Fórum témák
» Több friss téma |
Piaggio NRG mc3 extrem (Lc) de az MC3 extrem nagyon ritka többet találsz mc2 extrem ből de ha kihagyod h extrem akk NRG mc3-is elég ha keresnéd valahol csak az egyszerűség végedt
de örülnék valami saját készítésű CDI-nek is csak működjön van itthon babetta tilisztorom meg trafóim ha valamit ideiglenesen össze tudnék hozni (a motoron a CDI-re csatlakozó vezetékek Piros(jel) Zöld(feszültség) Fehér(test)
Bővebben: Link. Megkérik az árát, de ez biztosan működőképes lenne.
csak az a baj h most per pillanat nincs rá összegem mert tankönyv vásárlás lesz holnap utána és utána egy kis ideig nem lesz pénzem semmire meg anyámék se annak fizetésig
én meg szeptember 1-jén motorral szeretném kezdeni az évet és valamit össze akarok hozni nagyon fontos lenne nekem
Ha egy kicsit közelebb laknál (76.7km), akkor felajánlanám a személyes segítségemet (motorszerelő vagyok). Persze gyújtáselektronika javítást nem vállalok, mert bizonytalan és eléggé esélytelen a siker. Inkább valami más elektronika beszerelésén kellene gondolkodni.
van egy Honda tact elektronikám olyan mint a dió-é de az minarelli gyújtáshoz való ha össze tudnám párosítani
esetleg valami ötlet?
Ha tudod a lábkiosztását, és van hozzá trafód, akkor egy próbát megér.
nem tudom a lábkiosztást az a baj:S a babetta tirisztorral kéne megpróbálni? lehetséges? van 12-v trafóm ujj meg van újj 4-lábas tirisztorom is és tudom a kiosztását is
Sziasztok!
Nekem Honda MT-m van és Honda Dió CDI van benne. Frankón műküdik.Annak a lábkiosztását el tudom küldeni. Így talán be tudod kötni a Honda Tact elektronikát.Ha így néz ki. Ebbe 5 csatlakozó van de négyel is farankón működik.Remélem tudok segíteni. Üdv.!
Félrevezetőek a feliratok: "gyújtótekercs" helyett "gyújtótrafó" kellene, "főkapocs" (???) helyett pedig "nagyfeszültségű gyújtótekercs".
elnézést kérek a tudatlanságomért de nem tudok úgy néz ki anyira a szakzsargont mint kéne:S
laszloadam4 köszönöm a segítséget megnézem mire jutok vele most épp össze rakok valami babetta alkatrészekből hátha sikerül új alkatrészek szóval mennie kell!
késsz a szerkezet! babetta tranzisztor vagy is amire csatlakozik a jeladó vezetéke a gyújtótekercs vezetéke és a test+trafó vezetéke hát bekötöttem és semm iszikra pedig úgy kötöttem be ahogy kell!
Azt szeretném még kérdezni, hogy a jeladót hogy lehet kimérni hogy jó-e? vagy valami mert az áram mérésére semmit se mutat:S a gyújtás alapon találhatóra gondolok!
a választ előre is köszönöm
Sziasztok!
Először is Krisz03-nak üzenem,hogy sajnálom,félrevezetően van lefordítva de így írták a németek.Ugyanis ez egy német kapcsolási rajz.Számomra a gyújtótekercs az a szerinted gyújtótrafó(egyébként mind a kettő tekercs).Ráadásúl az a nagyfeszültségű tekercs 10-20000V-ot állít elő.Amiből képződik a szikra.A "Főkapocs"pedig a betáp amin keresztűl kapja az áramot a generátortól,vagy dinamótól. meszka14. A jeladóból kellene jönni feszöltségnek.Kellene valahonnét szerzni egy multimétert és inditáskor megmérnui jön-e belőle feszültség.Vagy a tekercs két végére tenni a multimétert átálítani dióda vizsálóra és megnézni,hogy átmegy-e a feszültség. Ha igen akkor nincs szakadás. Örülök ha segíthetek.Én is szenvedtem az enyémmel sokat. Üdv.!
Ellenállást kell mérni! Feszültség vagy áramméréssel nem mész semmire sem oszcilloszkóp hiányában, ugyanis a jeladón csak nagyon rövid impulzusok jelennek meg, amit egy digitális vagy analóg műszer nem tud követni.
Idézet: „Számomra a gyújtótekercs az a szerinted gyújtótrafó(egyébként mind a kettő tekercs).” Így is meg lehet közelíteni, de ahol egy bemenő (váltó)feszültségből egy kimenő (váltó)feszültséget állítunk elő, azt trafóval tesszük. Idézet: „Ráadásúl az a nagyfeszültségű tekercs 10-20000V-ot állít elő.Amiből képződik a szikra.” Ez még mindig a gyújtótrafó...
Szia!
