Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
10 méterre nehezen nyomja fel a vizet a légnyomás.
Épületgépész és gépészmérnökhallgató vagyok, tisztában vagyok vele
10m az elméleti, hisz az tart egyensúlyt a légköri 101325Pa-al (1bar), ami durván 10m vízoszlop nyomása. Gyakorlatban, veszteségtől függőent 7-9,x méter lehetséges. Ezért is írtam 9-10métert, igazából sose mértem milyen hosszú. de legyen, akkor 8,8m mondjuk.
Ha már működik, akkor OK. Nem olvastam az előzményeket; azért szóltam, hogy 10 méterre a _tervezést_ át kell gondolni.
Jah, oké, másképp értettem, semmi gond
Kár, hogy három-négy topicban folyik egyszerre a szivattyúvezérlésed kitalálása.
Feltételezem, hogy tömszelencés megoldású zárt kapocsdobozzal rendelkező szivattyú, mégha orosz is.
A helyedben belenéznék a dobozba, és megkeresném a védőföld csavarját. Ha nincs, amit nehezen hiszek, hát fúrj egy menetet a motortestbe, és csatlakoztasd oda.
Bocsi, próbálom topic téma szerint szűkíteni, ezért is nem írom be mindenhova ugyanazt, csak linkelem.
Nem akarom a szivattyús topicot kapcsolós dolgokkal szemetelni és viszont.
Sziasztok.
Optikai dugaljakból van adó is meg vevő is külön? Vagy egyfajta van és két kötési mód?
Van adó és vevő is. Vagy LED van beépítve, vagy fototranzisztor.
Udv mindenkinek !! Lenne egy problemam es nem kapok valaszt ra !!