Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LC mérő
 
Témaindító: jocoka, idő: Jan 22, 2007
Lapozás: OK   53 / 188
(#) kapcsrajz válasza CHZ hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Szia !
Az enyém is ilyen. Nekem 2 K ellenállás van beletéve.
(#) rbreki hozzászólása Márc 6, 2010 /
 
Sziasztok !
Szeretnék építeni én is egy LCM3 v2. Pic 16f698-hoz el tudná valaki küldeni az 1.2 szoftvert ? és hozzá valami leírást hogy kell beégetni.
Köszönöm !
(#) kapcsrajz válasza rbreki hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Szia !

Én PIC16f690-et tennék bele.
A cikk és a fórum minden továbbit elmond.
Ha nem tudsz PIC-et égetni inkább Deguss-tól rendeld meg a felprogizott vezérlőt.
(#) rbreki válasza kapcsrajz hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Ez is jó bele ? ezt nem kell beégetni?
Sajna kezdő vagyok nem égetem még PIC-et , de ha valaki tudja leirhatná nekem !
(#) rbreki válasza kapcsrajz hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Bocsi elírtam a PIC 16f690 , de tudna valaki segíteni?
(#) Beachway válasza rbreki hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Nos elsőként kell vásárolnod egy égetőt! De építhesz is, ha van kedved hozzá. Ha ez rendelkezésedre áll, akkor egy nyilatkozat ellenében megkaphatod a progit! A fóromban le van írva részletesen, hogy mit kell tenned.
(#) kapcsrajz válasza rbreki hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Szia !
Igen ezt is be kell "égetni".
A PIC programozásról egy topic itt :

http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_305_from.html

Konkrétan leírtam a legegyszerűbb megoldást.
De ne haragudj meg ,szerintem először valami egyszerűbbel kezd , mert a kérdéseidből úgy látom teljesen kezdő vagy.
Nyákot tudsz gyártani ?
Ha kész lesz a műszer mire akarod használni ?
(#) rbreki válasza Beachway hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Hol találom ezt a nyilatkozatot amit ki kell tölteni ?
(#) rbreki válasza kapcsrajz hozzászólására (») Márc 6, 2010 /
 
Igen nyákot tudok készíteni vasalásos módszerrel !
Most készítem magamnak a forrasztóállomásomat.
Kondit és ellenálást szeretnék kimérni !