Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   37 / 167
(#) akos70 válasza Andi hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Valahogy így, lyukba, persze a perforált lemezzel megfogatni.
Elől szerintem túl távol van, minél közelebb a rudazathoz, amit mozgatni akarunk, annál megbízhatóbb lesz a működése. És persze párhuzamos legyen vele.
(#) Andi válasza akos70 hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
és ezt oda hogy rögzited?
(#) Andi válasza Andi hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
illetve előre is tudnál egy rajzot hogy hova rakjam a sínnel eggyütt?
(#) vovozs válasza Andi hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Első ajtó ablakát letudod tekerni? Az ujjamat nem merem odarakni.
(#) Andi válasza vovozs hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Igen le tudom!
(#) akos70 válasza Andi hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Ahogy írtam, a perforált lemezcsíkokkal, amiket kaptál a dobozban.
A kék pöttyeknél csavarral rögzited
(#) Andi válasza akos70 hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Á értem köszönöm és az első ajtónál?
(#) akos70 válasza Andi hozzászólására (») Nov 26, 2010 /
 
Igy valahogy, ha kell, szintén lemezcsíkkal rögzitve.
Az a lényeg, ne érjen se az ablakba, se a kárpithoz, ne feszüljön, párhuzamosan mozogjon a rudazattal, minél közelebb hozzá. A lemezcsíkokat méretre vághatod, hajlíthatod, hogy a megfelelő pozíciót elérd.
(#) Nagyfater hozzászólása Nov 26, 2010 /
 
Sziasztok, tanácsot kérek profiktól-tapasztaltaktól:

Mercedes A 170-es két távirányítója közül az egyikre nem reagál a központi zár. Elemek rendben, a nyitó-záró gombok megnyomására ugyanúgy felvillan a (belső) vörös fény, mint annál, amelyikre működnek a zárak.

Mi lehet a hiba, és hol-hogyan javítható? Esetleg ennél a tipusnál is létezik valamiféle szinkronizálási technika?

Előre is köszönöm a tippeket-tanácsokat.
(#) sun2000 hozzászólása Nov 26, 2010 /
 
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. LASERLINE 994 -es autó rinyához keresnék bekőtési utmutatást/leírást. Ha valaki tud segíteni azt előre is köszi.....
(#) Andi válasza akos70 hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Köszönöm a segítséget! Bár előre még nem tudom hogy fogom feltenni mert csak 4 lemezcsíkót adtak hozzá de megpróbálom valahogy megoldani. Köszönöm a segítséget!
(#) Inhouse válasza Andi hozzászólására (») Nov 27, 2010 /
 
Sajnos a mostaniakhoz már csak igen rövid lemezcsíkot, és pálcát adnak, meg a pálcarögzítő is elég gyenge. Egy lemezcsík nem lesz elég a rögzítéshez, mivel alig hosszabb, mint a motor, így ez lehetetlen, hogy hajlítva elég legyen...

Valamilyen lemezből vágj csíkot és pótold abból, esetleg erősebb hiltiszalaggal...

Üdv
Inhouse
(#) Tomoo28 hozzászólása Dec 2, 2010 /
 
sziasztok kene egy kis segitseg van egy fabia gyari kozponti zarral 6kabel megy a zarba.beszereltem a riasztot (sentinel 1100) de sajna a kozpontit nemsikerul rakotnom! a kozponti zar olyan vezerleses amely ha lentvan az ablak felhuzza.remelem tud valaki segitteni .koszi
(#) motogprossy hozzászólása Dec 3, 2010 /
 
Sziasztok. Van egy laserline 910E típúsú riasztóm. Nincsen meg a bekötési rajz, semmi

Ha lenne valakinek bekötési rajza, útmutatója, leírása nagyon megköszönném.

Fórumozunk . köb ..
(#) Deniweit hozzászólása Dec 4, 2010 /
 
Üdv!
Vásároltam egy távirányítós bicskakulcsos riasztó szettet relézett központi zár vezérléssel. Van 6 kimenete.

Az lenne a kérdésem hogy 5 vezetékes motort hogyan tudom bekötni úgy hogy kulcsról is lehessen működtetni a többi kp. zár motort és a riasztót.

Az autóban eddig nem volt központi zár.

Köszönöm a segítséget.
(#) vovozs válasza Deniweit hozzászólására (») Dec 4, 2010 /
 
Szerintem sehogy, kell egy vezérlőmodul is, nemcsak távirányítós vevőegység két kimenettel. Az a hat szál zárás: nc no com, nyitás nc no com a két rellé lábai.
(#) Deniweit válasza vovozs hozzászólására (») Dec 4, 2010 /
 
Köszönöm a választ.
amúgy mit takar egy ilyen vezérlőmodul? Meg lehet építeni házilag?
(#) Inhouse válasza Deniweit hozzászólására (») Dec 5, 2010 /
 
Azért kicsit beleolvashattál volna a topicba, van keresés gomb is...

Sokadszorra egy egyszerű kp zár vezérlő

Üdv
Inhouse
(#) Deniweit válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 5, 2010 /
 
Köszönöm a rajzot.

Korrekt rajz de pár kérdés felmerült bennem ezzel kapcsolatban:
A riasztó nyitás-zárás kimeneteit hová kell kötni?
Esetleg a két relé kiváltható a riasztóban lévőkkel?
Ha én kulccsal kinyitom az ajtókat a riasztó is deaktiválódik?
(#) shine1 hozzászólása Dec 5, 2010 /
 
Üdv ! Segítségre volna szükségem.Van egy skoda fabiam amibe egy aev szerintem gyári kp zár volt.Én elkezdtem beleépíteni egy magicar 440 E típusú riasztót.A kp zárhoz megnéztem hogy 2vezetéket összeérintek akkor zárom ha széthúzom akkor nyitom.Ezt a riasztó kp zár részét megrelézve meg is oldottam (öntartással).Az egyik barátom azt mondja ez így nem biztos hogy jó mert állandó 12v ot kap a kp zár motorja , szerintetek?
(#) shine1 hozzászólása Dec 5, 2010 /
 
csináltam képet a távirányítós kp zár vevőjéről.Ha valakinek lenne hozzá kapcsolási rajz ill. ötlete az összehozáshoz nagyon megköszönném!

P1030038.JPG
    
(#) Inhouse válasza Deniweit hozzászólására (») Dec 6, 2010 /
 
Ez is le van írva már itt párszor...
Az autók zömében 5 vezetékes, negatívval vezérelt kp zár van. Ezt azt jelenti, hogy van legalább 1db 5 vezetékes motor a vezető oldali első ajtóban. Ebből 2 szál a motor, alapból testen vannak, egyik irányba az egyiken, másikba a másikon kap 0,75s körüli időre pluszt, ettől átmozdul a másik irányba. Ezt csinálja a vezérlő. Az 5 vezetékből a maradék 3 egy mikrokapcsoló váltóérintkezői. Testet kapcsol vagy az egyik, vagy a másik lábra, attól függően, hogy zárva, vagy nyitva van. Vezérelni is így kell, a riasztódban/bicskakulcsos vezeték nélküli vezérlődben található 2 relé 6 szálán úgy kötöd, hogy alapból semmi, de ha kapcsol, akkor testet ad, vagy az egyikre (nyitás), vagy a másikra (zárás). De ez benne is van a leírásában...

És igen, bele lehetne rakni, de valamiért mindből kihagyják, még sosem láttam olyat amiben benne lett volna. Egy rajz volt itt talán a HE-n, ahol mintha a motor(ok) mikrokapcsolóinak vezetéke is be lett volna kötve valami riasztóba...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza shine1 hozzászólására (») Dec 6, 2010 /
 
Vagy levegős volt benne, vagy tényleg nem jó. Elvileg úgy működnek, mint az előbb írtam, hogy testet (van ahol ritkán +12V-ot) kapcsolnak vagy ide, vagy oda, ez a zárás/nyitás. Impulzus kell, kb. 0,75s.
Általában a riasztók kp zár részét nem kell relézni, mert relések alapból...

Üdv
Inhouse
(#) vovozs válasza shine1 hozzászólására (») Dec 6, 2010 /
 
Ezt az öntartást feleslegesen oldottad meg, keress rajzot a pneumatikus vezérléshez és azt alkallmazd! Szakadásos kpz vezérlés.
(#) Deniweit válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 6, 2010 /
 
Bocsi félreérthetően írtam.
Amit linkeltél kapcsolás kifejezetten arra értettem hogy az első 2 kérdést.
Jól gondolom hogy egyébként egy ilyen (6 kivezetéses) riasztónaak csak egy irányú kommunikációja a kp-zárral??
Tehát ha pl. én kulccsal kinyitok egy ajtót arról nem fog tudni és beriaszt ha van vezérlő modul ha nincs. Igaz?
(#) Inhouse válasza Deniweit hozzászólására (») Dec 6, 2010 /
 
Jól gondolod, csak nyitó és záró impulzust tud adni a kp zárnak. A riasztó azt fogja tudni, ha kinyílik az ajtó legalább résnyire. (amennyiben tartod magad a trendhez és azt ajtókapcsolóra kötöd)
Szerintem ne nyúlj bele a riasztóba, kell az a két filléres relé és kész.

Üdv
Inhouse
(#) Deniweit válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 7, 2010 /
 
Köszönöm a segítséget.
Szerintem maradok annál a megoldásnál hogy a riasztóról fogom vezérelni simán a 2 vezetékes motorokat. Úgyis csak 2 ajtó van és így megspórolok egy elektronikát.
Köszönöm!
(#) Inhouse válasza Deniweit hozzászólására (») Dec 8, 2010 /
 
Ez is megoldás, így csak a riasztóval lehet egyszerre zárni az ajtókat. Ez a bekötés is benne lesz a leírásban.
Egy hídkapcsolás lesz, a relék (6 vezeték=2 relé*3érintkező) com szálai mennek a motorokra, a NO-ek a +12V-ra, a NC-ok a testre.

Üdv
Inhouse
(#) Deniweit válasza Inhouse hozzászólására (») Dec 10, 2010 /
 
Köszönöm az eddigi segítséget.
Sikerült beszerelni az autóba a riasztót és hozzá a kpzár motorokat.
Minden úgy működik mintha gyári lenne
(#) Inhouse válasza Deniweit hozzászólására (») Dec 12, 2010 /
 
Szívesen. Örülök, hogy jó lett.

Üdv
Inhouse
Következő: »»   37 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem