Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   575 / 2499
(#) szamóca válasza terabyte hozzászólására (») Júl 14, 2010 /
 
anál jelentése=a végbélnyíláson keresztül történő.
bug jelentése=A szó eredete az angol bug (bogár) szó.
A gond az leírt, és a leírni akart (annál) szó totálisan más jelentése.
(#) Doncso válasza szamóca hozzászólására (») Júl 14, 2010 /
 
Óriási, fetrengek!
(#) terabyte válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 14, 2010 /
 
A helyesírásárt sry én csak egy lelkes kezdő vagyok aki leírta az észrevételét.
(#) Doncso válasza terabyte hozzászólására (») Júl 14, 2010 /
 
Szia, nem akarok belevau, de néhány jótanács, és nem lesz több ilyen jellegű problémád. Mivel ez egy komolyabb szakmai fórum, próbálj meg méltó tag lenni, mi itt megtiszteljük a másikat azzal, hogy összeszedett hozzászólásokat gyártva, köz érthetően, helyesen megfogalmazva írjuk hozzászólásainkat. Nem baj, ha lelkes kezdő vagy, sőt, szívesen látunk téged is, segítünk ha elakadsz, nincs ezzel gond, csak tiszteld meg magadat, és a többieket azzal, hogy helyesen írsz, és mellőzöd az ilyen span tanyás msn-es sry, lol meg ilyen megnyilvánulásokat. Itt a segítség az önzetlenségen alapul, ha elvárod mástól , hogy vegye a fáradtságot segítséget nyújtson, akkor a legkevesebb , hogy te is veszed a fáradtságot, és összeszedett, érthető hozzászólást írsz, ami téged is jellemez. Ne értsd félre, csak segíteni akarok.
Üdv. Doncso
(#) lewi hozzászólása Júl 14, 2010 /
 
nos, a "régebbi" 2000uf mellé még pakoltam további 4400uf ot, így összesen 13200uf van a tápban, és a búgás megszűnt. sajnos azt nem tudom, hogy ezt az az óriási méretű puffer csinálta e, vagy hogy az elkötést javítottam, de így legalább már nem búg. kicsit sem gerjed, de mindezekkel ellentétben nem észlelem továbbra sem, hogy erősítene.