Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Nyomtató probléma
 
Témaindító: Kallai Csaba, idő: Ápr 16, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   7 / 116
(#) Bonanza02 válasza KJani hozzászólására (») Nov 1, 2009 /
 
OPC dob.
Szegeden van egy jó cég.PÜ.ben megadom a nevüket.
(#) frissadam hozzászólása Nov 4, 2009 /
 
Hi!

Van egy Hp1005 nyomtatóm. Ha nem telepítem akkor felismeri a windows csak nem talál egy dll-t , amit persze én sem találok sehol. Ha töltök drivert a hp oldaláról akkor az meg szarakodik. Kéri hogy USB kábel ki a nyomtatóból aztán a gépből. Köv. lépésben vissza kell dugni. És bekapcsolni a nyomtatót. Ilyenkor váltana használhatóra a tovább gomb a telepítőablakban. De nem vált. Ha feltszem LPT-s nek és windowson belül át akarom kapcsolni USB-re , az sem jó. Bejön a "dugd be húzd ki , az USB kábelt " ablak. És itt sem észleli hogy megcsináltam a dugdosást. Volt valakinek már ilyen problémája? Szerintem nem kábel probléma , mert ha bedugom akkor automatikusan felismeri hogy nyomtató van csatlakoztatva. Tönkre mehetett a nyomtató? Szedjem szét ? Nézzem meg a vezérlőt?
(#) Stadi válasza frissadam hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Saját felelősségedre:

Szedd le a drivert a Vezérlőpult / Programok telepítése és törlése alól. Húzd ki a nyomtatóból az USB-t. Utána csináld végig ezt. Az Eszközkezelőből törölj minden halványan látszó(!), USB-hez vagy nyomtatóhoz köthető eszközt (kivéve azokat, amikről tudod, hogy kellenek még). Ha van ilyen, hogy USB Printing support, vagy USB nyomtatótámogatás, akkor szedd le azt is. Mikor végeztél, újraindítás után először a gyári nyomtató drivert kezdd el telepíteni és a nyomtatót csak akkor dugd össze a géppel, ha a telepítő kéri.

Régebben én is szívtam nyomtató telepítéssel, mert hiába volt leírva, hogy először a telepítőt kell futtatni, a felhasználó rögtön összedugta a gépet a nyomtatóval és utána a telepítő az istennek se akarta megtalálni.
(#) lgyk válasza frissadam hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Hi!

Másik gépen megy? Nincs túlterhelve az USB vezérlő a gépen? Ha sok olyan eszköz van az USB portokra kötve, amik USB-ről tápolnak, akkor leeshet a feszültség, ezért nem jön létre a kommunikáció. Ugyanez a probléma, ha túl hosszú kábelen megy a jel (sok hosszabbítót egymásba kötni pl. nem célszerű). Esetleg a kábel is lehet hibás, érdemes kipróbálni egy másik nyomtatóval...

Ha LPT-n működik, akkor mindenképpen valamelyik oldalon az USB vezérlő, szoftver, vagy kábel hiba. Amíg nem vagy biztos abban, hogy HW hiba, addig nem érdemes szétkapni.
(#) schlager112 hozzászólása Nov 4, 2009 /
 
Hello
A PIXMA iP4000-es Nyomtatónk nem működik, Bekapcsolás után, csak 5x sárga 1xzöldet villan.Azt írja ki , hogy" működési hiba". Valaki tudna valamit válaszolni? Schlager 112
(#) Stadi válasza schlager112 hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Itt a szervizkönyv, de ebben nincs ilyen hiba, csak olyan, hogy 5 sárga, az pedig fejhiba.
(#) frissadam válasza Stadi hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Semmi nincs ami rejtett lenne az eszközkezelőben az USB szekcióban . Csak működő eszközöket látok , és egyiknek sincs semmi köze a nyomtatókhoz.
Egyéb ötlet?
(#) Stadi válasza frissadam hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Végigcsináltad a linkelt Micro$oft tudásbázis oldalon található lépéseket?

