Fórum témák
» Több friss téma |
Valahogy így, lyukba, persze a perforált lemezzel megfogatni.
Elől szerintem túl távol van, minél közelebb a rudazathoz, amit mozgatni akarunk, annál megbízhatóbb lesz a működése. És persze párhuzamos legyen vele.
illetve előre is tudnál egy rajzot hogy hova rakjam a sínnel eggyütt?
Első ajtó ablakát letudod tekerni? Az ujjamat nem merem odarakni.
Ahogy írtam, a perforált lemezcsíkokkal, amiket kaptál a dobozban.
A kék pöttyeknél csavarral rögzited
Igy valahogy, ha kell, szintén lemezcsíkkal rögzitve.
Az a lényeg, ne érjen se az ablakba, se a kárpithoz, ne feszüljön, párhuzamosan mozogjon a rudazattal, minél közelebb hozzá. A lemezcsíkokat méretre vághatod, hajlíthatod, hogy a megfelelő pozíciót elérd.
Sziasztok, tanácsot kérek profiktól-tapasztaltaktól:
Mercedes A 170-es két távirányítója közül az egyikre nem reagál a központi zár. Elemek rendben, a nyitó-záró gombok megnyomására ugyanúgy felvillan a (belső) vörös fény, mint annál, amelyikre működnek a zárak. Mi lehet a hiba, és hol-hogyan javítható? Esetleg ennél a tipusnál is létezik valamiféle szinkronizálási technika? Előre is köszönöm a tippeket-tanácsokat.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. LASERLINE 994 -es autó rinyához keresnék bekőtési utmutatást/leírást. Ha valaki tud segíteni azt előre is köszi.....
Köszönöm a segítséget! Bár előre még nem tudom hogy fogom feltenni mert csak 4 lemezcsíkót adtak hozzá de megpróbálom valahogy megoldani. Köszönöm a segítséget!
Sajnos a mostaniakhoz már csak igen rövid lemezcsíkot, és pálcát adnak, meg a pálcarögzítő is elég gyenge. Egy lemezcsík nem lesz elég a rögzítéshez, mivel alig hosszabb, mint a motor, így ez lehetetlen, hogy hajlítva elég legyen...
Valamilyen lemezből vágj csíkot és pótold abból, esetleg erősebb hiltiszalaggal... Üdv Inhouse
sziasztok kene egy kis segitseg van egy fabia gyari kozponti zarral 6kabel megy a zarba.beszereltem a riasztot (sentinel 1100) de sajna a kozpontit nemsikerul rakotnom! a kozponti zar olyan vezerleses amely ha lentvan az ablak felhuzza.remelem tud valaki segitteni .koszi
Sziasztok. Van egy laserline 910E típúsú riasztóm. Nincsen meg a bekötési rajz, semmi
Ha lenne valakinek bekötési rajza, útmutatója, leírása nagyon megköszönném. Fórumozunk . köb ..
Üdv!
Vásároltam egy távirányítós bicskakulcsos riasztó szettet relézett központi zár vezérléssel. Van 6 kimenete. Az lenne a kérdésem hogy 5 vezetékes motort hogyan tudom bekötni úgy hogy kulcsról is lehessen működtetni a többi kp. zár motort és a riasztót. Az autóban eddig nem volt központi zár. Köszönöm a segítséget.
Szerintem sehogy, kell egy vezérlőmodul is, nemcsak távirányítós vevőegység két kimenettel. Az a hat szál zárás: nc no com, nyitás nc no com a két rellé lábai.
Köszönöm a választ.
amúgy mit takar egy ilyen vezérlőmodul? Meg lehet építeni házilag?
Azért kicsit beleolvashattál volna a topicba, van keresés gomb is...
Sokadszorra egy egyszerű kp zár vezérlő Üdv Inhouse
Köszönöm a rajzot.
Korrekt rajz de pár kérdés felmerült bennem ezzel kapcsolatban: A riasztó nyitás-zárás kimeneteit hová kell kötni? Esetleg a két relé kiváltható a riasztóban lévőkkel? Ha én kulccsal kinyitom az ajtókat a riasztó is deaktiválódik?
