Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Már csak a pipát no meg a gyertyát kell kicserélni és minden új lesz a motoron. A hézagra sem árt odafigyelni. VIM
azok is újak minden jó elvileg de mégsncs szikra
Vulgáris szavak nélkül is mindenki megérti, amit írni szeretnél! Legközelebb nem leszek elnéző, figyelmeztetést (warn) fogsz kapni! Frankye
Beta qadra robogóhoz tud-e valaki kapcsolási rajzot? Mert a barátomén minden össze-vissza van gányolva és jó lenne tudni, hogyan is volt eredetileg. A barátunk nem segített vagy csak én nemértek hozzá.
Fura.. érdemes megnézni a gyújtáskapcsolót is. Van az elektronikán egy kill vezeték.. no azt húzd le vagy nézd meg nem testel-e.
Sziasztok. Vettem egy Keeway CPI POPCORN robogót és kellene nekem ehez bármilyen elektronikai vagy kapcsolási rajz. Aki tud, kérem segítsen. Nagyon szépen köszönöm. Az e-mail címemre küldjétek, ami a következő: ******@********.**
A fórumba nem írunk e-mail címet, mert a spammer botok elárasztanak spammel. Ezen felül idézet a Fórum szabályzatból: XX. Fórumon nem szokás a kérdésünkre mail-ben választ kérni. Márcsak azért sem, mert a feltett kérdésünkre érkező válasz másnak is hasznos lehet a későbbiekben. Frankye
Üdv!
Volna egy Derbi Gp1 Revolution 50 ccm robogóm. A hiba úgy kezdődött, hogy egyszer lemerült az akkum nem tudta beinditani a szekeret akkor az úton bebikáztuk egy autóról, majd feltöltöttem ekkor még minden világítás jó volt. Ezek után kis idővel elment a tompított világitásom, majd a fényszóróm és a hátsó villágitásom. A féklámpa és az indexek még működnek. Az izzókat végignéztem a tompitottat kellett kicserélni mert az nem éget. a többi jó. 12 v a masina! Véleményt kérek mi lehet a baj? SOS!
Mi a kérdés?
Elöregedett az izzószál, és kiégett az izzó. Gondolom én. Vagy most új izzó van benne, és az is kiégett, vagy nem is világít? Akkor bizony nagy valószínűséggel megadta magát a feszszabályzó ezen része (valószínűleg egy egység látja el a töltés és az izzóvédés feladatát). De azért a csatlakozásokat is illene átnézni, lehet, hogy oxidálódtak.
kicseréltem az izzót de nem világít igy sem.
Akkor mint ahogy mondtam is, ellenőrizni a csatlakozásokat, és esetleg rápróbálni egy csere feszszabályozót, mert szerintem az a gondja. Nem melegszik nagyon a feszszabályozó? Töltés van rendesen?
töltéd van rendesen nem melegszik. De márén is a fesz. szabályzóra gyanakszom. Az nem lehet hogy egymás után mennek ki az égőkk, mármint nem világitanak..
Üdv!
mitől lehet h az akku töltési feszültsége max 6,5-7v úgy hogy az akksi nincs rákötve? fesz szab 12v-os!
Ha akku nélkül használtad huzamosabb ideig, akkor a fesszabályzód valószinűleg túldisszipált, tönkrement, bár ezt robogója is válogatja.
hogyan tuhatom meg h tönkrement a fesz szabályzó?
már megmértem műszerrel(4 saru csatlakozó van rajta) itt vannak a mérési pontok: 3(+) és 1(-): pont között az érték: 1374 2(+) és 1(-): pont között az érték: 1946
Akkuval kellene próbálni, mérni a töltőáramot, töltőfeszültséget. Elővigyázatosságból kell a töltő, és az akku közé egy 10-15A biztositék. Igy ha zárlatos is megvédi az akkut a zárlati áramtól.
Biztosíték van közte! De még egy érdekességet tapasztaltam, hogyha nincs benne az akksi és magasabb fordulatszámon pörög a motor akkor kiégeti az izzókat, de ha felkapcsolom az elsőlámát akkor nem, viszont ha benne van az akksi akkor nincs ilyen problémám!
Vannak kombinált szabályzók, ezek a világitás feszültségét is szabályozzák, gondolom ez ilyen tipus lehet. Tegyél rá akkut, és méricskélj.
