körül van, ezen spórolt vagy 1000 Ft-ot a megalkotója...
Ahogy én javítanám: - Ha nem kommunikál a géppel ->FT232BL csere. - Ha már kommunikál , de MPROG-gal nem programozható ->93C46/93c56 csere - A DLC től visszafelé haladva mérd / cseréld az összes aktív elemet. Ellenőrizd az ellenállásokat, szükség szerint cseréld őket. Ha ezekkel végeztél és a hiba még mindig fennáll jöhet a GAL (16V8). De az újat fel kell programoznod. - Ha ezek után még mindig nem jó ( a leírásod alapján erre kicsi az esély ) , akkor ATMEGA csere, de ezzel meg fog gyűlni a bajod és fel is kell programozni, bár ahogy láttam van ISP csatlakozó a panelen.
Köszönöm a választ!
Amit leírtál az mind szép és jó, csak egy kukkot sem értek belőle.Autóvillamosság szerelő vagyok nem műszerész. Olyan megoldás nem lehetne, hogy én elküldöm neked javításra, te megnézed mennyire fáj neki a lelke, aztán ha megéri javítani, akkor kifizetem a procedúrát? Elég sokat használtam és eddig a polaritás cseréig semmi baja nem volt az ég világon. Sejtettem, hogy valami gagyi, mert az eredeti ár töredékéért árulták, bár az sem volt kutya! Szóval esetleg lehetne ilyenről szó? Nagyon megköszönném. Várom válaszod! Üdv. |
Bejelentkezés
Hirdetés |