Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vicces-humoros áramkörök
Tudom Mondjuk nem akkora öröm neki se 15vagy 20Mbyte-al mit kezd?Na nem baj kisérletezek négy gigással.
Gigással ? Nekem mindegy, csak el ne rontsd ! Mellesleg a 20 mb-al is lehet kezdeni, ha épp kevés fájl van...
Baja nem lehet elvileg... ,de tőlem ne várj sokat...Na kipróbáltam beírtam,hogy mozilla firefox-al nyissa a hobbi-t és mozilla nélkül is próbáltam,de nem megy.Nem tudja megnyitni mert nem ismeri a protokollt vagy mi,mi lehet a baj?
Hát, én nem tudom, még kezdő vagyok ! De sok sikert, és próbálgasd, nekem mindíg bejön minden így !
Bocsánat... Nem lehetne egy kicsit off topic is? Ha nem mégegyszer elnézést.
Írd be a Futtatás-ba a paracsot és ott teszteld le, hogy működik-e. Nekem xp-n a google chrome-mal is megy és internet explorerrel is (chrome www.hobbielektronika.hu)
Na rájöttem(futtatásban sem működött) Rámegyek az ikonra jobb klikkel,tulajdonságok,cél keresése és firefox.exe-t írtam exe nélkül és betölt!!!Kössz a segítséget.
Bővebben: Link
Táncoló csipszeszacskó, már tudom, mi hiányzott az életemből eddig..
Pontosan mit is csinált?Relékkel ment valamilyen robot
Nagyon vonzó... Már csak az írás miatt is, ami rajta van.
Az elején a villogó sort csinálta meg.
Hello! Csináltam egy folyamat ábrát a useless machine-ről.És ne felejtse el senki,hogy a kapcsoló amikor be van nyomva nem "vezeti az áramot" és benyomás nélkül "vezeti az áramot",de ezt is belehet kötni rosszul.Segítségképp elmondom,hogy a középső lábat le lehet vágni A képen amikor be van nyomva(két pont összekötve) akkor nem vezeti az áramot
A mikrokapcsolót fordítva rajzold és jó lesz. A kar benyomja a mikrokapcsolót, de ezzel bontja az áramkört.
Üdv!
Úgy gondoltam! Benyomva=két pont összekötve(pirossal),ekkor bont,"nem vezeti az áramot",de mondjuk tényleg nem azt szokták jelölni,hogy be van-e nyomva vagy sem hanem,hogy nyitva van-e vagy zárva.
Üdv,Roland