Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Majd ezzel a jellel figyelmeztetünk, nehogy elfelejts inni:
:emptybottle:
Tán egy ilyet:
Kösz, rendesek vagytok, bennetek mindig lehet bízni.
![]()
Matyi, minden kezdet nehéz, de meg kell próbáni, nincsen mese.
![]()
Ez jó volt.
![]()
Ezért kapom a sok óvszer reklámot?
![]()
Eltudom képzelni ezt miből ítélhette a szöveg scanner, ezért elképzeltem egy szituácót:
Fönök mikor fizetsz már ki b@z... Már egy jó ideje ku.va rosszul állok anyagilag, és a végén pic...ánrugás lesz a vége, mert a szolgáltatók felé nem tudom a számlákat rendezni. Ezek után már kétségtelenül megérteném, ha óvszer reklámokat, kapnál! :hehe: ![]() ![]()
Ez is egy lehetőség lenne, de nem szoktam magammal levelezni, még elektronikus úton sem. (Mert, hogy a főnök én vagyok.) Én teljesen más történetet képzeltem el.
![]()
Sziasztok!
Igaz semmi köze az ékszíjnak az elektronikához -habár itt a helye az ilyennek, lenne egy kérdésem. Nem tudja valaki, hogy a TVS Echo Suzuki segédmotor kerékpárnak mekkora az ékszíja? Csatolok pár képet. Szétszaggatta és nem tudom mi a mérete. Köszönöm a segítséget.
Rossz receptet olvastál. Reggel 1/2 dl szilva pálinka indulásnak, majd napközben forralt bor. Ez melegen fog tartani! A tíz kanál cukor helyett mézet javasolnák ha már minden áron a teával akarod mérgezni magad.
Én a múltkor általam kijelentettekre utalnék vissza, lásd vizeletminta
![]()
Amikor lemezjátszóba vagy magnóba kell gumiszíj, akkor én kötéllel vagy cérnával szoktam lemérni. Eszembe jut egy régi anekdóta: Skoda gépkocsikban ha útközben elszakadt a generátor ékszíja, nejlon harisnyával lehetett pótolni, és kibírta hazáig.
Nem találom a vizeletmintádat. Miben van dunsztos üvegben?
A hír fele igaz. A típus VW volt, nem skoda.
Ezt én is Skodával hallottam.
De hallottam még érdekes dolgokat Moszkvics-al is... ![]()
Íme, amikor pálinkát küldtél Köbzolinak, rám meg rámjött az agymenés.
Hallottatok már a 6 ütemű motorról? Nagyon durva. Amúgy én a hétvégén javítottam egy suzuki dr 750-est és nagyon brutál gép. Tudom hogy nem elektronika de érdekes.
![]()
Az egyik típusnál megfelelők voltak a nejlonharisnya tulajdonságai, akkor azonos erő átvitelére a másik típusnál is megfelel. Nem gyártótól, hanem az átvinni kívánt erőtől függ. Sajnos ma már nem lehet kapni rendes tömör szíjat, csak fogazottat. Ezek pedig sokkal kevesebbet bírnak. Egy már szinte rühös, berepedezett de tömör szíj van betéve tartaléknak, hát 400kilómétert biztos használtuk utoljára, de most is ott van a kocsi hátuljában. Ne keljen esetre
![]()
Magyarázd el a hatüteműt, még ezt nem ismerem. A három ütemüket azt tudom.
![]()
A négyütemű meg van fejelve a 4. ütem után egy olyan ütemmel, amikor vizet fecskendez be és ez + egy munkaütem a vízgőz miatt utána ismét kipufog. Nagyon komoly +25-30% teljesítmény.
Javított motorhűtés
![]() Nem hülyeség, csak bonyolítsa a rendszert. Lassan érdemes volna visszatérni a kétütemű dízelre. Nem szennyező, erős motor. Lehet, sokkal jobb lenne, csak valakiknek nem érdeke. Bár nincs erre túl nagy rálátásom.
Üdv.
Ezt nézzétek meg. A sok tudatlan meg tolong érte. Tiszta szégyen... Azért bármekkora hülyék is az emberek, írni tudnak. Ergo elvégezték a 8 elemit. Vagyis 6amperx12VDC=72 watt. Általános iskolai anyag. Ennek a felét biztos elfűti. Nem tűnik fel senkinek, hogy ez köszönő viszonyban sincs a 360 wattal? Ennyi hülyét, megérdemli, aki megveszi...
Arról nem is beszélve, hogy azon a dugasztáp aljzaton a büdös életben nem fog 6 amper átmenni...
Ezt már vagy 15 éve két magyar srác eljátszotta egy Skoda S100-assal. Ott símán a benzin/levegő keverékhez adagolták a desztvizet, ment is a Skodri, mint a rettenet...
![]()
A háromütemű az az, mikor nincs negyedik, kipufogó ütem, vagyis abszolút környezetbarát...
![]() A hatütem két háromütemű V-alakban, vagyis a V3-as... ![]()
Régen a ruszki Kraz-nak volt kétütemű dízelmotorja, ha jól emlékszem... Azért szennyez az rendesen...
Hát nem semmi. 12V 6A és 360W kimenő teljesítmény. Ilyen nekem is kell.
![]() ![]() ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |