Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   30 / 167
(#) geriopel válasza guliver83 hozzászólására (») Júl 11, 2010 /
 
Ez érdekelne engem is, mert az enyémben is ilyen van, de sehol nem találok hozzá leírást!
(#) lorant_d válasza geriopel hozzászólására (») Júl 12, 2010 /
 
kűlgy egy féképet a táviranyitorol es lehet hogy tudok segiteni ok
(#) tarlostamas hozzászólása Júl 19, 2010 /
 
Helló mindenkinek! Peugeot 206 1.4 hdi-m ba raktam központi zárt es össze kéne kötnöm a távirányitós kulcs egységével csak azt nem tudom hova. A vár központjábol két vezeték menne (nyitás-zárás).
A segítséget előre is köszi.
(#) Inhouse válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 20, 2010 /
 
Milyen vár?

Üdv
Inhouse
(#) sirály12 hozzászólása Júl 20, 2010 /
 
Erre valaki: Bővebben: Link
(#) CsemanAttila válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 20, 2010 /
 
Az nem "zár" akart lenni?
(#) akos70 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 20, 2010 /
 
Lekvár.
(#) geriopel válasza lorant_d hozzászólására (») Júl 20, 2010 /
 
ilyen fajta.Előre is köszi!

422t.jpg
    
(#) Inhouse válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 21, 2010 /
 
Ha távirányítós kulcs volt benne gyárilag, akkor kp zár is volt benne, nem? Akkor minek raktál te bele? Ha az a távirányítós kulcs egy utólagos riasztós bicskakulcs, akkor kellene a riasztóról valami...

Üdv
Inhouse
(#) tarlostamas válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 21, 2010 /
 
Van benne riasztó. De mikor a riasztó központját lehúztam a kulcs továbra is működtette a kocsin az indexeket mintha be/ki riasztóznám de a riasztó persze nem működött. Megnéztem a kocsiból a riasztóba menő 4db vezetéket. Kap direkt +12-t, kapcsolt+12-t,negatívot,meg kb. 3.4v-ot ami kulcs működtetésekor változik kb. 0.5v-ot szerintem azért mert canbusz-os a kocsi.

Ariasztó amúgy: Texalarm Réf:9671.8L
Ez egy utólagos gyári riasztórendszer a gyári kulcsra.
Melékeltem egy rövid ismertetőt.
De megvan az eredeti ismertető amit hozzá adtak.

Ja és nem volt benne központi zár. ÉN RAKTAM BELE
(#) lorant_d válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Szia a gyari riasztod midegyik szala be van kotve vagy nem, mert ha midegyik szal be van akkor nincs vezerlo szal a berakott kozpoti zaradnak es nincs mivel vezereld a kozpotizar egyseget. Godolom erted.
(#) Inhouse válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Még mindig nem értem...ha nem volt benne kp zár és nem volt riasztó, mert az is utólagos "gyári", akkor minek volt hozzá gyárilag távirányító? Mire lehetett használni?

A CanBus 2 vezetékes kommunikáció, RxTx.

Legrosszabb esetben keresni kellene a riasztóban egy olyan pontot, ahol élesedéskor/kioldáskor határozott változás van. Ahhoz már lehet illeszteni egy áramkört, ami impulzust csinál a kp zárnak.

Üdv
Inhouse
(#) tarlostamas válasza lorant_d hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Sajnos a riasztómon nincs szabad vezeték és még a bekötöttekre is rámértem de nem találtam olyan vezetéket ami reagálna a kulcs működtetésekor.
De a kocsi valahogy mégis érzékeli a nyitást és a zárást még lekötött riasztónál is. Úgyhogy valahogy biztos be lehet kötni!!!
(#) Inhouse válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Leírnád egyszer végre, hogy akkor mi is volt a kocsiban és mi is lett beletéve?
A pontot a riasztó panelján kell keresni.
Nem sok minden van a TEXAlarmról a neten, megnézem otthon mit találok.
Az a 4 vezetékes dolog nekem gyanús...

Üdv
Inhouse
(#) tarlostamas válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Én így vettem az autót hogy benne volt ez az utólagos gyári riasztó és a kulcsok. A központizárat én raktam bele.

A riasztó 4-vezetékkel van csatlakoztatva a kocsihoz.
-piros:+12v
-fehér:+12v-kapcsolt
-lila:+4v testel500ohm-ot mértem kulcs működtetésekor egyik sem reagált
-szürke:+0.9v testel500ohm kulcs müködtetésekor nem reagált.

Úgyhogy nemtudom honnan vegyek le jelet.
(#) tarlostamas válasza Bgeri01 hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Hali nekem is ez lenne a gondom. én már be is szereltem a központi zárat csak össze kéne kötni a gyári riasztóval. neked hogy sikerült?
(#) Inhouse válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
És hol kap ez a riasztó testet?
Nem lehet, hogy nem csak ez az egy csatlakozó van rajta?

