Fórum témák
» Több friss téma |
Ez érdekelne engem is, mert az enyémben is ilyen van, de sehol nem találok hozzá leírást!
kűlgy egy féképet a táviranyitorol es lehet hogy tudok segiteni ok
Helló mindenkinek! Peugeot 206 1.4 hdi-m ba raktam központi zárt es össze kéne kötnöm a távirányitós kulcs egységével csak azt nem tudom hova. A vár központjábol két vezeték menne (nyitás-zárás).
A segítséget előre is köszi.
Milyen vár?
Üdv Inhouse
Erre valaki: Bővebben: Link
Az nem "zár" akart lenni?
ilyen fajta.Előre is köszi!
Ha távirányítós kulcs volt benne gyárilag, akkor kp zár is volt benne, nem? Akkor minek raktál te bele? Ha az a távirányítós kulcs egy utólagos riasztós bicskakulcs, akkor kellene a riasztóról valami...
Üdv Inhouse
Van benne riasztó. De mikor a riasztó központját lehúztam a kulcs továbra is működtette a kocsin az indexeket mintha be/ki riasztóznám de a riasztó persze nem működött. Megnéztem a kocsiból a riasztóba menő 4db vezetéket. Kap direkt +12-t, kapcsolt+12-t,negatívot,meg kb. 3.4v-ot ami kulcs működtetésekor változik kb. 0.5v-ot szerintem azért mert canbusz-os a kocsi.
Ariasztó amúgy: Texalarm Réf:9671.8L Ez egy utólagos gyári riasztórendszer a gyári kulcsra. Melékeltem egy rövid ismertetőt. De megvan az eredeti ismertető amit hozzá adtak. Ja és nem volt benne központi zár. ÉN RAKTAM BELE
Szia a gyari riasztod midegyik szala be van kotve vagy nem, mert ha midegyik szal be van akkor nincs vezerlo szal a berakott kozpoti zaradnak es nincs mivel vezereld a kozpotizar egyseget. Godolom erted.
Még mindig nem értem...ha nem volt benne kp zár és nem volt riasztó, mert az is utólagos "gyári", akkor minek volt hozzá gyárilag távirányító? Mire lehetett használni?
A CanBus 2 vezetékes kommunikáció, RxTx. Legrosszabb esetben keresni kellene a riasztóban egy olyan pontot, ahol élesedéskor/kioldáskor határozott változás van. Ahhoz már lehet illeszteni egy áramkört, ami impulzust csinál a kp zárnak. Üdv Inhouse
Sajnos a riasztómon nincs szabad vezeték és még a bekötöttekre is rámértem de nem találtam olyan vezetéket ami reagálna a kulcs működtetésekor.
De a kocsi valahogy mégis érzékeli a nyitást és a zárást még lekötött riasztónál is. Úgyhogy valahogy biztos be lehet kötni!!!
Leírnád egyszer végre, hogy akkor mi is volt a kocsiban és mi is lett beletéve?
A pontot a riasztó panelján kell keresni. Nem sok minden van a TEXAlarmról a neten, megnézem otthon mit találok. Az a 4 vezetékes dolog nekem gyanús... Üdv Inhouse
Én így vettem az autót hogy benne volt ez az utólagos gyári riasztó és a kulcsok. A központizárat én raktam bele.
A riasztó 4-vezetékkel van csatlakoztatva a kocsihoz. -piros:+12v -fehér:+12v-kapcsolt -lila:+4v testel500ohm-ot mértem kulcs működtetésekor egyik sem reagált -szürke:+0.9v testel500ohm kulcs müködtetésekor nem reagált. Úgyhogy nemtudom honnan vegyek le jelet.
Hali nekem is ez lenne a gondom. én már be is szereltem a központi zárat csak össze kéne kötni a gyári riasztóval. neked hogy sikerült?
És hol kap ez a riasztó testet?
Nem lehet, hogy nem csak ez az egy csatlakozó van rajta? Üdv Inhouse
Testet külön kap. Egyik szerelő azt mondta hogy ez négyszögjelekkel komunikál az autó vezérlőjével(can-busz) ezért nem tudtam mérni rajta semmit. Most hogy kössem rá?
Nálam az "utólagos" és a "gyári" egymást kizáró fogalmak, de biztos bennem van a hiba.
A Texalarm a peugeot-tal márkaszintű beszállítóként áll kapcsolatban. Riasztókat is gyártanak egyes modellekhez mejet utólag be lehet rakatni. Gyári csatikkal. Tehát utólagos és viszonylag gyári.
Vagy veszel egy CANBUS átalakítót, vagy már kétszer írtam, hogy a riasztó belsejében keresel egy olyan ponton, ami határozott változást mutat ki/be kapcsolt állapotban, ahhoz már lehet illeszteni egy áramkört, ami impulzust csinál belőle a kpzárnak.
Üdv Inhouse
..és itt van nagyobban.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Egy Alfa Romeo 156-ba szeretnék beszerelni egy Mistral Max R2 riasztót! Igazából már majdnem kész van minden, leszámítva a gyújtás megszakítást és a fránya centrál vezérlést. Jelen állapot az hogy bezáráskor bezárnak az ajtók ám azonnal kinyitja az ajtókat mintha az egyik ajtó nem lenne bezárva. Mellékelem az autó kapcs. rajzát ill a riasztó bekötési lehetőségeit. Lehet hogy nem a megfelelő bekötést alkalmaztam?? Lehet hogy még több kábelt kell bevonni a buliba?? Külföldi Alfa fórumokon a citrom és a szürke vezeték összekötését is emlegetik a nyitó ill. záró vezetékkel?? Please Help!!! Válaszaitokat előre köszönöm! Üdv.
Miért van bekarikázva az első képen az a bekötés?
Ugye nem aszerint kötötted? Az alatta levő lenne inkább, bár az a rajz elég zavaros. A NO1 és NO2 legyen test, a COM1 és a COM2 a zárás/nyitás mehet az Alfás rajzon jelölt 2 pontra. Üdv Inhouse
De aszerint kötöttem én ... ! Na mind1 most akkor megpróbálom a másik módon.
Üdv.
+12V nem kell!
Az a leírás elég gáz, úgy csináld, ahogy írtam. A lényeg, hogy nyitáskor az egyikre, záráskor a másikra adjon egy pillanatra testet. Üdv Inhouse
Nemrég jöttem fel a garázsból és működik úgy ahogy írtad úgyhogy ismét köszi! Üdv.
Sziasztok!
Csak azért kérdezem ismét, mert úgy tűnik nem pontosan kérdeztem a jómúltkor, vagy nem volt számomra értelmezhető egyik válasz sem: Van egy KIA CEED-em ami rendelkezik - az általam látottak alapján 5 vezetékes ajtónyitó motorokkal. Van egy távirányító szettem, ami 2db relét tud vezérelni. Hogyan tudnám megoldani az ajtónyitó távvezérlését? Nem az elektronikai rész érdekel - hanem az autóban mit hol találok meg egyáltalán? Nekem a rózsaszín, zöld vagy fekete színek nem mondanak semmit és ezek hez egyedül az ajtó - átvezetésen férek hozzá korrekten, illetve az ajtóban. Azt már megtanultam, hogyan tudom az ajtót kármentesen, szépen leszedni - a műszerfal középkonzoljához egyszerűen nem tudok hozzáférni, csak a baloldali bizti táblához. Ki tudna érdemben segíteni? |
Bejelentkezés
Hirdetés |