Most szétvan kapva a robi teljesen, de ahogy néztem a kábeleket vmi nemstimmel, pl a sztender-ből is jön kábel ami sehová sem volt bekötve meg az automata szivató kábele is ugyanilyen, baj h nem is tudom sehova se rákötni. van 3 alkatrész amikhez a többi kábel csatlakozik: fesz. szab, önindító relé, és még egy vmi, amit mellékeltem a képekhez,ezen egy 2 tűs csatlakozó van.
Ez egy index villogó automata (relé), 2x10W + 1.2W visszajelző.
sejtettem h az index relé lesz...
van vkinek ötlete h hová lehetne rákötni az automata szivatót?
Jellemzően (vagy legalábbis amit én láttam) a generátorra van kötve egy előtétellenállással (10 Ohm, 5W) együtt.
Sziasztok!
Próbálok egy apriliás kollégát keresni, aki segíteni tud... A következő a gondom a hőfokmérőm nem mutat semmit. A legkézenfekvőbb a jeladó cseréje lenne de 6 rugó az ára és nem mellesleg eladás előtt van a drágaságom. Meg mérné valamelyikőtök, hogy mekkora az ellenállása a jeladónak hidegen és bemelegedés után. Én k Ω-os értéket mértem hidegen. Ez egy piaggio blokkos karbis sr (2004). Előre is köszönöm.
XVIII. Bármiféle bejegyzést a fórumba csak egy helyre, egyszer teszünk be. Nem kell azt többször, mindenféle – általunk megfelelőnek tartott topicba – helyre beírni mert nem hülyegyerek a többi fórumozó sem, ha érdekli a téma úgyis látni fogja és valószínűleg ír rá egy választ.
Üdv! Derbi GP1 robogóm van. A hibajelenség teljes fordulaton kb 500 méter után a robogó ledadod és megáll. U(tánna nagynehezen indul újra. Vagy ha tehelésen van menet közben pl: parton felfelé akkor is mintha elfogyna az üzemanyag és játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le. A karbi tisztitva, gyertya gyári hőértékes van benne , üzemanyagot kap. Szerintetek mi baja lehet???
Nem biztos, hogy elektronikai gondja van, bár előfordulhat, hogy menetzárlatos kezd lenni a jeladótekercs. Ez mondjuk könnyen kideríthető, mert ha a leállás után egyből megnézed, hogy van-e szikra, akkor nem elektromos gond.
Én inkább olyanra gondolok, hogy a benzincsap van eltömődve, és lassan folyik le a benzin.
Üdv! A szerelő azt mondja, hogy vákumos a benzicsap és most leállítás után is állandó benzin van ott. Tehát nem zár le. Akkor elképzelhető a benzincsap rossz? Esetleg melyk tipussal lehet ez kompatibilis? Egyébként köszi a választ.
Szóval állandóan nyitva a csap. Mondjuk az nem olyan nagy gond, de ettől még a keresztmetszete le lehet szűkülve (dugulás).
Amúgy a tűszelep jól zár? Megfelelő a benzinszint?
Azt most birizgálja. Egyébként jól megy a motor de mondom, 500 m után köhög és leáll.
Szia mogyicsoki. Ilyen pár száz méter utáni leállást okára eddig két problémát találtam. Az első: a rossz vákuum csapnál a vákum csőből is szívja a benzint( átszakadt a membrán) a motor emiatt bezabál és beköpi a gyertyát. A második: szerelés miatt meg lett bontva a nyereg és a csomagtartó rész de olyan szerencsétlenül lett visszarakva hogy valahogy alákerült a tartály szellőző csöve, így amikor ráültek csak 1kilóméter bírtak csak menni vele de alapjáraton akár órákig elpöfögött. Én ezeket a dolgokat tapasztaltam eddig szereléseim során. Üdv nyemi.
Köszi a választ. Megnézzük. Azt tudom, hogy előtte egy szerelő mondta, hogy ropssz a membrán de direktbe kötötte a benzint ,így mindig folyik az üzemanyag ha leállitod is a csőből.
Akkor valószínűleg levakolta a vákum csövet, így csak a tartály szellőzését nézzétek meg. Meny egy kört tank sapka nélkül abból egyből kiderül. Üdv nyemi.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |