Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Fölösleges pénzkidobás lenne megvenni azt a 40wattos pákát. Vidd el valakihez, akinek van egy 2-300 wattos pákája, és egy perc alatt megforrasztja.
Köszönöm a válaszokat! 40W-ost akkor nem veszek, próbálok keresni valakit akinek van gázpákája, vagy ha más nincs veszek egyet. Az üzembiztonság természetesen elsődleges, de ha meg tudom oldani, akkor magam fejezem be. Ha ki kell szerelnem, vagy autószerelőt kell hívnom, hogy elvigye az egész kocsit ugyan ott vagyok, mintha egyből szerelőre bíztam volna.
A kiszereléstől sem kell különösebben tartanod. Előtte össze kell jelölni 2 helyen: lent az elosztó házát a motorblokkal, és a rotort az elosztó egyik nem forgó pontjával egy alkalmas helyen. Beszerelésnél csak arra kell ügyelni, hogy mindkét jelzés helyén legyen.
Ha elkerülhetetlen, akkor megpróbálkozom vele, de egyenlőre ez csak a "B" terv.
Szeva!
Nem tudod egy saruval valamelyik csavar alá bekötni? Szerintem szedd szét jelöld össze a fent említett módon, Alul a tengelybe van egy biztosító azt kiveszed kihúzod a házbol a tengelyt és utána már nem nehéz megoldani. Vagy keress egy nagyobb pl 10-es csavart (Asziszem ez odafér) melegítsd meg gázzal pl tűzhelyen és egy előre leónozott vezetékkel odanyomod.
Körbenéztem és makróval körbefotóztam az egészet amikor szétszedtem, de sajnos az nem látszik, hogy a csavarok anyával vannak-e rögzítve, vagy valamelyik lemez menetes. Első esetben elkerülhetetlenül szét kell szednem az egészet ha meglazítom a csavart. A második javaslatod eredeti, csak az a baj, hogy mire a nyolcadikról leérek a kocsiig kihűl a vas.
Költözz lejjebb, de a barátom is ilyen magasan lakott, és kb kéthavonta kiporszívózta az autóját. Leengedett egy hosszabbítót a nyolcadikról. A szomszédok csak az első évben csodálkoztak. :beka2:
Hú az meredek
Hát van itthon hasonló megszakítós gyujtásom holnap megnézhetem hogy milyenek benne a csavarok. Hát akkor összejelölöd a rotort a házzal és a házat a blokkal,kiemeled az egészet fölviszed a nyolcadikra és ott forrasztod össze A jelölések nagyon pontosak legyenek mert ha egy kicsit is árébb rakod vissza lehet nem fogy beindulni. Mert a sok ricnis tengyelyt gyorsan árébb lehet tenni egy ricnivel és már ott nem is okés a dolog,de ez már részlet kérdés be lehet állítani jelölés nélkül is csak az körülményesebb.
Automata autótávirányító( az autó közelébe érve automatikusan nyílik az autó ajtaja és indítható a jármű kulcs bedugása nélkül).Tehát ilyen távirányító pótkulcsával lopták el az autót.Szinte biztosra vehető hogy ki vitte el.Létezik egy olyan erősítő ami egy ilyen állandó frekvenciát kibocsátó kütyü hatótávolságát nagyságrenddel növeli?
Minden ép öttlet érdekel! Üdv.mindenkinek
Erre gondolsz? Ciki, hogy a gyártók erre nem gondoltak időben.
Igen ilyen rendeszerű az autó.Végül is az indítókulcs nálunk maradt,sőt azt is tudjuk ki vitte ill vitette el.Ezért kérdem hogy, hogyan lehetne a nálunk lévő kulcs hatótávját kb.500 m-re növelni.Így esetleg több szóba jöhető helyen kereshetnénk.Ugyanis ha az autó hatótávon belül van a kulcs zöld lámpája pirosra vált.
Kössz a választ!
Ha sejted ki volt, akkor mond el a rendőröknek is. Amire bármilyen kütyüt megépítesz addigra tolvajok is elvégzik a saját részüket (akku kikötése, kocsi bontása stb), szóval nem mész szerintem sokra vele.
Hello!
Remélem jó helyre írok. Vettem egy 12V teljesen zárt autó akkumulátort ami természetesen garanciás. Amit érvényesíteni is akartam mert 2 hét múlva nem indított pedig a leállítástól 5 perc telt el. Feszültség 12.6V Terheléses teszt azt mutatta hogy rossz. Feltöltötték utána jó volt. Szerintem nem volt lemerülve hanem valami más baja volt. A generátor töltése is jó. Hogy lehetne a végére járni? Előre is köszönöm a segítséget!
Lehet, hogy rövid utakra használtad. Hideg is volt, nem volt ideje feltöltődni. Egy rossz akku nem javul meg a töltéstől.
Szeva!
Töltés hány volt? A 12,6V az még üresjárási kapocsfesznek is kevés:S
Ugyan olyan távokra használom az autót mint a régi akksival.
A töltés 13.4 - 13.8 A 12.6 V akkor mértünk amikor nem indított. Egyet gyengén tekert az önindítón ami nem szorul mert utána a régi akksi 10 percig töltőn volt és pöcc-röff. Az újhoz nem nyúltam mert a garanciapapír szerint akkor kell tölteni ha 12.35 V a feszültség. Ahol vettem megnézték azzal a terhelés teszterrel ami rosszat mutatott(leesett kb 8V-ig a fesz.) Feltöltötték (a fesz ekkor is 12.6 Volt) utána jó volt a terhelés tesztre a fesz. pedig 12.8 lett. Annyi volt amikor megvettem akkor is.
A töltésed nagyon az alsó határon van. 14.4V lenne optimális. Ha rövid utakra használod, két indítás között nincs ideje feltöltődni. Az alacsony feszültség miatt akkor sem tud teljesen még hosszú úton sem. Ki tudja hány százalékos töltöttségi állapotban vetted. Ha régen hevert egy polcon, csak az önkisülés is lemeríthette.
Hát szerintem a 13,4 az nagyon kevés töltésnek.
Akár hogy is zárt rendszerű új akku akkor is kellene neki 14V-os töltés minimum, De a szabvány a 14,4V.Én így tudom.
Ők szerelték be és mértek töltést is. Azt mondták hogy az jó. Lehet hogy én mértem el valamit amikor a 13.4-13.8-at mértem.
A garanciapapír azt hirdeti hogy 6 hónapig is eláll és utána rögtön beszerelhető. A kapacitásával lehet valami baj? Az miben nyilvánulna meg illetve hogy lehet vizsgálni?
Hát akkor vagy kapacitásvesztett vagy kevés neki a töltés.
Ez dízel autót indít? Mert ha igen,és te indítás után közvetlen mérted a töltést akkor ezek olyat szoktak csinálni hogy indítás után is izzít valamennyi ideig és akkor a fesz 14V-alatt is lehet. Hát ha feltöltöd (14-14,4V) és ráindítasz ha indul jó ha nem akkor a kapacitása nem jó. Ja és a töltőáramot is nézni kell mert az egy dolog hogy a fesz 14,2V de attól még a töltőáram lehet 30A-is és akkor még korán sincs feltöltve az akku
OK! Kössz a segítséget!
Sziasztok!
Pontosan nem tudom hogy jó helyre irok-e,de szerintem ide is tartozik.(amatör kérdés lesz) Van egy izzítórelé aminek nem jó a viszajelző lámpája .Egyvalamit nem értek rajta hogy mi az a fehér hátlapu "lap",mert ellenállásmérővel mértem és külömbözö értékeket kaptam a lábainál. Puszta kiváncsiságból érdekelne mert még ilyenel nem találkoztam. Először is köszönöm a választ.
Helló!
Vagy ellenállásháló, vagy valami IC. Néha nem szokták ilyen szép fekete tokba önteni, hanem csak így "csupaszon" építik be.
Sziasztok Pasat B5 fültőventilátor hibám van. Beindul és fél perc után leáll és csak halkan kattog. Minden segítséget szívesen fogadok.
Szia ha nem tudod megforrasztani azért még megoldható van olyan ragasztó ami vezeti az áramot .zsírtalanítod, és mehet a ragasztás, én csináltam ilyesmit már és bejött. Üdv.
Szia! Ez így kevés infó a problémáról. Klimatronik, vagy manuális a fűtés. Melyik része nem megy, a 80W-s, vagy 300W-s? Egyik fokozat sem megy a 4-ből? Nem ázott be az előtét ellenállás és eloxidálódott a csatlakozója?
Szia! Ennek a relének valószínű, hogy nincs baja de az előizzítás visszajelzőnek igen. Ez a relé csak az izzító gyertyákat kapcsolja a 15-s pontra és elvégzi a méréseket (fehér lapka és a 2904-s IC) nincs-e zárlatos gyertya az elő és utómelegítés során. ...szerintem.
Köszönöm az ötletet, van is ilyen ragasztóm, de sikerült megforrasztanom.
Vettem gázpákát, de a lángját sajnos a szél állandóan elfújta, ezért megnéztem kicsit jobban azt a két csavart ami a szenzort tartó lemezt odafogja a többi részhez. Szerencsére nem anyával volt rögzítve, csak az alatta levő lemezbe van menet vágva, ezért le tudtam szedni könnyen és így már kényelmesen a lakásban megoldottam a forrasztást. Az egészet visszaszerelve a motor el is indult, csak olyan egyenletlenül, hogy azt hittem elállítottam valamit. Először le is állítottam pár másodperc után, de aztán újra beindítottam és szép lassan egyenletesé vált a forgás. Kb 15 - 20 percig járattam a motort, de úgy félidőben amikor a víz hőmérő a hideg / normál határnál járt, a motor egyszer majdnem lefulladt. Talán fél másodperc sem volt és a motor magához tért, de azért meg lettem volna nélküle... Aztán rám sötétedet, úgyhogy majd holnap hallgatom tovább a motorzúgást és megyek egy próbakört ha hagyja.
Szia! Izzítvele tökéletesen csak nincs kontrol lámpa amikor ráadom a gyújtást,de egy másik relével viszont jó,most azzal müködik de ezt kiváncsiságból szédszedtem (mi mozog benne alapon) mert még nem szedtem szét izzítórelét.
Lenne egy másik kérdésem hogy mi határozza meg azt hogy mennyi ideig ég a lámpa,mert a mostani is olyan hogy 3 másodperc után kialszik a lámpa holot még böven izzít továbra is,de találkoztam olyanal is hogy addig ég a lámpa amedig tényleges izzítás tart. A választ előre is köszönöm!
sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy öcsém összetörte a quadját.Egy solaris 200cc típusút:Vettünk egy zongshen quadot hozzá aminek hengerfejes a motorja.Kivettük a motort beletettük a mienkét.Össze dugtuk a kábeleket de csak hajt ,szikra nincs.A régi blokk beindult ezzel a kábelezéssel ez meg nem.Ilyenben tudtok segíteni valamit? Amiben más a mi blokkunk az a cdi,mert a mienkbe csak 4 szál megy a mostaniba pedig 4+2.Az a baj hogy öcsém a cdi-t is összetörte |
Bejelentkezés
Hirdetés |