Üdv ! Segítségre volna szükségem.Van egy skoda fabiam amibe egy aev szerintem gyári kp zár volt.Én elkezdtem beleépíteni egy magicar 440 E típusú riasztót.A kp zárhoz megnéztem hogy 2vezetéket összeérintek akkor zárom ha széthúzom akkor nyitom.Ezt a riasztó kp zár részét megrelézve meg is oldottam (öntartással).Az egyik barátom azt mondja ez így nem biztos hogy jó mert állandó 12v ot kap a kp zár motorja , szerintetek?
csináltam képet a távirányítós kp zár vevőjéről.Ha valakinek lenne hozzá kapcsolási rajz ill. ötlete az összehozáshoz nagyon megköszönném!
Ez is le van írva már itt párszor...
Az autók zömében 5 vezetékes, negatívval vezérelt kp zár van. Ezt azt jelenti, hogy van legalább 1db 5 vezetékes motor a vezető oldali első ajtóban. Ebből 2 szál a motor, alapból testen vannak, egyik irányba az egyiken, másikba a másikon kap 0,75s körüli időre pluszt, ettől átmozdul a másik irányba. Ezt csinálja a vezérlő. Az 5 vezetékből a maradék 3 egy mikrokapcsoló váltóérintkezői. Testet kapcsol vagy az egyik, vagy a másik lábra, attól függően, hogy zárva, vagy nyitva van. Vezérelni is így kell, a riasztódban/bicskakulcsos vezeték nélküli vezérlődben található 2 relé 6 szálán úgy kötöd, hogy alapból semmi, de ha kapcsol, akkor testet ad, vagy az egyikre (nyitás), vagy a másikra (zárás). De ez benne is van a leírásában... És igen, bele lehetne rakni, de valamiért mindből kihagyják, még sosem láttam olyat amiben benne lett volna. Egy rajz volt itt talán a HE-n, ahol mintha a motor(ok) mikrokapcsolóinak vezetéke is be lett volna kötve valami riasztóba... Üdv Inhouse
Vagy levegős volt benne, vagy tényleg nem jó. Elvileg úgy működnek, mint az előbb írtam, hogy testet (van ahol ritkán +12V-ot) kapcsolnak vagy ide, vagy oda, ez a zárás/nyitás. Impulzus kell, kb. 0,75s.
Általában a riasztók kp zár részét nem kell relézni, mert relések alapból... Üdv Inhouse
Ezt az öntartást feleslegesen oldottad meg, keress rajzot a pneumatikus vezérléshez és azt alkallmazd! Szakadásos kpz vezérlés.
Bocsi félreérthetően írtam.
Amit linkeltél kapcsolás kifejezetten arra értettem hogy az első 2 kérdést. Jól gondolom hogy egyébként egy ilyen (6 kivezetéses) riasztónaak csak egy irányú kommunikációja a kp-zárral?? Tehát ha pl. én kulccsal kinyitok egy ajtót arról nem fog tudni és beriaszt ha van vezérlő modul ha nincs. Igaz?
Jól gondolod, csak nyitó és záró impulzust tud adni a kp zárnak. A riasztó azt fogja tudni, ha kinyílik az ajtó legalább résnyire. (amennyiben tartod magad a trendhez és azt ajtókapcsolóra kötöd)
Szerintem ne nyúlj bele a riasztóba, kell az a két filléres relé és kész. Üdv Inhouse
Köszönöm a segítséget.
Szerintem maradok annál a megoldásnál hogy a riasztóról fogom vezérelni simán a 2 vezetékes motorokat. Úgyis csak 2 ajtó van és így megspórolok egy elektronikát. Köszönöm!
Ez is megoldás, így csak a riasztóval lehet egyszerre zárni az ajtókat. Ez a bekötés is benne lesz a leírásban.
Egy hídkapcsolás lesz, a relék (6 vezeték=2 relé*3érintkező) com szálai mennek a motorokra, a NO-ek a +12V-ra, a NC-ok a testre. Üdv Inhouse
Köszönöm az eddigi segítséget.
Sikerült beszerelni az autóba a riasztót és hozzá a kpzár motorokat. Minden úgy működik mintha gyári lenne |
Bejelentkezés
Hirdetés |