Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Tudomásom szerint a II. világháborúban a németek már alkalmazták repülőgép motorokban a víz befecskendezést. Sőt a mágnes gyűrű az üzemanyag cső köré is az ő ötletük volt.
Mert ez egy környezetbarát erősítő. A keletkezett hőt felhasználja villamosenergia előállítására, és az ezzel növelt teljesítményből adódó hőt is újra meg újra. Így lesz a névleges 12*6-ból valójában 360W
![]()
23:27. Még 9 óra a fizika vizsgáig. A könyv már erősen megrongálódótt
![]()
Csak semmi pánik. Nálunk 60% volt a bukottak aránya. 8-ból 7 feladat kipuskázva karó. (nem én voltam) Ment rendesen a véletlenszám generálás, hogy kit húzzanak meg.
![]() ![]() Nekem amúgy holnap infó vizsga, de van még addig 11 és fél órám. Még most nyomtattam ki a könyveket, amit meg kellene addigra tanulnom. Kb 150 oldal csak. ![]()
Ez már a környezettudatosság jegyében született.
![]()
Én automotor újságban olvastam erről 2 cikket (a mágnesgyűrűs üzemanyagcsökk.) Ott az volt hogy magyar találmány, de ki tudja. Amúgy a 6 ütemű gépről itt egy cikk.: 6 ütemű motor
Dehogy most kezdem, de erre 1 hét se elég. 50 pontból 40 elméleti kérdés. Az elmélet ami kell az nemsok, füzetben 30 oldal, de az tiszta képlet. Azért nemgondoltam volna, hogy mérnökin ez az elvárás. Képletek magolása. Szép...
Mindenesetre puska puska hátán megyek be, aztán lesz ami lesz. De már érzem, hogy az első tantárgy amit bebukok 3 félév alatt, az magolásból lesz. ![]()
A mágnes gyűrűs és több más dolgot is teszteltek a Discovery-n futó Állítólag című műsorban és az ott látottak szerint semmit nem ért. A legjobb dolog ,ami bevált az a dízel motor használt sütőolajjal történő üzemeltetése volt. Ugyanannyi volt a fogyasztása azzal, mint a gázolajjal és ugyanúgy ment.
Sőt, a hangulatomat is fokozza.
![]()
Esetleg tudja valaki hogy egy 4 ütemű 1 hengeres 4 szelepes Suzuki DR könyökcsöve miért izzhat én és 2 autószerelő haver is agyaltunk de nem jöttünk rá. A vezérlés mondjuk kopott (lánc, fogaskerék, bütyköstengely, és a szelepek is eléggé be vannak már égve). Belőttük a szelephézagot, beállítottuk a karbit, gyújtás elektronikus (azt nem néztük, mert szikra volt) És néztük a kipufogót is. De még most sem jöttünk rá. Valaki találkozott már ilyen problémával?
![]()
Attól még lehet magyar találmány, hiszen a gyufától a hidrogén bombáig mindent a magyarok találtak fel.
A hat ütem nagyon tetszik. Az enyém injektoros gép, holnap viszek vizet a garázsban és ki próbálom.
Mézet csak ismerős termelőtől érdemes venni mert mindent hamisítanak. Amit én veszek 1 kg mézet abból háromszor annyit állítanak elő és ez kapható a boltban.
Na jó pihenést mindenkinek, aki vizsgázik valamiből annak hajrá, pénteken én is fogok.
![]() ![]()
Utógyújtás szaga van a dolognak. Egyébként van erő a gépben?
Jó reggelt minden koránkelőnek.
Marhajó, ez tettszik. ![]() A hozzászólásokban ez vágja nállam a 20A -est: Idézet: „ Tisztelt XXXX !Hali elromlott a hifim ,de a hangfalaim jó össze tudom kötni pl.a laptoppal szóval a hifi helyett a hangfalakkal?____” A válasz is cool: Idézet: „Tisztelt yyyyyy ! Laptop vagy számítógép kimenő jelét is tudod csatlakoztatni, és az erősítőre pedig a hangfalakat rá tudod kötni. Üdv” ![]() Ez még a "bemegy a volt, kijön a volt" -os beszólást is űbereli.
Jó reggelt. Négyszer olvastam el, egész jó ébresztőnek
![]()
Körülbelül egyezik, a véleményünk.
![]() A szomszédok, meg már rég megszokták, hogy magamban nevetek, na persze, ha értenék, és tudnák mit olvasok, akkor, más lenne helyzet. ![]() ![]()
Ja hogy te ezeket érted is :worship:
![]()
Idézet Indexról:"A 26 szakszervezetből 12 aláírta az új ksz-t, az mégsem lépett életbe, mert az aláírók aránya nem érte el a 65 százalékot."
Már itt is a rövidítések, persze nem szabad semmit kiragadni a szövegkörnyezetből, de ha nemtudnám hogy a "ksz" Kollektív Szerződés"-t takar akkor első ránézésre 4 lábú barátunk, kellemetlen velejárójára gondolok.
Nem akartam szerénykedni, de ha már így megköszönted.
![]() ![]()
Ktobi! Megint beleszólsz valamibe, amiről csak találgatsz.
A VW -en csak két szíjtárcsa volt, - és a tárcsa kialakítása emiatt megfelelt a harisnyának, mert megvezette, - csak a dinamót és az ezen lévő turbinát hajtotta. A skodán meg három tárcsa volt, és itt vízpumpát is kellett hajtani. (Az ékszíj kb. háromszor annyit ment el egy bogáron, mint egy skodán.) A vízes autók mindössze 1-2 km-t tudtak megtenni harisnyával, - ha nem dobta le, akkor elégett. (Sokan kipróbálták ezt akkoriban.) Az ékszíj helyettesítése nyilon harisnyával majdnem a nyilon harisnyával egyidős. 1938 -as VW kézikönyvben volt leírva, hogy az ékszíj szakadása esetén ez megoldás lehet, ha nincs tartalék szíj, de van hölgy utas. Az ötletet az adta, hogy egy ürge a sivatagban ezzel a megoldással 40 km-t tett meg a bogárral, valamikor a harmincas években.
...és mennyivel jobban néz ki egy nő lábán a harisnya, mint a kocsi ékszíjtárcsáján. Valahogy más érzés kerülgeti az embert, amikor "leveszi"
![]()
Ketten csak elbírunk vele!
![]()
Azt hiszem ezt a harisnyafélét, híják bordás ékszíjnak.
![]() ![]() ![]()
Matyi! Arra nem gondoltál, hogyha rá sem adod a harisnyát esetleg szebben nézne ki? :hehe:
A beégett kipufogó szelep is okozhatja ezt a hibát. Hiába állítjátok be a hézagot, ha nem zár rendesen a szelep.
Ahogy te mondtad: neki csak az esze van ott, ezért matematikailag helyes zolee1209 állítása.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |