Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   854 / 3994
(#) MaTe193 válasza hadnagyakos hozzászólására (») Ápr 27, 2010 /

Ez szuper !Köszönöm szépen !De mivel itt három kondi van az értékeik nem adódnak össze(Még kezdő vagyok azért kérdezek ilyeneket.)?Egyébként ami itt kijön az ugyebár a felső érték,mivel ebben van egy 220 KOhm-os potméter?egyébként melyik freki lenne halható?
(#) hadnagyakos válasza MaTe193 hozzászólására (») Ápr 27, 2010 /

Nem fognak összeadódni, mivel a három kondi egy fokozatkapcsolóra van kötve, így mindig csak egy kondi van bekötve az áramkörben.
(#) mlhe_vr hozzászólása Ápr 27, 2010 /

Bocs nem ide szántam...
(#) kadarist válasza mlhe_vr hozzászólására (») Ápr 27, 2010 /

Szia!
A PIC-nek nem 5Volt kell?
(#) MaTe193 válasza hadnagyakos hozzászólására (») Ápr 27, 2010 /

Értem!(Még mindig kezdő vagyok)A fokozatkapcsoló ugye olyan,hogy először csak az elsőt aztán az első kettőt,aztán az összeset bekapcsolja?
(#) kadarist válasza MaTe193 hozzászólására (») Ápr 27, 2010 /

Igen! Olyan, mint a bicikliden a váltó. Egyszerre csak egyféle fokozatba tudod betenni.
(#) BZoli94 hozzászólása Ápr 27, 2010 /

AT-s PC tápból nem lehet valahogy egyszerűen kinyerni, mondjuk 17V-ot, vagy minél többet? A lényeg, hogy legalább 3A-t bírjon. Előre is kösz, és persze üdv!
(#) moltam válasza MaTe193 hozzászólására (») Ápr 27, 2010 /