Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Mercedes A 140 szervizkijelző
Témaindító: mazerati66, idő: Okt 6, 2009
Láttam már ilyen progikat 5-10ezer Ft-ért különbözö weboldalakon. Meg persze itt-ott ingyen.
Igen progik vannak csak melyik az ami használható is!
Tulajdonképpen mindegyik használhato, egyik itt hiányos kicsit, másik ott. Ha több van, az nem baj. Kérdés, hogy mire kell. Ezek általános progik, minden tipushoz megtalálhatoak bennük a lényegesebb adatok, rajzok, leirások. Ezen kivül léteznek tipusspecifikus programok, ezek csak egy adott tipusrol szolnak, de arrol benne van minden, az utolso szögig. (ha érdekel, keress rá a következö szavakra: WIS, EPC, TIS, ELSA - ezek tipusokrol szolnak, vagy pl. ToleranceData, Autodata, Autofit, Vivid- ezek általánosak.)
Mercikhez kelenének főként elektronikus rajzok.
Mit hová kötnek - ha kell + dolgot beszerelni hogyan tudom (riasztó, rádió.stb.) Ha meghibásodik valami elektronika ki tudjam mérni megvannak-e a feszültségek. Nekem elektro múszerész a szakmám és szintén nagy merci rajongó vagyok és van is szerencsére egy kettő. wis nevű program nekem is megvan de igazán nem boldogulok vele.
Ha egy ilyen fiatal Mercit magad akarsz szervizelni, a m9szaki ismereteken tul kell valami diagnosztikai eszköz is, Pl. Mercedes Carsoft 7.4.
A tieden már szerintem saját vezérlöje van minden részegységnek, CAN-BUS, stb. A hagyományos modszerekkel lehetetlen javitani.
Igazán csak úgy szeretném szervizelni, hogy ha konkrét hiba van akkor javítani vagy cserélni - gyári értékek el állításába semmiképen nem szeretnék belemenni.
pl. legutóbb w140 bálna ajtónyitásoknál sűrűn felnyitotta a csomagtartót is - sok idő eltelt mire megtaláltam a csomagtartóban azt a szelepet amit a komfort modul vezérel és ki tudtam iktatni. sajnos a hibára nem jöttem rá! Álófűtés beépítésnél is több napom ment el mire a ventillátor vezérlőszálát megtaláltam és tudtam hozzá építeni egy új fokozatmentes vezérlést. Tehát lényeg egy progi amin a villamossági bekötések kapcsolások láthatók .
Van egy Autodata WD5 nevü program, abban egész jo rajzok vannak, de Mercihez csak a 168, 202 , és 210-hez. Talán ha van ujabb verzioja, abban lenne a 211-hez is, az biztosan használhato lenne a tiedhez.
Hy!
Egy merci E200-as anyósülésében meghibásodott a nyomásérzékelő. Ki lehet-e iktatni, vagy a fedélzeti computert "átverni" valahogyan?Van a műszerfalon egy hibajelző lámpa(SRS asszem), az világít.Ki nem vehetem belőle az izzót.Az ülésből már kibontottuk az elektronikát és a nyomásérzékelő fóliát is.A doboz ki volt öntve műgyantával,de ki lehetett hámozni belőle a NYÁKot.3 vezetékkel csatlakozik az autóhoz a panel.Táp test, és gondolom jel vezeték.Rá van írva , hogy 100Baud.De síma kommersz vezetéknek néz ki. hegusp
Hello!
Nem csináltam még ilyesmit, de nem is tartanám tul szerencsésnek átverni a légzsákvezérlöt. Nem véletlenül van az ott. Ha adott esetben fölöslegesen eldurran az utasoldali lufid, az többe kerül. Ha nem durran, amikor kéne, az meg pláne...
Hy!
Nyugodtan durranjon...inkább.Tehát az nem baj ha azt hiszi a computer, hogy míndíg benne ülnek.Ha kinyílik, tegye.A lényeg, hogy ne legyen hiba jel. hegusp
Köszi- utánanézek ennek a proginak.
Jönnek tovább is a problémáim. w209 nyári hátsó kerék 255/35r18 téli felrak 265/35r18 műszerfal jelez defekt vagy keréknyomás nem megfelelő! Kérdésem lehet ezt számítógépesen OBD átírni a megfelelő valós kerékméretre?
Az okozhat problémát,ha elöl-hátul nem egyforma a kerékátmérö.
Hát igen ez a problémám!
Olvastam most valahol , hogy tanuló módba kell áttenni a kocsit (inicializáló) és felismeri a gumiméret külömséget avagy a gumikopás adta külömbségeket. Gyárilag megadott használható gumiméretnél is vannak 1%-on belüli eltérések---az én esetemben ez 0,9 % nyári gumiknál amik rajta voltak 0,16% volt csak. Közben megpróbáltam első kerekek 2,7 bár hátsók 2,2 bár és tökéletesen működik nincs hibakód csak nem az igazi ez a megoldás. Mosmár csak a tanuló módot kíne kitalálnom hogyan kell áttenni és elméletileg 10 perc 60 fölitti tempó után jegyzi a dolgot és utána csak az ettől eltérő esetekben fog jelezni. VALAKI TUD SEGÍTENI AKKOR MEGKÖSZÖNNÉM!
Sziasztok!!!
Tudna nekem segíteni valaki? Merci Vito 112cdi, 2001-es évj. Hasonló a problémám, mint az első kérdezőnek: olajcsere számláló nullázása! olajcsere megtörtént, csak a praktikát nem tudom a nullázásra! Segítségetek előre is köszi!! Gábor
Ákos70-et megkörnyékezed egy üveg borral biztos segít - ebben a témában Ő a profi.
Inkább kettö háromágu. De a nagyobb különbség az,ami köztük van.
Sziasztok!
Nem tudom él e még ez a topik, de azért megpróbálom! Kérdésem: Egy Mercedes-Benz - W168 - A140, L típusú autóban milyen típusú motor van? Központi befcskendezésű vagy egyenkénti vagy más? Mi a hivatalos "titulusa"? Sehol nem találok leírást ami pontosan meghatározná a típust. Még a szervízkönyv is mélyen "halgat" erről! Köszi a segítséget, ha még jár erre valaki!
Szia! Ahogy nézegetem, az 1.4-es és az 1.6-os motor egyaránt hengerenkénti befecskendezéses.
Köszi, de miből derül ki, hogy befecskendezéses és nem más?
Nem igen gyártanak másmilyet belőle.
Egészen. De ez egy elektronikai fórum. Miért nem merciseket kérdezgeted erről?
Szia. Onnan derült ki, hogy előkerestem a motorvezérlő elektronika kapcsolási rajzát, és egyből négy injektort láttam rajta.
A cím a google-ból van én csak csatlakoztam!
Köszi!
Ez már meggyőző!
Itt van, mutatom is: :yes:
Bocsi hogy beleszólok!
Holl lehet szert tenni egy hasonló programra ...mely köpi a merci elektronika bekötéseket? |
Bejelentkezés
Hirdetés |