Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Lapozás: OK   8 / 196
(#) sufni-tunning válasza csibai hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Megpróbálom újra felrakni.

Kép.jpg
    
(#) sufni-tunning válasza sufni-tunning hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Remélem sikerül kibogozni belőle valamit.
Most próbálok keresni Octavia leírást.
(#) csibai válasza akos70 hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Köszi a rajzot, remélem segít!
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 22, 2010 /
 
Üdv mindenkinek! Érdeklödnék nem tud valaki olyan progit amivel skoda octavia adatai ben vannak illetve robbantott rajza van? Honnan lehet ne letölteni illetve megszerezni? Köszönöm előre is a segítségeteket!
(#) sufni-tunning válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 22, 2010 /
 
Van némi rajzom jelenleg Skoda Felícia és Fabia. Octavia leírást én is keresek.
Kicsit pontosítsad mit szeretnél, mit keresel, lehet van valaki, aki tud segíteni, és lehet, csak egy rajza van, vagy lerajzolja mire gondol (szabad kézzel, géppel).

Írd meg a hibát amennyire pontosan csak tudod, ha mérsz azt is írd ide.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 22, 2010 /
 
sufni_tunning Vezétmüszijj csere lesz . Meg risztót cserélném ki. Továbbá a kulcsot nemakarja mindig elfogadni az immo és azt mondták 70ért kiszedik illetve 120ezerért tesznek ujjat. Szoval valami megoldás kellene! Nagyábol ennyi.
(#) csibai válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Tisztel fórumozó társam! Szerintem a vezérműszíj cseréjét bízd valami szerelőre, mert ha véletlenül "elteszed" a vezérlést csúnya károkat tudsz magadnak okozni. Ilyenkor érdemes megnézni a vízszivattyú, és egyéb oda tartozó görgők állapotát is! A kulcs illesztését sem javasolnám teljesem amatőröknek (én is az vagyok) mert esetleg elektronika csere lesz a vége. Egyébként ha elolvasod a korábbi véleményeket, akkor megtalálhatod a megoldást. Interface kábel, laptop, vag-com olyan változata ami a kulcsot is tudja kezelni. A risztót ugyan megcsinálhatod te magad is. Egyébként nem írtál pontos típust, illetve motorkódot ami nélkül nehéz segíteni, hisz ahány darab sajna annyi féle. Tisztelettel: csibai
(#) sufni-tunning válasza csibai hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Jobb szakemberre bízni, viszont azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, vannak olyan embeek, akik talán hobby-ból, talán érdeklődésből (nevezzük inkább kihívásnak) megpróbálják megoldani a felmerülő feladatokat.

Megfelelő információ birtokában -ami alatt a szakmai felkészültséget és a típusismeretet értem, hozzá a speciális szerszámokkal és azok szakszerű használatával a vezérműszíj csere szinte bárki számára megoldható.
Ezzel nem szeretnék senkit arra buzdyítani, hogy sajűát maga álljon neki az autója megjavításához, de be kell látni vannk olyan emberek is akik képesek és meg is akarják csinálni saját autójukat.

Én sem javaslom az otthoni szerelést, főleg nem egy vezérműszíj cserét. Ha valaki megpróbálkozik egy ilyen munkával előtte mérlegeljen megéri-e, meg tudja-e csinálni, van-e lehetősége a "felügyeletre"?

Ezen az oldalon is vannak olyan emberek, akik szívesen segítenek.
Amikor segítséget nyújt egyik ember a másiknak ha nem ismeri akkor feltételezi, hogy a segítségkérő rendelkezik egy "alaptudással". Birtokában van az adott feladattl kapcsolatos alapvető tudással, csak a feladathoz kapcsolódó speciális tudás kell, esetleg ahogy én szooktam mondani (és természetesen nem degradáli célból) "Józan paraszti ész"-re van szükség.
Néha a megoldás ott van a szemünk előtt csak nem látjuk, vagy "túlgondolkozzuk" a feladatot. Ilyenkor jól jön egy kívülálló, aki más szemszögből közelíti meg a dolgot. Rákérdezhet olyanra, ami mellett elsikoldtunk.

Remélem érthető voltam.
(#) csibai válasza sufni-tunning hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Teljesen egyetértünk, nem is ártó vagy kioktató céllal írtam, ha Te úgy értelmezted akkor megkövetlek, bocsánat. Csupán azt szerettem volna jelezni, hogy bár valóban megfelelő szerszámok birtokában nem ördöngősség egy vezérműszíj csere, de valóban mérlegelni kell tudásunkat is, és valóban itt sok jószándékú segítőre lehet találni. Mégegyszer bocs ha esetleg bárkit is mégbántottam.
Egyébként a hét végén szeretnék én is nekiállni az autómnak mert eddig a rossz idő nem engedte. Nekem is van sajna egy csomó apró problémám amiket korábban jeleztem. Nos mint igértem hamarosan fényképes beszámolóval jelentkezem.
(#) Auf válasza samara hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Helló!
Nem törli ki sehogy sem. Ha tekerem, nem kapcsol semmit. Úgy érezni, hogy nem is kattam, mint mondjuk a másik gomb(az óráé). Csak váltogatja az oil és az insp feliratot.
Igazából az lenne jó, ha valaki ki tudná olvasni géppel a hibákat, meg ezt kivenné belőle.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 25, 2010 /
 
Ez ind szép és jó!! Csak az a baj hogy nekem a vezérműszíj csere vízpumpa meg e feszítő görgő 80ezresembe került. Mint ahogy kiderült az alapanyag hozzá 32 ezer volt. 48ezret adjak a szerelőnek? 99es octim van. AKL es motorkód. Immorol annyit bevitem a szervizbe azt mondták új kulcs megold mindent. Rendeltem egyek progival együtt 21ezer volt közölték a müszerfal betét következik ami kb 100ezer lesz. Valami kiutat kel keresni. Köszi a segítségeteket!
(#) VIM válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Helló!
Meglepően sok infó van az ADCD-ben a kocsidról. Nem tudom azonban, hogy mennyire használható számodra. Csak így tudom sajnos felrakni a képeket. Az immo-ról ír valami furcsaságot, de nem értem.
VIM
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 25, 2010 /
 
Ja és Lenne ég egy kérdésem Milyen aksi van gyárilag az 1,6okban? NEkem most egy 45a/h van bene? Mekkora a belevaló?
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 25, 2010 /
 
Köszi szépen VIM
(#) VIM válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Hát a progiban nincs róla infó, de ekkorákat raknak az 1.6-ba. Ami aTiedben van, az a kis szuziba való.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 25, 2010 /
 
VIM Lehet emiat nem indul el a légkondim?
(#) samara válasza VIM hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Szépen sorjában, a némítás után. Az Octaviakba 55Ah akkumulátor kell, a tákca (tartó) is annak megfelelően van kialakítva no meg persze a generátor is. Az autodata-val vigyázni kell nem minden esetben adja azt az információt (rajzok) ami nekünk kell, vagy ami jó.
Igen, igen szerelő és szervize válogatja. Valószinú rossz helyen jártál. Nálam az 1.4 16v -s motor vezérlés cseréje olajcserével fúszerezve annyi, mint amit írtál. A tiéd 40 olajcserével max 50000Ft. Honnan tudod, hogy az immobilisered rossz? Írjál valami tünetet! Vagy csak egyszerúen annyi, hogy nem indul rendesen? Jelez a check lámpa? Annak például számtalan, nem immibiliser probléma kehet az oka. Mindent meglehet tanulni autodidakta módon. Azonban sok kezdő szerelő is megfizeti a tanulópénzt, hát ha még valaki laikus és adja isten a saját autójával teszi mind ezt saját kárán tanulja meg, erre mondják okos lehetsz, de szép nem. A service felirat nullázásról annyit mivel két gombos (óra és napi km) ugyanaz mint ameddig eddig írtam, a napi km számláló gomb nyomvatart, másik kéz óra állító gomb (most nem emlékszem) jobbra vagy balra tekerése. Akkor jó ha a nullázás sikerűl a vizszintes csík megjelenik a felirat után.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 25, 2010 /
 
smara Sokszor azt csinálja hogy villog a kulcsocska indítás után mindjárt le is áll. Néha 5- indítást is elbír! Ahogy irtam a kaposvári szerviz javalatára vettem új kulcsot és a tünet nem szűnik. Idegesitö néha
(#) samara válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Azt kellene megnézni, hogy indítózáskor van e benzin ehhez a nyomócsőről le kell húzni a benzincsövet. És meg kell vizsgálni azt is van e gyújtás, ehhez sajnos egy gyertyapipát le kell szedni (elég macera) gyertyát belerakni, gyertya vége test és indítózás, valamint a szikra leellennőrzése.
Azért nem értem a dolgot, mivel a computer ha immobiliser hibát észlel a check lámpának kellene világítania 99%-ban. Tipikus eset amikor példáúl lemágnesezik a kulcsot. Esetleg, esetedben még azt tudnám elképzenlni, hogy ha lóg a gyújtáskapcsoló bele, de hát gondolom ez nem így van.
(#) örvájn28 hozzászólása Feb 25, 2010 /
 
samara holnap nekifohászkodom és megnézem amiket mondtál irtál. Semmi más nem villog csak az immonak a jele. Kocsiban egy kulcsocska. Nekem is az volt a gynum log a gyújtáskapcsoló de nem az sajna.
(#) Hosszulabu válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Csak nem az Egri szervízben jártál ??
Nekem egy kis problémám volt a műszerekkel,visszajelzőkkel, műszer cserét javasoltak cca.200.000-ért.
Szétszedtem pár forrasztás újra forrasztottam és minden ok. kb 10 perc és 0 Ft.
JAVASLOM MINDENKINEK: NAGY ÍVBEN KERÜLJE EL AZ EGRI SZERVÍZT !!!
Ha jót akar magának.
(#) samara válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
És még azért sem értem, mert akár a házat és akár a betétet simán kicserélheted. A japán autóknál van a gyújtáskapcoló körül az immo "jelfogója".
(#) samara válasza samara hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Bocs ez lemaradt.
(#) örvájn28 válasza Hosszulabu hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Ez kivételesen a kaposvári szerviz. Ezek sem piskóták olajcsere 45ezer számlával igazolom leesett az álam
(#) örvájn28 válasza samara hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Azt mondta bent a srác nem olyan egyszerü mert a számitógépet újra kell programozni. Mondtam neki veszek használtam azt mondta ujat! Akkor lehet nem is olyan nagy baj van?
(#) samara válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 25, 2010 /
 
Az az egész programozás kb 10perc max 1óra, de az is csak azért, mert ha nincs benne az ECU ban az immo szám, valami folytán "kiment" belőle, akkor a sorszámot le kell kérni a gyárból és kávészünet egy kis lecsi fecsi, maj feltölteni az adatot és kész is.
(#) Auf válasza samara hozzászólására (») Feb 26, 2010 /
 
Hi!
Néztem, a törlést, de nem figyeltem, vagy nem jól értelmeztem, hogy a másik gombot tekerjem. Nem akartam elb.szni.
Viszont nekem is csinál ilyet, hogy nem indul néha. Ha hideg van, simán indul, ha mentem vele pár kilómétert, és meleg van, akkor nem indul a kulcsal. Na ez miért lehet.
(#) karika002 válasza örvájn28 hozzászólására (») Feb 26, 2010 /
 
Hali !
Az octávia 1-s immója egyszerű mint a faék,ha nem akarsz még súlyos 10ezreket költeni felejtsd el a szakszervizt ,keress egy jó villamosságszerelőt és megoldja a problémádat.Szerintem az új kulcs árának a feléből meg lehetne oldani.(nekem így látatlanban olvasótekercs gyanús az autód).
Üdv
(#) heinrik endre válasza Secret hozzászólására (») Feb 27, 2010 /
 
Sajnos az a baj hogy sok szakszerviz csak lehúz és olyan alkatrészt is kicserél amit nem is kéne ..............ez a fő prob..........keres egy magán szervizt akinek van egy újjabb ovb -hibakiolvasolya ..Itt konkrétan kiirja a hibát ..........és nem találgatnak .Rőviden ennyi
(#) samara válasza Auf hozzászólására (») Feb 27, 2010 /
 
Szóval ugorjunk neki mégegyszer. Jobb gomb benyom és nyomvatart, gyújtás ráad, ezután miközben a jobb gombot folyamatosan nyomvatartod a bal gombon kell csavarni jobbra vagy balra. Ha jó a törlés, a csavarás után víszintes szaggatott vonal jelenik meg. Ekkor törölted az OIL feliratot. Ismét benyomod a jobb gombot, és megint csavarsz a bal gombon ...... és ekkor már az INSP feiratod törlöd.
Kérdés, indítózáskor (meleg motornál) az indítómotor forgatja a motort? Amikor "ráadod" a gyújtást, hallod az AC-t, hogy feltölti a rendszert? Mivel jön a tavasz és elég komoly hőmérsékletkülönbségek vannak, ilyenkor szoktak lenyekkenni az AC-k, és ilyenkor jönnek elő a termosztát problémák is. Mint az elözőekben írtam a gyújtáskapcsolóban nincs immo "jelfogó". Az egyszerüség abban áll, hogy egy laikus is akár betudja tanítani a kulcsot, ha a immokód az ECU- ban nem "sérűlt".
Következő: »»   8 / 196
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem