Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   822 / 3988
(#) gg630504 válasza Sword hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

10 méterre nehezen nyomja fel a vizet a légnyomás.
(#) Sword válasza gg630504 hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Épületgépész és gépészmérnökhallgató vagyok, tisztában vagyok vele
10m az elméleti, hisz az tart egyensúlyt a légköri 101325Pa-al (1bar), ami durván 10m vízoszlop nyomása. Gyakorlatban, veszteségtől függőent 7-9,x méter lehetséges. Ezért is írtam 9-10métert, igazából sose mértem milyen hosszú. de legyen, akkor 8,8m mondjuk.
(#) gg630504 válasza Sword hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Ha már működik, akkor OK. Nem olvastam az előzményeket; azért szóltam, hogy 10 méterre a _tervezést_ át kell gondolni.
(#) Sword válasza gg630504 hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Jah, oké, másképp értettem, semmi gond
(#) kadarist válasza Sword hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Kár, hogy három-négy topicban folyik egyszerre a szivattyúvezérlésed kitalálása.
(#) mex válasza Sword hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Feltételezem, hogy tömszelencés megoldású zárt kapocsdobozzal rendelkező szivattyú, mégha orosz is.
A helyedben belenéznék a dobozba, és megkeresném a védőföld csavarját. Ha nincs, amit nehezen hiszek, hát fúrj egy menetet a motortestbe, és csatlakoztasd oda.
(#) Sword válasza kadarist hozzászólására (») Márc 27, 2010 /

Bocsi, próbálom topic téma szerint szűkíteni, ezért is nem írom be mindenhova ugyanazt, csak linkelem.