Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vicces-humoros áramkörök
Lapozás: OK   4 / 9
(#) pcroland válasza janikukac hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Tudom Mondjuk nem akkora öröm neki se 15vagy 20Mbyte-al mit kezd?Na nem baj kisérletezek négy gigással.
(#) janikukac válasza pcroland hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Gigással ? Nekem mindegy, csak el ne rontsd ! Mellesleg a 20 mb-al is lehet kezdeni, ha épp kevés fájl van...
(#) pcroland válasza janikukac hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Baja nem lehet elvileg... ,de tőlem ne várj sokat...Na kipróbáltam beírtam,hogy mozilla firefox-al nyissa a hobbi-t és mozilla nélkül is próbáltam,de nem megy.Nem tudja megnyitni mert nem ismeri a protokollt vagy mi,mi lehet a baj?
(#) janikukac válasza pcroland hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Hát, én nem tudom, még kezdő vagyok ! De sok sikert, és próbálgasd, nekem mindíg bejön minden így !
(#) janikukac válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 26, 2011 /
 
Ezer bocsi...
(#) pcroland válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 26, 2011 / 1
 
Bocsánat... Nem lehetne egy kicsit off topic is? Ha nem mégegyszer elnézést.
(#) sooty válasza pcroland hozzászólására (») Jan 26, 2011 1 /
 
Írd be a Futtatás-ba a paracsot és ott teszteld le, hogy működik-e. Nekem xp-n a google chrome-mal is megy és internet explorerrel is (chrome www.hobbielektronika.hu)
(#) pcroland válasza sooty hozzászólására (») Jan 26, 2011 1 /
 
Na rájöttem(futtatásban sem működött) Rámegyek az ikonra jobb klikkel,tulajdonságok,cél keresése és firefox.exe-t írtam exe nélkül és betölt!!!Kössz a segítséget.
(#) Collector hozzászólása Jan 26, 2011 /
 
Bővebben: Link
Táncoló csipszeszacskó, már tudom, mi hiányzott az életemből eddig..
(#) pcroland válasza gg630504 hozzászólására (») Jan 27, 2011 /
 
Pontosan mit is csinált?Relékkel ment valamilyen robot
(#) janikukac válasza Collector hozzászólására (») Jan 27, 2011 /
 
Nagyon vonzó... Már csak az írás miatt is, ami rajta van.