Üdv
Inhouse
(#) tarlostamas válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Testet külön kap. Egyik szerelő azt mondta hogy ez négyszögjelekkel komunikál az autó vezérlőjével(can-busz) ezért nem tudtam mérni rajta semmit. Most hogy kössem rá?
(#) akos70 válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
Nálam az "utólagos" és a "gyári" egymást kizáró fogalmak, de biztos bennem van a hiba.
(#) tarlostamas válasza akos70 hozzászólására (») Júl 22, 2010 /
 
A Texalarm a peugeot-tal márkaszintű beszállítóként áll kapcsolatban. Riasztókat is gyártanak egyes modellekhez mejet utólag be lehet rakatni. Gyári csatikkal. Tehát utólagos és viszonylag gyári.
(#) Inhouse válasza tarlostamas hozzászólására (») Júl 23, 2010 /
 
Vagy veszel egy CANBUS átalakítót, vagy már kétszer írtam, hogy a riasztó belsejében keresel egy olyan ponton, ami határozott változást mutat ki/be kapcsolt állapotban, ahhoz már lehet illeszteni egy áramkört, ami impulzust csinál belőle a kpzárnak.

Üdv
Inhouse
(#) lorant_d válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 23, 2010 /
 
tobbet nem is lehet segiteni !
(#) geriopel válasza lorant_d hozzászólására (») Júl 26, 2010 /
 
..és itt van nagyobban.
(#) chip01 hozzászólása Júl 29, 2010 /
 
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Egy Alfa Romeo 156-ba szeretnék beszerelni egy Mistral Max R2 riasztót! Igazából már majdnem kész van minden, leszámítva a gyújtás megszakítást és a fránya centrál vezérlést. Jelen állapot az hogy bezáráskor bezárnak az ajtók ám azonnal kinyitja az ajtókat mintha az egyik ajtó nem lenne bezárva. Mellékelem az autó kapcs. rajzát ill a riasztó bekötési lehetőségeit. Lehet hogy nem a megfelelő bekötést alkalmaztam?? Lehet hogy még több kábelt kell bevonni a buliba?? Külföldi Alfa fórumokon a citrom és a szürke vezeték összekötését is emlegetik a nyitó ill. záró vezetékkel??
Please Help!!!
Válaszaitokat előre köszönöm! Üdv.
(#) Inhouse válasza chip01 hozzászólására (») Júl 29, 2010 /
 
Miért van bekarikázva az első képen az a bekötés?
Ugye nem aszerint kötötted?
Az alatta levő lenne inkább, bár az a rajz elég zavaros. A NO1 és NO2 legyen test, a COM1 és a COM2 a zárás/nyitás mehet az Alfás rajzon jelölt 2 pontra.

Üdv
Inhouse
(#) chip01 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 29, 2010 /
 
De aszerint kötöttem én ... ! Na mind1 most akkor megpróbálom a másik módon.

Üdv.
(#) Inhouse válasza chip01 hozzászólására (») Júl 29, 2010 /
 
+12V nem kell!
Az a leírás elég gáz, úgy csináld, ahogy írtam. A lényeg, hogy nyitáskor az egyikre, záráskor a másikra adjon egy pillanatra testet.

Üdv
Inhouse
(#) chip01 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 29, 2010 /
 
Ja,és köszönöm a választ!
(#) chip01 válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 29, 2010 /
 
Nemrég jöttem fel a garázsból és működik úgy ahogy írtad úgyhogy ismét köszi! Üdv.
(#) kameleon2 hozzászólása Júl 30, 2010 /
 
Sziasztok!

Csak azért kérdezem ismét, mert úgy tűnik nem pontosan kérdeztem a jómúltkor, vagy nem volt számomra értelmezhető egyik válasz sem:

Van egy KIA CEED-em ami rendelkezik - az általam látottak alapján 5 vezetékes ajtónyitó motorokkal. Van egy távirányító szettem, ami 2db relét tud vezérelni. Hogyan tudnám megoldani az ajtónyitó távvezérlését? Nem az elektronikai rész érdekel - hanem az autóban mit hol találok meg egyáltalán?
Nekem a rózsaszín, zöld vagy fekete színek nem mondanak semmit és ezek hez egyedül az ajtó - átvezetésen férek hozzá korrekten, illetve az ajtóban. Azt már megtanultam, hogyan tudom az ajtót kármentesen, szépen leszedni - a műszerfal középkonzoljához egyszerűen nem tudok hozzáférni, csak a baloldali bizti táblához. Ki tudna érdemben segíteni?
Következő: »»   30 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem