Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Ez szuper !Köszönöm szépen !De mivel itt három kondi van az értékeik nem adódnak össze(Még kezdő vagyok azért kérdezek ilyeneket.)?Egyébként ami itt kijön az ugyebár a felső érték,mivel ebben van egy 220 KOhm-os potméter?egyébként melyik freki lenne halható?
Nem fognak összeadódni, mivel a három kondi egy fokozatkapcsolóra van kötve, így mindig csak egy kondi van bekötve az áramkörben.
Értem!(Még mindig kezdő vagyok)A fokozatkapcsoló ugye olyan,hogy először csak az elsőt aztán az első kettőt,aztán az összeset bekapcsolja?
Igen! Olyan, mint a bicikliden a váltó. Egyszerre csak egyféle fokozatba tudod betenni.
AT-s PC tápból nem lehet valahogy egyszerűen kinyerni, mondjuk 17V-ot, vagy minél többet? A lényeg, hogy legalább 3A-t bírjon. Előre is kösz, és persze üdv!
A kondik között válthatsz vele. Először az első kondit, másodszor a másodikat harmadszor a harmadik kondit kapcsolja be az áramkörbe. Harmadik állásában nem kapcsolja párhuzamosan a három kondit.
Köszönöm nézegettem, de épp mondta tesóm, hogy van itthon egy video... Belenéztem, hát elég colos trafó van benne, sok kivezetéssel, szerintem ezzel fogom megoldani a problémámat. Üdv
Köszi szépen, szétnéztem, de elég borsos az áruk, hasonlóakat találtam én is.
De úgy néz ki megoldódik a problémám. De köszi mégegyszer!
Üdv mindenkinek!