Valaki így hívja valaki úgy.Ez van.A"főkapocsra"viszont te írtad,hogy nagyfeszültségű gyújtótekercs.Az nem nagyfeszültségű.A nagyfeszültségű az a gyújtótrafó. Egyébként én amikor rámértem a jeladó tekercsre akkor küldött áramot.Persze ehez rá kell rugni a motorra.Gondolom ha szakadt lenne akkor nem jönne belőle feszültség. Üdv.!
Ezen ne vesszünk össze, de a töltőtekercsek/világítótekercsek adnak durván 20V-ot, a gyújtótekercs pedig 2-300V-ot. Akkor legyen simán gyújtótekercs a neve vagy CDI töltőtekercs.
Nem mondtam, hogy nem lehet így mérni a jeladót, de semmi értelme, mert nem kapsz pontos adatot. Menetzárlatos jeladónál is tudsz mérni, mégsem indul vele a motor.
Sziasztok hát az lenne a probléma, hogy én semmit se tudok mérni a jeladóról amm multiméterrel mérem de nem sok eredmény remélem nem fölöslegesen fogok CDI-t vásárolni igaz már szétszedtem a régit:S amúgy külön jeladót is lehet vásárolni 3-ezre forint az ára+a CDi az 4-ezer remélem nem lesz szükség mindkettőre :S
Szia!
Az szerintem gáz.Próbáltad a diódavizsgálót is használni?Hogy van-e szakadás.Ha nem folyik át rajta az áram akkor valószínűleg annak annyi.Azt is kell vásárolnod.Lehet,hogy nem is a CDI volt a hiba :eek2: ; .
Hát akkor egy tökéletes CDI-t tettem tönkre
Az eredeti piaggio-s CDi 30-ezer forint! Amit manapság lehet venni mind utángyártott!
Sziasztok
Kínai quad elektronikája meghalt. Haver vett egy másikat, amivel beindul, de csak alapjáraton megy, persze nem cserélik ki neki. Elkészítettem az itteni honda elektronikát, majd a kínai verziót is. Mindkettővel van szikra, de mégsem indul a motor. A jeladó 140ohmos. a gyújtó 315ohmos. Lehet, hogy nagyobb fordulat kellene, vagy nagyobb kondi, az 1µF-os helyett? A kínai verzióval kisebb fordulaton is van szikra, de nem az igazi. A kisebb és nagyobb fordulatot, indítózás közben, kivett és benthagyott gyertyával értem.
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki,hogy Honda MT-nél(léghűtéses MTX blokk)hogyan kell bekötni a Feszültség Szabályozót? Kapcsolási rajzom van de azt nem tudom,hogy a fesz.szabályzó melyik sarujára mit kell kötni. Olyan képem van aminél meg vannak jelőlve,hogy melyik sarura milyen színű vezeték megy de nekem már nem a gyári vezetékelés van a mocin.Tehát az alapján nem lehet bekötni. A kapcsolári rajzon meg nem olyan színű vezetékek vannak mint ami nekem van kép a fesz.szabályzóról. Úgyhogy ha valaki tud S.O.S. segítsen. Előre is kösz. Üdv.: Laci
Multimétered van? Mert azzal ki tudod mérni.
Oké.
Igen van. Akkor segíts hogyan kell kimérni. Légyszíves. Kösz. Üdv.!
Szervusz
Azt szeretném megkérdezni,hogy te mivel szedted ki ilyen szépen az elektronikát.Mert én próbálkoztam kromofággal,de az nagyon csúnya munkát végzett.Ahogy látom neked is kemény fajta anyaggal volt beöntve ugye? Szóval a kérdés mivel szedted ki ilyen szépen??? Előre is köszi! Üdv: Leslie
Szia!
Én nem szedtem szét az elektronikát. Szerintem összekevesz valakivel én csak kiszereltem egybe a CDI-t. Amit küldtem képet a CDI bekötéséről azt net-ről szedtem le.Azon a képen a gyári még be nem öntöttnek a képe van fent. Üdv.!
Bocs nem ide tartozik de érdeklődnék valaki találkozott-e olyannal ,hogy dióba nekem egy két csatlakozós egyik 2-lábú a másik 3 lábú de amit lehet kapni hozzá elektronika az csak egy dugós de nem tudom a bekötési rajzát ebbe a cdi elektronikába vagy találkozott valaki ilyennel
? AMÚGY AF18-AS A DIO képet mellékelek.Ilyen van benne.
Üdv. sziasztok kérdezném hogy dióhoz jó -e a PIAGGIO GYÚJTÁSELEKTRONIKA ? kélet próbálok mellékelni ha igen milyen lehet a kiosztása a képen látható elektronikának ha valaki tud kérem segítsen. előre is köszi üdv.
Hali kaptam egy honda diót annyi a baja hogy nem müködik az irány jelzőm és a fék lámpák mindent ki mértem kapcsolási razom is van ami ezekben közös hogy a CDi-ből jön egy fekete vezetlk de abban nincs áram ha cdi-mnek van baja akkor hogyan tudom áthidalni légyszi segítsetek
|
Bejelentkezés
Hirdetés |