Ha igen, és lgyk kolléga ötletei sem segítettek, akkor a nyomtatót nézd meg másik géppel. Ha azon működik, akkor Windows újratelepítés.
(#) frissadam válasza frissadam hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Jah és xp-ről van szó!
(#) schlager112 válasza Stadi hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Helló
Köszönöm a választ! Nemrégen utángyártott patronokat vettem, talán ez okozta a hibát? Schlager112
(#) Stadi válasza schlager112 hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Kizárni nem lehet, hogy az okozta. Bár attól inkább csak eldugulni szokott a fej, ha nem megfelelő a tinta.

Sajnos a fejcsere, amennyire én tudom, nem olcsó mulatság. Másképp viszont nehéz lesz kideríteni, hogy tényleg az-e a gond, mert mint írtam, az 5 sárga + 1 zöld villogás nincs a szervizkönyvben.
(#) schlager112 válasza Stadi hozzászólására (») Nov 4, 2009 /
 
Helló!
A nyomtatót nem merem elvinni a szervízbe, mert csak hibamegkeresése 3000,. Ft+ alkatrész ár+munkadíj.
Köszönöm a válaszokat . Schlager 112
(#) frissadam válasza lgyk hozzászólására (») Nov 5, 2009 /
 
Ok! Sikerült! Kösz a segítséget!
(#) titkovics válasza Stadi hozzászólására (») Nov 14, 2009 /
 
Nos újra jelentkezem a nyomtatóval kapcsolatban.... Mivel a firmware frissítő progiban nem találtuk a firmwaret, illetve az alaplapról is nehéz lett volna a két chipet kioperálni, így kicseréltük az egész alaplapot... Node sajnos így sem oldódott meg a probléma, ugyanúgy villog a két led a kijelzőn... A mai napom szinte csak azzal telt hogy átnéztem a gépet, darabjaira szedtem, de igazából nem találtam még a hibát. (Átvezető szalagkábelek jók, szakadt vezeték nincs elvileg)
Van valakinek valamilyen tippje hogy mi lehet a gond?
(#) Stadi válasza titkovics hozzászólására (») Nov 14, 2009 /
 
Ha nincs támpont, akkor marad a cserélgetés, bizonyítottan jó alkatrészekre. Nem tudom, hány önálló részegység van ebben a nyomtatóban, de felteszem, kb. 5 lehet. Pl. alaplap, tápegység, mechanika, patronok. Ezeket kellene cserélgetni, és valahol ki kell buknia a hibának.
(#) rephlex hozzászólása Nov 22, 2009 /
 
Sziasztok. Van egy samsung ml2010-es nyomtatóm aminek a tonerét újratöltöttem, megtisztítottam. Töltés előtt még nyomtatott, de nagyon kevés volt benne a festék. Első behelyezésnél búgott hangosan, kiszedtem a tonert, utána levettem egy műanyag alkatrészt amiben volt egy gumi ami a zöld hengert húzza le, és visszaraktam. A búgás ugyan megszűnt de azóta csak teljesen fekete oldalakat nyomtat.. Túltöltöttem esetleg, vagy rosszul szereltem össze?
(#) zsoltee0001 válasza rephlex hozzászólására (») Nov 22, 2009 /
 
Szia

ha lézernyomtató tök fekete lapokat ád, akkor ált. a töltőhengerrel (vékony fekete henger a zöld henger tetején) van a gond, 2 oldalt van 1-1 rugó ami lenyomja a zöld hengerre, nem lehet, hogy ezt kihagytad?

üdv
(#) rephlex válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Nov 22, 2009 /
 
Szia. Megnéztem és nem ez a hiba, a rugók a helyükön vannak, a zöld hengerhez pedig hozzáér a fekete amit mondtál. Viszont ahogy levettem a műanyag burkolatot ami takarja, tele volt festékporral..
(#) zsoltee0001 válasza rephlex hozzászólására (») Nov 23, 2009 /
 
Szia
A gumilapot (ami a hengert törli) helyesen raktad vissza?
Borítsd ki az összes festéket egy újságpapírra, gondosan fúvasd ki sűrített levegővel az egészet, aztán és így nézd át.
Ha a töltőhenger rendben (ezt is lepucolhatod alkohollal, fontos, hogy tiszta legyen!!), a gumilap is letörli a dobot, akkor elvileg nem kellene fekete lapokat adnia.
A zöld hengert (OPC-t) remélem semmi vegyszerrel nem tisztogattad? !
Lehet még nagyfesz. hiba a panelon, de szerintem nem ott lesz a gond.

üdv
(#) Stadi válasza rephlex hozzászólására (») Nov 23, 2009 /
 
Mikor utoljára ilyen hibával találkoztam, az volt a gond, hogy a gépből egy érintkező nem ért hozzá a dobegységhez (be volt ragadva). Megmozgattam, és utána tökéletes lett.
(#) patexati hozzászólása Nov 28, 2009 /
 
Sziasztok! Megint megadta magát a termikus hibával a laserjet 6L Tettem most sorba egy 3k3 ellenállást a szenzor egyik kivezetésével most megy kérdés nem e árt neki A nyomatok tökéletesek
(#) rephlex válasza Stadi hozzászólására (») Nov 29, 2009 /
 
Ma sikerült megoldani, egyszerűen csak túltöltöttem.. Kiráztam belőle egy kis festéket, újból kitakarítottam és teljesen jól megy.
(#) bohi60 hozzászólása Dec 13, 2009 /
 
kezdő vagyok szeretné szétszedni a pixma ip2000 nyomtatomat azt irja tintatarto megtelt hogy lásak hozá előre is kösz bohi60
(#) Stadi válasza bohi60 hozzászólására (») Dec 13, 2009 /
 
Próbáld ezt. (Rögtön az első bekezdés.)

Ha beválik, akkor még szét kell szedned a nyomtatót, meg kell keresned benne a hulladéktinta tárolót (a nyomtató aljában lesz, valami szivacsos anyag) és ki kell mosnod. Szárítás után szabad csak visszarakni. (A tisztításhoz meleg víz fog kelleni, és ha az nem elég, akkor próbáld Ultra Dermmel kimosni.) Ha nem távolítod el a hulladéktintát, akkor meg fog telni a tároló, elakad a fej és/vagy kifolyik a tinta a nyomtatóból.
(#) bohi60 válasza Stadi hozzászólására (») Dec 13, 2009 /
 
Köszi Stadi holnap kipróbálom. bohi60
(#) koga2 hozzászólása Dec 24, 2009 /
 
Üdv van egy nyomtatóm ami akövetkezőt produkálja. Amikor nyomtatni akarok vele nem indul el a festékszóró fej csak nyög ha meg kézzel indítom el akor sem nyomtat semmit pedig új a patron benne mi lehet a gond?
(#) tothi89 hozzászólása Jan 2, 2010 /
 
Elősszöris Boldog Újévet Kívánok minden kedves fórumtársnak



Na az a helyzet, hogy a nyomtatóm(ml-1640) szerint kiürült a toner a sok jegyzetnyomtatástól, de még nem is, szal megheckeltem!

Egy orosz oldal miatt agyonforrasztgattam az eepromot, fel is vált az 1-es pin padja, szal a garim ugrott, mert át kellet hidalmom az ic lábát egy közeli kondihoz, hogy veled ez ne történhessen meg, leírom a helyes megoldást.

1. elküldök egy régi Firmware-t, azt töltsd rá.

2. forrasztsd össze az 1-es és a 4-es lábát az eepromnak.(innentől minden bekapcsolás után 0-ról indul a számláló)

3. felismeri a géped, létrehoz egy másolatot a nyomtatók között, innentől az él, mert a forrasztás miatt megváltozik a nyomtató USB portjának az azonosítója

4. örülj és használd egészséggel!



Üdv István!

(#) aflmor válasza tothi89 hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
"ml-1640 reset" a google-ba és kész

itta ruszki oldal

(#) aflmor válasza aflmor hozzászólására (») Jan 2, 2010 /
 
Samsung ML-1640/1641/1645/2240/2241 MLT-D108S na még egyszer...

Ja, és a Phaser 3117 Xerox-hoz is jó.
(#) tothi89 válasza aflmor hozzászólására (») Jan 3, 2010 /
 
Szia
Mielőtt lehurrogsz, nézz utánna, hogy mit írsz, vagy legalább elolvashattad volna amit írtam, mert ami az orosz oldalon le van írva, az nem volt jó az enyémhez(csak miután felraktam az új firmware-t), mind a három megoldást kipróbáltam. A fájlt nem lehet onnan letölteni, azt meg végképp nem értem, hogy amit már egyszer feltöltöttem, azt miért rakod fel megint.
Üdv
Ui.:Amúgy meg Te vagy a
Következő: »»   7 / 116
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem